Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksullinen seksi sodan aikana.  (Luettu 5822 kertaa)

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Maksullinen seksi sodan aikana.
« : Joulukuu 11, 2021, 18:30:49 »
Olen huono otsikoimaan aiheita, mutta tuossa nyt tämä tiivistetysti.

Kävin tässä äskettäin keskustelua maksuseksistä sodan aikana. En halua tuoda tähän politiikkaa, mutta kun tilanne maailmalla vaikuttaa hieman epävakaalta, niin ainakin se sai minut pohtimaan aihetta pintaa syvemmältä.
Myös eilinen viestin vaihtoni liittyen seksin maksamiseen hyödykkeillä ja/tai työllä ruokki tätä ajatuksen juoksua.

Kirjoitan siis omasta näkökulmastani, enkä tällä avauksella halua loukata ketään tai mitään.

Seksin myyminen ei katoa mihinkään oli sota tai rauha. Aiemmissa sodissa on mm. näkynyt ilmiöinä se, miten rahan arvo laskee ja tarvikkeiden vaihtoarvo nousee. Rahan arvon laskulla viittaan siis siihen, että jotain asioita ei vaan kykene enää ostamaan tai niistä täytyy maksaa hirvittävän paljon enemmän. Ehkä se ei ole oikea termi, mutta ruokaa, polttoainetta, muita tarvikkeita on saatavilla rajoitetummin tai ei ollenkaan, joten niiden arvo nousee - jolloin rahaa tarvitsee enemmän, jotta niitä voi ostaa. (=mun aivoilla tällöin rahan arvo subjektiivisesti laskee) Mä en oikeasti osaa mitään taloustermejä :D

Noissa aiemmissa sodissa on siis myös noussut esille se, että seksiä on voinut ostaa vaihtokaupalla. Palkkioksi seksuaalisesta palveluksesta seuralaiselle on voitu tarjota rahan tilalla jotain muuta arvokasta tai välttämätöntä selviytymisen kannalta, pahimmillaan / halvimmillaan vai arvokkaimmillaan (?) ruoka-annos. Puhutaan tässä siis tällä kertaa vaan puhtaasti seuraa myyvistä henkilöistä, eikä poliittisilla motiiveilla toimivista honeytrapeistä.

Mä itse, ellen sitten olisi muissa tehtävissä, niin varmaan silti jatkaisin tämän ammatin harjoittamista myös sodan aikana. Toki riskit mm. rintamalla traumatisoituneista väkivaltaisista pokista ja rikosten uhriksi joutumiseen on suuremmat. Toki myös raha on hyvä motivaattori, sillä sen arvo palautunee sodan jälkeen pikkuhiljaa.

Mikäli yhteiskunnassa vallitsisi se tilanne, ettei rahalla tee hetkellisesti kovin paljoa, joutuisi varmasti miettimään, että mitä ottaisi vaihdossa. Mun kohdalla se voisi olla esim polttoainetta tankki täyteen tai muuta arvokasta tavaraa, jota voisi sitten käyttää vaihdon välineenä. Toki asioiden arvo suhteutuisi vasta konfliktitilanteessa, joten tällain on vaikea arvioida mikä olisi todellinen asioiden suhde tai arvo.

Miten muut ajattelette aiheesta? Voisitko kuvitella käyttäväsi palveluita sodan aikana, mikäli se olisi mahdollista? Voisitko kuvitella myyväsi palveluita?



Varmaan unohdin tästä jotain pointteja, joita halusin vielä tuoda esiin, mutta lisäilen niitä sitten kommentteihin.





Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #1 : Joulukuu 11, 2021, 18:40:10 »
Käyttäisin suurella todennäköisyydellä mikäli se olisi järjestetty laillisesti esim viime sotien Saksan armeijan kenttäbordellien tyyliin. Suomalaiset ja esim brittiläiset ovat kylläkin olleet tässä suhteessa aina vähän tiukkapipoja. - Perheettömänä siihen ei liittyisi omalla kohdalla suurempaa moraalistakaan kysymystä. Väkisinmakaamiset tms jäisivät kyllä kohdaltani välistä (edellyttäen että järki säilyisi päässä mistä ei tietenkään voisi niissä olosuhteissa olla varma...)

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #2 : Joulukuu 11, 2021, 18:42:57 »
Käyttäisin suurella todennäköisyydellä mikäli se olisi järjestetty laillisesti esim viime sotien Saksan armeijan kenttäbordellien tyyliin. Suomalaiset ja esim brittiläiset ovat kylläkin olleet tässä suhteessa aina vähän tiukkapipoja. - Perheettömänä siihen ei liittyisi omalla kohdalla suurempaa moraalistakaan kysymystä. Väkisinmakaamiset tms jäisivät kyllä kohdaltani välistä (edellyttäen että järki säilyisi päässä mistä ei tietenkään voisi niissä olosuhteissa olla varma...)


Joo tosiaan, en tässä osannutkaan ottaan huomioon noita väkisin makaamisia - koska en itse nää niitä seksin myymisenä.
mutta on totta, että tuota tapahtui tosi paljon ja varmasti tapahtuisi nyttenkin. Ehkä palveluntarjoajan näkökulmasta tuo riski olisikin tosi suuri, ettei saisikaan mitään vaihdossa, jolloin akti muuttuisi väkisin makuuksi.

Oletuksena mulla oli, että seksinmyynti säilyisi laillisena sodan aikana. :)
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #3 : Joulukuu 11, 2021, 18:48:54 »
^
...thän raiskasi "luvalla" saksalaisia naisia toisen maailmansodan loppupuolella Berliinin valtaamis vaiheessa. Eikä puhuta ihan muutamista.

Mutta aiheeseen, kyllä mä käyttäisin palveluita, koska ei se pillun tarve katoa juoksuhaudassakaan.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #4 : Joulukuu 11, 2021, 18:49:40 »
^^ Juu kyllä käyttäisin mikäli siihen olisi mahdollisuuksia. - Tuskin siviilisäätynikään muuttuisi joten sekään ei olisi asialle esteenä. Luonnollisesti maksaisin ensisijaisesti rahalla tai sitten jollakin kulutustavaralla; elintarvikkeilla tai muilla vaihdossa käyvällä materialla jos sattuisin semmoista omistamaan tai saamaan (laillisesti) käsiini.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #5 : Joulukuu 11, 2021, 19:00:40 »
Käyttäisin suurella todennäköisyydellä mikäli se olisi järjestetty laillisesti esim viime sotien Saksan armeijan kenttäbordellien tyyliin.

Mielenkiintoinen ajatus... Saksa kyllä teki "laillisesti" kaikenlaista, mutta jotenkin epäilen, että sillä olisi silti ollut mitään tekemistä kenttäbordellien(kaan) eettisyyden kanssa. Tarkoitan tässä erityisesti niissä työskennelleiden palveluntarjoajien suostumuksellisuutta, vapaaehtoisuutta ja omaa valintaa, jotka demokraattisessa yhteiskunnassa olisivat aika keskeisiä laillisuuden kannalta. Saksan armeijan laillisuus toiminta-alueillaan perustui miehittäjän oikeuteen ja vahvemman lakiin. Miehittäjän laillisuus ei ole ihan sama asia, mitä vapaassa yhteiskunnassa laillisuudella käsitetään. Jos mietitään esim. Saksan miehittämässä Puolassa olleita kenttäbordelleja, niin olivat ne varmaan miehittäjän näkökulmasta laillisia, mutta entä siellä työskennelleiden puolalaisten naisten näkökulmasta?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2021, 19:03:28 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #6 : Joulukuu 11, 2021, 19:01:10 »
Ehkä palveluntarjoajan näkökulmasta tuo riski olisikin tosi suuri, ettei saisikaan mitään vaihdossa, jolloin akti muuttuisi väkisin makuuksi.


Pieni huomautus. Se, jättääkö maksamatta, ei ole raiskaus vaan muu rikos ja raiskaus voi olla silti kyseessä, vaikka raha olisi vaihtanut omistajaa. Rahan ottaminen mukaan näihin kuvioihin ei muuta asiaa siltä osin miksikään.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #7 : Joulukuu 11, 2021, 19:01:54 »
^
...thän raiskasi "luvalla" saksalaisia naisia toisen maailmansodan loppupuolella Berliinin valtaamis vaiheessa. Eikä puhuta ihan muutamista.


Näin on, mutta vähättelemättä yhtään puna-armeijan raiskauksia:
"Saksalaiset sotilaat raiskasivat enemmän ja laajamittaisemmin kuin puna-armeija."
Lähde: Operation Barbarossa 1941, Christer Bergström

Mutta toki toisessa maailmansodassa kummankin puolen tekemät raiskaukset olivat laajamittaisuudessaan jotain niin käsityskyvyn ylittävää, että siinä mittakaavassa on tarpeetonta vertailla, kumpi teki sitä enemmän ja kumpi oli pahempi.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2021, 19:12:33 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #8 : Joulukuu 11, 2021, 19:04:53 »
Ehkä palveluntarjoajan näkökulmasta tuo riski olisikin tosi suuri, ettei saisikaan mitään vaihdossa, jolloin akti muuttuisi väkisin makuuksi.


Pieni huomautus. Se, jättääkö maksamatta, ei ole raiskaus vaan muu rikos ja raiskaus voi olla silti kyseessä, vaikka raha olisi vaihtanut omistajaa. Rahan ottaminen mukaan näihin kuvioihin ei muuta asiaa siltä osin miksikään.


No valitettavan moni kylläkin mieltää tämän maksamatta jättämisen raiskaukseksi, joten olen oppini tästä väittämästä ottanut yleisesti täältä. :)
Koen itse tulleeni raiskatuksi, jos en saa rahoja. Olen suostunut seksiin vaan rahaa vastaan. Esim. jos on sovittu vaikka kumin käytöstä niin täällä osa toteaa senkin olevan raiskaus, jos se otetaan kesken kaiken pois.

Toki, raiskaus voi tapahtua myös rahan vaihdettua omistajaa. En väittänyt rahan poistavan vastuuta.
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #9 : Joulukuu 11, 2021, 19:12:33 »
Käyttäisin suurella todennäköisyydellä mikäli se olisi järjestetty laillisesti esim viime sotien Saksan armeijan kenttäbordellien tyyliin.

Mielenkiintoinen ajatus... Saksa kyllä teki "laillisesti" kaikenlaista, mutta jotenkin epäilen, että sillä olisi silti ollut mitään tekemistä kenttäbordellien(kaan) eettisyyden kanssa. Tarkoitan tässä erityisesti niissä työskennelleiden palveluntarjoajien suostumuksellisuutta, vapaaehtoisuutta ja omaa valintaa, jotka demokraattisessa yhteiskunnassa olisivat aika keskeisiä laillisuuden kannalta. Saksan armeijan laillisuus toiminta-alueillaan perustui miehittäjän oikeuteen ja vahvemman lakiin. Miehittäjän laillisuus ei ole ihan sama asia, mitä vapaassa yhteiskunnassa laillisuudella käsitetään. Jos mietitään esim. Saksan miehittämässä Puolassa olleita kenttäbordelleja, niin olivat ne varmaan miehittäjän näkökulmasta laillisia, mutta entä siellä työskennelleiden puolalaisten naisten näkökulmasta?

Ensimmäisen maailmansodan aikana mm ranskattaretkin osasivat ottaa osansa puritaanisesta, vanhasta Englannista tulleilta nuorilta brittisotilailta. Yleisesti ottaen muistot olivat positiivisia. - Meikäläinen kun ei ole lääkäri niin ei osaa ottaa kantaa sen syvemmin mutta tämä kenttäbordellijärjestelmä perustui siihen että kolme-neljä vuotta juoksuhaudoissa taistelleet, ilman naisseuraa jääneet sotilaat olivat sen reissun jälkeen hyvin pitkälle "kykenemättömiä" ryhtymään aviomiehiksi - toisin kuin ne joille oli tällainen mahdollisuus järjestetty.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #10 : Joulukuu 11, 2021, 19:16:06 »
Mulla tulee tosta mieleen se sotaelokuva missä hupakko ei suostu ottamaan ensin mustaa miestä ku ei perse kestä. Minusta se ei ollut Full Metal Jacket??

Anyway. Vaihtotalouttahan tämä on ollut aina ja aina tulee olemaan. Raha on vain kelpo vaihdonväline, josta on tehty jotenkin olennaista. Sota lisää sääntelyä ja se laskee rahan arvoa. Materiaalin vaihtoarvo pysyy samana aina (ellei tietty tule ylituotantoa). Aloittaja on hyvin kärryillä.

Käyttäisin kuten ennenkin ja voisin maksaa työlläni (työni voi olla suoraa fyysistä työtä tai välillistä, esim. valistan vehnäjauhoja).

Osa täältä maksaa jo nyt mikroaaltouuneilla, joten ei se välttämättä sotaa tarvii😁
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2021, 19:17:46 kirjoittanut Billheili »

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #11 : Joulukuu 11, 2021, 19:27:03 »
Osa täältä maksaa jo nyt mikroaaltouuneilla, joten ei se välttämättä sotaa tarvii😁

Tämä on totta! Eilen kävin kans keskustelua siitä, että mulle voi joissain tapauksissa korvata osan rahasta työllä tai hyödykkeellä - jostain syystä koin, että vastapuoli piti sitä jotenkin outona, vaikka mulle se oli ihan selviö eikä se alenna minun työni arvoa mitenkään.

Itselleni vaihtokaupan tekeminen ei oo mitenkään outoa. Mutta yllättävän moni kokee, että mun asenne on itseäni ja muita kohtaan alentava... vaikka itse en näin koe.
Siksi olikin hauska reflektoida sitä sotaan, jolloin vaihtokauppa yhtäkkiä onkin hyväksyttävää ja joskus jopa ainoa keino selviytyä.

Jotenkin ihmiset kokee että raha on aina paras ja arvokkain -vaikka ei välttämättä ole (esim. Juurikin sodassa.). Toki raha on siinä mielessä hyvä, että se on yleismaailmallinen ja käy kaikkeen vaihtoon yleisesti normaali oloissa.
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #12 : Joulukuu 11, 2021, 19:33:00 »
^^ Oli se Full Metal Jacket.

Mutta tarkennetaan ja yksinkertaistetaan vielä; käyttäisin maksullisia palveluja kuten rauhan aikanakin, joko bordellissa, lomilla tai missä tilaisuus sattuisi tulemaan; vaihdonvälineenä joko raha tai muu hyödyke jolla saisi seuraa ostettua. Yhtä lailla yhteisymmärryksessä ja vastapuolta kunnioittaen kuten tänä päivänäkin eli rauhan aikana.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #13 : Joulukuu 11, 2021, 19:37:52 »

No valitettavan moni kylläkin mieltää tämän maksamatta jättämisen raiskaukseksi, joten olen oppini tästä väittämästä ottanut yleisesti täältä. :)
Koen itse tulleeni raiskatuksi, jos en saa rahoja. Olen suostunut seksiin vaan rahaa vastaan. Esim. jos on sovittu vaikka kumin käytöstä niin täällä osa toteaa senkin olevan raiskaus, jos se otetaan kesken kaiken pois.


Kokemuksesi on sinänsä ihan aito ja oikea ja kaikki edellä kuvailemasi on hyvin tuomittavaa, mutta ei silti taida täyttää rikoslaissa säädettyjä raiskauksen tuntomerkkejä. Eli ei ole ainakaan rikoslaissa tarkoitettu raiskaus.

Rikoslain 20:1§n mukaan raiskauksesta on kyse, kun:
"pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa"; tai
"käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan."

Maksamatta jättäminen on kyllä rikos myös, mutta se täyttää toisen rikosnimikkeen tuntomerkit. Asia on juuri niin kuin Terttumarica sanoi - rahan oleminen mukana tai poissa kuviosta ei vaikuta asiaan.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #14 : Joulukuu 11, 2021, 19:38:58 »
Seksiä on ostettu suklaalevyllä, kahvilla, naisten alusvaatteilla, ruokakupongeilla....

Sitten off roadiin. Omassa työssäni tarjoan PT palveluita nuuskaa ja votkoa vastaan.
Jeesailen panimon pitäjää ja saan palkaksi kaljaa.

Lähestulkoon loukkaantuisin jos nämä kolme henkilöä yrittäisivät antaa minulle rahaa.
Naisia olen aina auttanut Pillu & Pulla palkalla. Korvapuustien pitää olla itseleivottuja!!!!!
Parisuhteessa voin imuroida ja tiskata jos mun pallit imetään tyhjäksi.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #15 : Joulukuu 11, 2021, 19:40:58 »
Saksalaiset kenttäbordellit saattoivat sisältää paljon naisia, jotka eivät olleet valinneet sitä vapaaehtoisesti. Esimerkiksi jos esitti tappiomielisiä mielipiteitä tai arvosteli Saksan johtoa, saattoi rangaistukseksi joutua kenttäbordelliin miehitetylle alueelle. Sitten taas olivat myös ammatti kurtisaanit, jotka palvelivat upseeristoa ja saivat palkaksi kaikenlaisia kulutushyödykkeitä (kahvia, sokeria, suolaa, leipää) joilla sitten saattoi käydä vaihtokauppaa.

Toisen maailmansodan aikana raiskattiin puolin ja toisin. Ihmettelen miten kyseinen nais sukupolvi on lainkaan traumastaan selvinnyt.

Nykyaikana jos puhkeaisi sota, niin en usko sen olevan niin laajamittainen kuin aiemmat tai vaikuttavan infrastruktuuriin niin voimakkaasti. Kyllä kuitenkin hupanon luona kävisin moraalia nostattamassa aina kun tilaisuus sen sallisi ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #16 : Joulukuu 11, 2021, 19:41:06 »
Osa täältä maksaa jo nyt mikroaaltouuneilla, joten ei se välttämättä sotaa tarvii😁

Tämä on totta! Eilen kävin kans keskustelua siitä, että mulle voi joissain tapauksissa korvata osan rahasta työllä tai hyödykkeellä - jostain syystä koin, että vastapuoli piti sitä jotenkin outona, vaikka mulle se oli ihan selviö eikä se alenna minun työni arvoa mitenkään.

Itselleni vaihtokaupan tekeminen ei oo mitenkään outoa. Mutta yllättävän moni kokee, että mun asenne on itseäni ja muita kohtaan alentava... vaikka itse en näin koe.
Siksi olikin hauska reflektoida sitä sotaan, jolloin vaihtokauppa yhtäkkiä onkin hyväksyttävää ja joskus jopa ainoa keino selviytyä.

Jotenkin ihmiset kokee että raha on aina paras ja arvokkain -vaikka ei välttämättä ole (esim. Juurikin sodassa.). Toki raha on siinä mielessä hyvä, että se on yleismaailmallinen ja käy kaikkeen vaihtoon yleisesti normaali oloissa.

Ruuat, kaljat ja tupakat, sekä asuntovaunu raksalle niin voisin rakentaa hupakolle omakotitalon jos sais kylkeen kerta päivään pillua

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #17 : Joulukuu 11, 2021, 20:00:02 »

No valitettavan moni kylläkin mieltää tämän maksamatta jättämisen raiskaukseksi, joten olen oppini tästä väittämästä ottanut yleisesti täältä. :)
Koen itse tulleeni raiskatuksi, jos en saa rahoja. Olen suostunut seksiin vaan rahaa vastaan. Esim. jos on sovittu vaikka kumin käytöstä niin täällä osa toteaa senkin olevan raiskaus, jos se otetaan kesken kaiken pois.


Kokemuksesi on sinänsä ihan aito ja oikea ja kaikki edellä kuvailemasi on hyvin tuomittavaa, mutta ei silti taida täyttää rikoslaissa säädettyjä raiskauksen tuntomerkkejä. Eli ei ole ainakaan rikoslaissa tarkoitettu raiskaus.

Rikoslain 20:1§n mukaan raiskauksesta on kyse, kun:
"pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa"; tai
"käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan."

Maksamatta jättäminen on kyllä rikos myös, mutta se täyttää toisen rikosnimikkeen tuntomerkit. Asia on juuri niin kuin Terttumarica sanoi - rahan oleminen mukana tai poissa kuviosta ei vaikuta asiaan.


Totean vain, että ei en ole ottanut itse laista selvää, vaan käytin täältä oppimiani argumenttejä. Mutta hyvä, jos nyt ei jäänyt enää epäselväksi minulle tai muillekaan.
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #18 : Joulukuu 11, 2021, 20:18:10 »
Ilomielin tarjoaisin aterian seksiä vastan sota-aikana ja muulloinkin. Höh.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksullinen seksi sodan aikana.
« Vastaus #19 : Joulukuu 11, 2021, 22:47:24 »
Tuli tosta kun puhuttiin kenttäbordelleista mieleen tarinat muutamista keskitysleireistä. Joissain oli miehet ja naiset eri osastolla ja ainoa keino päästä panemaan oli, kun oli ulkovessat siten, että vessarakennuksen keskellä oli rivi huussiaukkoja ja naiset ja miehet oli selät vastakkain ja niiden välissä lauta-aita. Ja se oli anoa reitti naisten luo, kömpiä siitä huussin reiästä sisään ja ryömiä sen paskan päällä sinne naisten puolelle. Ja panon jälkeen takasin. Kuvitelkaa kun nykyiset naiset käskee mennä pesulle ensin, niin siellä ei ollut mahdollisuutta peseytyä. :D Pahimmat ulostekikkareet vaan ranteella sivuun ja hommiin.

Kun pillunhimo iskee, niin ei siinä pieni shitti haitannut matkan varrella.