Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Nimimerkki: Kiltti hieroja

(1/4) > >>

Vieras0358:
Onko kokemuksia naapurin puolella ilmoittelevasta afroamerikkalaisesta hierojasta nimimerkillä 'Kiltti hieroja'?

Lifti:
Jousimies?

Antzu:
Moikka

Kiinnostaisi myös, jos jollain kokemusta hänestä ?

Niin lähtis ajelemaan joku päivä sinne suunnalle autolla.

Vieras0358:
Vaarin kysymystä en ymmärrä, mut ei se mitään. Ehkä vaari valaisee hieman enemmän? :)

Kävin kuitenkin tapaamassa "kilttiä hierojaa". Tapaamisen aika sovittiin sähköpostilla.
Saavuin paikalle n. 15 min etukäteen ja pistin koodaten sovittuun numeroon. Numeroon ei saada yhteyttä oli vastaus operaattorilta. No hetken jo ajattelin, että oharit tais tulla. Muutama uusi yritys ja noin 5 min vaille sovitun ajan puhelin hälytti ja "kiltti hieroja" vastasi puhelimeen. Vastassa oli erittäin hyvärunkoinen daami. Hoikka sellainen. Ilmoituksen kuvathan eivät juuri kerro mitä tuleman pitää. Ikä saattaa pitää paikkansa, mutta minulle olisi helposti mennyt läpi 5 vuotta nuorempikin. Asunto oli erittäin siisti ja käytössä puhtaat pyyhkeet. Suihkun kautta hierontapöydällä. Olin tilannut eroottisen hieronnan 60 min. Hieronta oli sellaista rentouttavaa öljyhierontaa, jossa käydään läpi koko kroppa. Pidin yllättävän paljon hänen pää- ja niskahieronnasta. Loppuhuipennus oli kuitenkin erittäin hyvä. Hidas lingam hieronta ja hierojaa sai samalla koskea. Hieman oli vaikea nauttia vain pelkästä käsityöstä ;). Sen verran kuuma tapaus hän on. Suosittelen lämpimästi. Nollakeli ja räntäsadetta.

Jousimies2012:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Joulukuu 10, 2021, 09:27:21 ---Jousimies?

--- Lainaus päättyy ---
Sorry Lifti, mä en oo löytänyt vielä kilttiä hierojaa 😇
Mistä päin löytyy? 🤔

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta