Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mitä kirjaa luet/kuuntelet?
Vieras0138:
Aloin lukemaan tai siis kuuntelemaan Jonas Jonassonin Murhaaja-Anders ja hänen ystävänsä.👍
joey_t:
Tein itselleni "mikä kirja seuraavaksi?" kysymyksen?
Aikani punnitsin eri vaihtoehtoja totesin että Daniel Defoen teos Robinson Crusoe on minulla vielä lukematta. Kirja julkaistiin jo vuonna 1719 eli vietti 300-vuotis synttäreitään vuosi sitten. Tämähän on myös klassikkoteos jos mikä.
Tarkkaan ottaen en lue kirjaa vaan kuuntelen sitä äänikirjana. Olen kuunnellut jo lähes kolmen tunnin verran, noin 9,5 tuntia kuuntelematta. Olen tykännyt teoksesta kovasti enkä vähiten siksi että lukijana on Lars Svedberg. Alkuhöpinät on jo käyty läpi, Robinson Crusoe on yksin autiolla saarella.
Vieras0265:
^ Robinson Crusoe perustuu kuulemma osittain tositapahtumiin mutta sen henkilön nimi oli Alexander Selkirk joka joutui sinne autiolle saarelle.
Vieras0265:
Mitäköhän seuraavaksi? Olisikohan sitten vuorossa Henri Charrièren kirja Vanki Nimeltä Papillon jonka löysin kirpputorilta vähän aikaa sitten.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Maaliskuu 23, 2021, 22:47:32 ---Mitäköhän seuraavaksi? Olisikohan sitten vuorossa Henri Charrièren kirja Vanki Nimeltä Papillon jonka löysin kirpputorilta vähän aikaa sitten.
--- Lainaus päättyy ---
Mullakin on tuo kirja. Kuten myös jatko-osa "Banco! Kaikki pelissä". Takavuosina olen lukenut nuo useampaankin kertaan, voisi olla taas aika lukea uudelleen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta