Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: REAL TEEN ADRI ( ADRIANA)  (Luettu 3227 kertaa)

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
REAL TEEN ADRI ( ADRIANA)
« : Joulukuu 12, 2021, 11:06:58 »
Kun ensimmäisen kerran näin Adrianan profiilin re sivustolla niin silloin jo päätin et tuon kauniin tytön luo täytyy kyllä päästä kun tulee helsinki.vantaa sektorille .on juuri minun makuuni. No tulihan sitten viimein vantaalle lauantaina ja muutaman päivän täällä suunnalla viettää aikaa. Kirjoitin lauantai iltana hänelle ja varasin aja sunnuntai aamuun 9.30 viestissä hän vielä mainitsi .että varmistan sunnuntai aamuna ajoissa että olen kanssa tulossa . No sunnuntai aamu kello 8.30 laitoin viestiä että olen siellä sovittuna aikana ja valmistelin itseni lähtökuntoon  ja lähdin ajamaan kohti määränpäätä ajoissa koska matkaa oli sellaiset 55 km. Matkalla ei kuulunut mitään vastausta viestiini .mutta päätin ajaa kumminkin kohteeseen .jos oli nukkunut vaikka vähän pommiin tai mikä hänen tapansa yleensä ottaen oli en tiedä .no saavuttuani perille .hän ei ollut vastannut mitään whatsapp viesteihini mitä aamulla olin hänelle laittanut .hetken siinä odotin ja mitään ei kuulunut .joten matka kohti kotia. Todella pettyneenä .niin paljon odotin tapaamista ja todella kiva joutua tällälailla kohdelluksi...

Poissa Vieras0288

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: REAL TEEN ADRI ( ADRIANA)
« Vastaus #1 : Joulukuu 13, 2021, 10:00:05 »
Itel hieman samanlainen keissi, tosin sain viestin lähellä pelipaikkaa peruuntumisesta.

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: REAL TEEN ADRI ( ADRIANA)
« Vastaus #2 : Joulukuu 13, 2021, 13:40:41 »
Okei...olen nyt tuosta jutusta hänen kanssaan muutamia viestejä vaihdellut ja huomannut että ei kyl minkäänlaista kunnioitusta sovituista asioista pätkän vertaa ja ei edes ollut pahoillaan siitä että oli nukkumassa . Sanoi vaan yhdessä viestissä et ei sillä oo yhtään huonoa omatuntoa siitä että ajoin hänen takiaan turhaa 55 km.eli 110 km ....olin kyl aivan sanaton tuollaisesta ajattelusta ja käytöksestä