Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä kirjaa luet/kuuntelet?

<< < (44/133) > >>

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Huhtikuu 04, 2021, 15:48:19 ---Marlowe on kyllä loistava hahmo. Olen kuunnellut Syvän Unen äänikirjana. Löysin kirpputorilta yhden Chandlerin kirjan mutta en vielä ostanut sitä. Ensi kerralla sitten.

Nyt on Papillon loppusuoralla. Mitähän seuraavaksi?

--- Lainaus päättyy ---
Oletko dekkarien ystävä? Minä aloitin juuri Seppo Jokisen kirjaa Koskinen ja siimamies. Toisaalta siksi kun en keksinyt muutakaan ja siksi että en ole lukenut Jokiselta vielä mitään ja hän on maineeltaan ihan ykkösrivin dekkarikirjailijoita Suomessa.
Vielä en ole niin pitkällä että osaisin sanoa pidänkö kirjasta vai en ja koko viestini on oikeastaan ajatuksella "jos et mitään muuta keksi niin koita vaikka tuota". Kyseessä on Jokisen esikoisteos. Jos koitan uutta kirjailijaa niin valitsen esikoisteoksen jos on saatavilla.

Vielä tuli mieleeni Conn Iggulden. Olen lukenut häneltä Valloittaja-sarjan, Keisari- ja Ruusujen sota-sarjoja en ole. Iggulden kirjoittelee historiallisia romaanisarjoja.

Vieras0265:
Pidän kyllä dekkareista mutta enemmän pidän historiallisista romaaneista.

Igguldenin kirjoihin pitää kyllä perehtyä joku kerta. Ehkä kirjastosta löytyisi?

Sain Papillonin luettua. Nyt pitää miettiä että otanko jonkun lukemattoman kirjan hyllystä vai menenkö tällä viikolla kirjastoon?

Prophat:
lojunut pitkään englanniksi hyllyssä, mutta taistelukaveri sai käsiinsä ruotsinkielinen tekele ja ojensi ilman takaajatuksia, tai jotain  :inlove:

siejamie:
Tässäpä selailen Scandicin Uudenmaan tarjontaa miettien mikä olis mukavin paikka hupakoida ja olis asiakasystävällinen myös vierailijalle. Ehdotuksia voi tosin antaa muualtakin Suomesta.

Voit ehdotuksen lisäksi tehdä myös tarjouksen :)

Vieras0265:
Aloin lukemaan Dee Brownin kirjaa Haudatkaa Sydämeni Wounded Kneehen joka on Lännen valloitus intiaanien näkökulmasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta