Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Etusivun epätoivoiset tytöt  (Luettu 24447 kertaa)

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Etusivun epätoivoiset tytöt
« : Joulukuu 10, 2021, 23:34:43 »
En voi olla tuntematta syvää sääliä näitä köyhiä parikymppisiä yh-äitejä ja opiskelijoita kohtaan, jotka maksavat siitä että pääsevät joka ikinen päivä vuodessa Seksareiden etusivulle myymään persettään. Eniten mietityttää se, missä lapset ovat heidän "touhuilunsa" ajan ja kuinka he piilottavat laittomasti ansaitun rahansa kun kotietsintä voidaan tehdä milloin vain. Köyhällä yyhoolla tai opiskelijalla kun ei vaan voi olla varaa Vuittonin laukkuihin tai Louboutinin korkkareihin. Ei myöskään hiusten pidennyksiin, silareihin tai rakennekynsiin jotka heillä on jokaisella kuvissaan. Siinä on verottajalle selittämistä kun jää kiinni tienesteistään..

Täytyy olla kyllä helvetin huono huora, jos joutuu itsestään ilmoitella joka päivä Seksareiden etusivulla. Eikö heillä ole vakkareita? Eikö muuta elämää, kuin odotella että edes joku kiinnostuisi heistä? Surullista.

Minun ei ole koskaan tarvinnut laittaa ilmoani minkään saitin etuseinälle. Asiakkaita olisi kymmeniä ja kymmeniä päivässä silti. Jännä homma. 😉

Toiset handlaa, toiset ei.

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #1 : Joulukuu 10, 2021, 23:48:19 »
Lisäys.
Jos nämä pikkulikat tekisivät seksityötä verollisesti niin olisivat kyllä omalla naamallaan peittelemättä esillä ilmossaan. 😉

Niin ja laihasta huorasta näkee hyvin alavatsalihaksista sen, onko hän yyhoo, kun vatsalihakset ovat jakautuneet kahtia. 🤣🤣🤣


Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #2 : Joulukuu 10, 2021, 23:55:43 »
Niin verottajan takiahan se naama peitetään. Itsekin laittaisin tänne naamani mutta kaikki horoihin menevät rahat olen pimeänä tienannut.

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #3 : Joulukuu 11, 2021, 00:00:34 »
Niin ja laihasta huorasta näkee hyvin alavatsalihaksista sen, onko hän yyhoo, kun vatsalihakset ovat jakautuneet kahtia. 🤣🤣🤣
Nyt saatiin saitille toinenkin ylilääkäri. Kerropa vielä miten niistä lihaksista näkee että niillä ei ole ukkoa?

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #4 : Joulukuu 11, 2021, 00:11:04 »
Niin ja laihasta huorasta näkee hyvin alavatsalihaksista sen, onko hän yyhoo, kun vatsalihakset ovat jakautuneet kahtia. 🤣🤣🤣

Saila tai kukalie taas ”vauhdissa”. Mistä lie vauhti saatu? :o Miten kenenkään vatsalihakset kertovat tämän parisuhdestatuksesta yhtään mittään? Enkä oo huomannut jakautuneita vatsalihaksia synnyttäneillä hupakoilla koskaan, sen sijaan epäilen joillain kirjoittajilla olevan vähintäänkin jakautuneen minuuden ja persoonallisuuden ::)

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #5 : Joulukuu 11, 2021, 00:12:02 »
Itsevarman ihmisen ei ole tarve nostaa itseään jalustalle yrittämällä painaa muita alas. Eipä mulla muuta, tsemppiä aloittajalle 🙏❤️
Thank you 🙏🕊️

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #6 : Joulukuu 11, 2021, 00:13:41 »
Itsevarman ihmisen ei ole tarve nostaa itseään jalustalle yrittämällä painaa muita alas.

Tätä ei voisi paremmin ilmaista.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #7 : Joulukuu 11, 2021, 00:35:17 »
Jaahas. Ouluun taas saapunu uusi lasti... Vai hörpitty Hiirosenojasta janoonsa..?  :weightlifting:

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #8 : Joulukuu 11, 2021, 00:46:17 »
Olen täysin samaa mieltä NinniNeidin kanssa.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #9 : Joulukuu 11, 2021, 00:52:00 »
Mitä olen noita etusivun tyttöjä itse tavannut niin epätoivo ei ole kyllä tullut mieleen kenenkään kohdalla.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #10 : Joulukuu 11, 2021, 06:01:13 »

Jaxuhalit. Kyllä se siitä. 
Amator

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #11 : Joulukuu 11, 2021, 06:01:44 »
Itse muistan, että minuakin 42-vuotiaana harmitti vertailla itseään parikymppisiin komeisiin miehiin. Mutta älä Saila huoli. Kyllä se menee ohi, kun saat vielä vähän lisää ikää. Sitä alkaa hyväksyä ikänsä ja vartalonsa, kun tajuaa, että kaikki ikääntyvät ja kukaan ei ole ikuisesti kaunis ja nuori. Sitten sitä voi olla iloinenkin nuorten ja kauniiden puolesta.  :inlove:

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5256
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #12 : Joulukuu 11, 2021, 06:54:32 »
Olen tavannut Saijan. Ulkonäössään ei ole pienintäkään moitteen sijaa, ei jää kakkoseksi nuoremmillekaan naisille. Saija on todellinen kaunotar.
Lisäksi Saija pitää huolen siitä että asiakas viihtyy. On hyvä ja innokas seksissä, lisäksi on ystävällinen, puhelias ja vieraanvarainen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5256
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #13 : Joulukuu 11, 2021, 07:08:48 »
Siis Saila, ei Saija.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #14 : Joulukuu 11, 2021, 07:15:28 »
^ No mutta toihan on tosi hienoa :) Sailalla on siis oma elämä kunnossa ja asiakkaita riittä ja verottaja on tyytyväinen jne. Enää pitäisi ymmärtää, miksi sitten pitää haukkua ja panetella niitä, joilla luulee menevän itseä huonommin.

Toiset handlaa, toiset ei. Nimittäin ystävällisen käytöksen muitakin kuin maksavia asiakkaita kohtaan.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #15 : Joulukuu 11, 2021, 07:48:51 »
Mitä olen noita etusivun tyttöjä itse tavannut niin epätoivo ei ole kyllä tullut mieleen kenenkään kohdalla.

Meikäläisellä vähän sama homma ja saman suuntaiset kokemukset. - Mutta putkiaivona olenkin aina ollut vähän hidas ja sokea huomaamaan moisia - ilmeisen tärkeitä - piirteitä. Hyvä että asia tuli puheeksi, tietää jatkossa kiinnittää huomiota niihin ja toimia sen mukaan  ::) ...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #16 : Joulukuu 11, 2021, 08:45:45 »
Saila sai humalassa ajatuksen avautua.
Hyvä että löytyi tällainen paikka.
Voimia ja jaXuhaliiiiiii  :-*
Why so fragile?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #17 : Joulukuu 11, 2021, 09:25:21 »
Olen tavannut Saijan. Ulkonäössään ei ole pienintäkään moitteen sijaa, ei jää kakkoseksi nuoremmillekaan naisille. Saija on todellinen kaunotar.
Lisäksi Saija pitää huolen siitä että asiakas viihtyy. On hyvä ja innokas seksissä, lisäksi on ystävällinen, puhelias ja vieraanvarainen.
Reilu nelkyt on silti eri juttu kuin reilu kakskyt.

Ja eikö se nyt ole sinänsä hienoa, jos pystyy yh:na lapsestaan huolehtimaan? En oikein ymmärrä siitä mollaamista. Kaikkihan eivät kykene lapsistaan huolehtimaan...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2021, 09:29:32 kirjoittanut Jimmy-setä »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5256
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #18 : Joulukuu 11, 2021, 09:42:38 »
Olen tavannut Saijan. Ulkonäössään ei ole pienintäkään moitteen sijaa, ei jää kakkoseksi nuoremmillekaan naisille. Saija on todellinen kaunotar.
Lisäksi Saija pitää huolen siitä että asiakas viihtyy. On hyvä ja innokas seksissä, lisäksi on ystävällinen, puhelias ja vieraanvarainen.
Reilu nelkyt on silti eri juttu kuin reilu kakskyt.

Ja eikö se nyt ole sinänsä hienoa, jos pystyy yh:na lapsestaan huolehtimaan? En oikein ymmärrä siitä mollaamista. Kaikkihan eivät kykene lapsistaan huolehtimaan...
Onko kysymys minulle?
Antini tähän ketjuun on ainoastaan se että olen tavannut Sailan ja kerroin millainen minun mielestäni on live. En muista ikäänsä mutta ei varmastikaan ole mikään kaksikymppinen mutta silti millä tahansa kriteereillä upea nainen.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #19 : Joulukuu 11, 2021, 09:53:04 »
Olen tavannut Saijan. Ulkonäössään ei ole pienintäkään moitteen sijaa, ei jää kakkoseksi nuoremmillekaan naisille. Saija on todellinen kaunotar.
Lisäksi Saija pitää huolen siitä että asiakas viihtyy. On hyvä ja innokas seksissä, lisäksi on ystävällinen, puhelias ja vieraanvarainen.
Reilu nelkyt on silti eri juttu kuin reilu kakskyt.

Ja eikö se nyt ole sinänsä hienoa, jos pystyy yh:na lapsestaan huolehtimaan? En oikein ymmärrä siitä mollaamista. Kaikkihan eivät kykene lapsistaan huolehtimaan...
Onko kysymys minulle?


Ei ollut sinulle. Ensimmäinen kommentti oli, mutta toinen yleistä pohdintaa. Pahoittelut sekaannuksesta.

Ja ilmoituksen kuvien perusteella on nelikymppiseksi hyvässä kunnossa. Kuvat näyttäisivät samoilta, jotka olivat jo vuosia sitten käytössä. Mutta hienoa, että on pysynyt kunnossa!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2021, 09:56:04 kirjoittanut Jimmy-setä »