Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Häiriköt, oharit ja runkkarit  (Luettu 7102 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #60 : Joulukuu 19, 2021, 09:50:26 »
... Ei tarvitsisi mitään nimiä olla tai oikeita tietoja olla ja tämä luotettavaksi toteaminen koskisi sekä turskia että hupakoita. Vähän niin kuin FTS toimii, tosin sinne sisään pääsyyn riittää kai että joku haastattelee. :)

Mä voin haastatella kaikki neidot. Talkoohengessä. 😇
Amator

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #61 : Joulukuu 19, 2021, 10:05:54 »
Mä voin haastatella kaikki neidot. Talkoohengessä. 😇

Sinä senkin pukki!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1012
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #62 : Joulukuu 23, 2021, 04:25:55 »

"Addiktiossa seksiin valmistautuminen voi myös olla suurempi nautinto kuin itse teko. Vuohtoniemen mukaan riippuvaisella voi esimerkiksi mennä koko työpäivä siihen, että hän selaa maksullisen seksin tarjontaa ja sopii tapaamisia, vaikkei lopulta koskaan edes menisi paikalle.”



Tämä ei tietysti vaadi addiktiota. Eikä muutakaan epäsopivaa käytöstä kuten ohareita tai ylimääräisiä sopimisia. Voi myös käydä niin, että yrittää sopia sitä tapaamista ja lopulta jää kirjaimellisesti vain muna käteen kun sitä tapaamista ei saakkaan järjestettyä.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #63 : Joulukuu 28, 2021, 15:40:48 »

"Addiktiossa seksiin valmistautuminen voi myös olla suurempi nautinto kuin itse teko. Vuohtoniemen mukaan riippuvaisella voi esimerkiksi mennä koko työpäivä siihen, että hän selaa maksullisen seksin tarjontaa ja sopii tapaamisia, vaikkei lopulta koskaan edes menisi paikalle.”

Tämä ei tietysti vaadi addiktiota. Eikä muutakaan epäsopivaa käytöstä kuten ohareita tai ylimääräisiä sopimisia. Voi myös käydä niin, että yrittää sopia sitä tapaamista ja lopulta jää kirjaimellisesti vain muna käteen kun sitä tapaamista ei saakkaan järjestettyä.

Ihan hyvä huomio. Mua jäi myös mietityttämään tuossa jutussa että menikö siinä vähän seksiaddiktit ja maksuseksin käyttäjät samaan laariin. Että lapsivesi tuli autopesussa, vai miten se sanonta kuuluu?

Onhan tää tietysti harrastus joka nielee rahaa ja aikaa, mutta niinhän kaikki harrastukset tekee. Se ei se silti tarkoita sitä, että seksipalvelujen ostajat olisi jotenkin poikkeuksellisen pakkomielteistä porukkaa. "Tavallisia miehiä" duunin kautta kohdanneena väitän, että baaripokailua ja nettitreffejä harrastavassa kansanosassa on enemmän sitä porukkaa joka ei ole ihan sinut oman seksuaalisuutensa kanssa. Yleistys toki, mutta useimmat seksinostajat on käyneet näitä juttuja päänsä sisällä läpi.
You and me, part-time lovers

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #64 : Joulukuu 28, 2021, 15:55:35 »
baaripokailua ja nettitreffejä harrastavassa kansanosassa on enemmän sitä porukkaa joka ei ole ihan sinut oman seksuaalisuutensa kanssa.

Aika kova yleistys. Veikkaan että 90% suomalaisista harrastaa jompaa kumpaa tai molempia elämänsä aikana. Tietysti noikin voi lähteä lapasesta helposti.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Häiriköt, oharit ja runkkarit
« Vastaus #65 : Joulukuu 28, 2021, 17:02:35 »
baaripokailua ja nettitreffejä harrastavassa kansanosassa on enemmän sitä porukkaa joka ei ole ihan sinut oman seksuaalisuutensa kanssa.

Aika kova yleistys. Veikkaan että 90% suomalaisista harrastaa jompaa kumpaa tai molempia elämänsä aikana. Tietysti noikin voi lähteä lapasesta helposti.

No joo, mun analyysi on siitä kiikkerä että miehet ei keskimäärin ihan kahvipöytäkeskustelussa tuo esiin maksuseksiharrastustaan.  Täällä on sitten valikoidumpi porukka.
You and me, part-time lovers