Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sexy Nike

<< < (2/2)

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: Pinokkio - Joulukuu 07, 2021, 22:45:09 ---Puhui että puolisen tuntia pitäisi odotella. Lupasi ilmoitella sitten kun on väylä vapaana.

--- Lainaus päättyy ---

Ei liity mihinkään eikä keneen, mutta meikämandoliinolla ei riitä pinna jäädä odottelemaan horon ilmoituksia.

HeppiniHei:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Joulukuu 08, 2021, 15:17:44 ---Ei liity mihinkään eikä keneen, mutta meikämandoliinolla ei riitä pinna jäädä odottelemaan horon ilmoituksia.

--- Lainaus päättyy ---

Pari on joiden takia voisin odotella 30 minuuttia mutta en todellakaan jonkun uuden tuttavuuden kanssa.

Pinokkio:
Noh.... Sanotaanko näin että kun videointi sisältyi ihan perushintaan, niin en viitsinyt antaa periksi ihan helpolla. Ihan happy end siitä tuli sillä tavalla kyllä.

Toisaalta kun nyt aloin tänään tuota matskua tietokoneella katsomaan, huomasin että "pientä" lisämiinusta joutuu antamaan jälkikäteen. Jessus mikä hammasrivistö alapuolella. Ylähampaat oli ok ja ilmeisesti fiksatutkin, mutta alarivistö oli pelkkää kellertävää mädäntynyttä risuaitaa. Jäin ihan tuijottamaan läppärin ruutua ja zoomasin epäuskoisesti muutamaan kertaan että ihan oikeasti oliko mun kullini noiden sahalaitaisten keltaisten terävien tynkien lähituntumassa???

Melko lamaannuttavaa katseltavaa kyllä jälkikäteen - karmeimmat hampaat mitä olen koskaan nähnyt. Ikinä ennen ei ole vehje lerpahtanut kesken omien videoiden käsittelyn. Joutui vetelemään kaikkia lääkekaapista löytyviä lääkerasvoja kullin varteen välittömästi ja varmaan pitäisi vielä käydä hakemassa Biltemasta jotakn ruosteenesto -sprayta ja homeenpoistajaa + CRC:tä ettei mikään hammasmätä tms pääse puremaan kunnolla kiinni kalun varteen. Kaikkea on tullut nähtyä vuosien varrella, mutta tämä oli kaamein havainto koskaan.

Jep, eli muutan raporttia sen verran että en nyt suosittele ainakaan paljaalla tekemään mitään ennekuin saa leegot kuntoon (jos sittenkään - sen verran puistattaa tuo kuvamatsku). Noh.... Toivotaan että duunin tarkoituksena on tienata rahat hampaiden fiksausta varten :D

Yhteenvetona siis : No-Go-Zone

Pinokkio:

--- Lainaus käyttäjältä: Waverunner - Joulukuu 07, 2021, 23:16:59 ---Joo, siksi itsekin yritin kysyä onko pojilla tiedossa sellaista ”hellää, syvää, tiukkaa ja hidasta” suikkaria? Noi nopeuskisat on aivan hanurista…

--- Lainaus päättyy ---

Tähän täytyy kommentoida, että paras itse koskaan kokemani poskihoito tuli Violetta Sweetsummerilta kun oli käymässä täällä viimeksi. Se oli ihan saaaaatanan hyvä ja olen itselleni kiitollinen että maksoin sen kuvaamisestakin. Se oli kyllä ihan huippua, ja peittoaa Camilan ja muutkin "tekijät" ulkomaita myöden mitä olen kokenut (enkä ole juuri muuta kuin poskihoitoa otattanut viimeiset parikymmentä vuotta joten jotain arvostelua voinen antaa omalta osaltani ainakin....)

HeppiniHei:

--- Lainaus käyttäjältä: Pinokkio - Joulukuu 09, 2021, 06:29:44 ---Noh.... Sanotaanko näin että kun videointi sisältyi ihan perushintaan, niin en viitsinyt antaa periksi ihan helpolla. Ihan happy end siitä tuli sillä tavalla kyllä.

Toisaalta kun nyt aloin tänään tuota matskua tietokoneella katsomaan, huomasin että "pientä" lisämiinusta joutuu antamaan jälkikäteen. Jessus mikä hammasrivistö alapuolella. Ylähampaat oli ok ja ilmeisesti fiksatutkin, mutta alarivistö oli pelkkää kellertävää mädäntynyttä risuaitaa. Jäin ihan tuijottamaan läppärin ruutua ja zoomasin epäuskoisesti muutamaan kertaan että ihan oikeasti oliko mun kullini noiden sahalaitaisten keltaisten terävien tynkien lähituntumassa???

Melko lamaannuttavaa katseltavaa kyllä jälkikäteen - karmeimmat hampaat mitä olen koskaan nähnyt. Ikinä ennen ei ole vehje lerpahtanut kesken omien videoiden käsittelyn. Joutui vetelemään kaikkia lääkekaapista löytyviä lääkerasvoja kullin varteen välittömästi ja varmaan pitäisi vielä käydä hakemassa Biltemasta jotakn ruosteenesto -sprayta ja homeenpoistajaa + CRC:tä ettei mikään hammasmätä tms pääse puremaan kunnolla kiinni kalun varteen. Kaikkea on tullut nähtyä vuosien varrella, mutta tämä oli kaamein havainto koskaan.

Jep, eli muutan raporttia sen verran että en nyt suosittele ainakaan paljaalla tekemään mitään ennekuin saa leegot kuntoon (jos sittenkään - sen verran puistattaa tuo kuvamatsku). Noh.... Toivotaan että duunin tarkoituksena on tienata rahat hampaiden fiksausta varten :D

Yhteenvetona siis : No-Go-Zone

--- Lainaus päättyy ---

No jos tämän jälkeen joku vielä haluaa mennä käymään, niin suosittelen ensin visiittiä kallonkutistajalle.

Sai kyllä nauraa kun tätä luki, mutta ainoastaan koska ei ollut oma kulli kyseessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta