Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?  (Luettu 13808 kertaa)

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #40 : Joulukuu 08, 2021, 05:24:05 »
En ala maksullista tyydyttämään, ihan senkin vuoksi koska ei tiedä tykkääkö ne jostain jutuista oikeasti vai näytteleekö sen vuoksi että olen maksava asiakas. Parempi tyhjentää kassit omaan tahtiin ja antaa tai antaa maksullisen nauttia siinä ohessa.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #41 : Joulukuu 08, 2021, 06:01:09 »
En ala maksullista tyydyttämään, ........... Parempi tyhjentää kassit omaan tahtiin ja antaa tai antaa maksullisen nauttia siinä ohessa.

Tähän kommenttiin voin yhtyä.
Oman nautinnon saa aina jostain elementistä tapaamisen aikana. Jos ei saisi, se alkaisi näkymään naamasta ja asenteesta. Eikä sellaista palveluntarjoajaa jaksa kukaan omaa parastaan ajatteleva mies katsella.

Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi asioihin joista ei tykkää.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #42 : Joulukuu 08, 2021, 06:54:55 »
Ei sinänsä tärkeä kun ymmärrän että rahasta suostuu naimaan minun kanssa.Mutta en pane pahakseni jos hutsu saa nautinnon kanssani,päinvastoin, se innostaa minua.Mielelläni suon nautinnon.
Kun mietin että menenkö uudestaan saman hutsun luokse niin onhan se selvää kumpaan valintani kohdistuu.Tietysti hänen luokse joka nauttii/uskottavammasti esittää nauttivansa kuin virkanaismaisesti hoitaa kassien tyhjennyksen.
Kassieni tyhjennyksen voin toki tehdä itsekkin.Jos siihenkin toimeen tarvitsisin maksuelementin niin sen voisin tehdä itsekkin siirtämällä seteleitäni taskustani toiseen taskuuni.

Poissa Herra Hempeilijä

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #43 : Joulukuu 08, 2021, 11:05:28 »
Vaikea kysymys vastata millään "asteikolla".

Jos näen palveluntarjoajan nauttivan niin totta kai se lisää kierroksia koneeseen  :inlove: Tärkeämpää on kuitenkin oma nautinto, oma tuleminenkin on tärkeää. Koskaan ei ole kyllä tapaaminen jäänyt siitä kiinni, vaikka kaikki kokemukset eivät ole ihan 6/5 olleetkaan.


Poissa Herra_Hoo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #44 : Joulukuu 08, 2021, 14:24:57 »
Kyllä sitä omaa tyydytystä haen kaikkein eniten. Jos hupakko nauttii, niin ohan se ihan kiihottavaa sekin. Yhden kerran hupakko sanoi, että tuli vahinko orkku. Joskus 2007 tai -08 Flemarin Janita sanoi antoisan ratsastuksen jälkeen, että vahingossa pääsi orkku. Tuumasi sitten siihen perään, että onneksi on vain vähän asiakkaita tänään, muuten ei jaksaisi, jos tulisi orkku aina heti kärkeen. En ollutkaan koskaan ajatellut asiaa noinpäin. Samoihin aikoihin virolaisen Katjan luona tuoli käytyä muutaman kerran. Hän sanoi samaa pillua nuollessani - kuulemma piti pidätellä. Eli jos hupakko nauttii, niin kiva, mutta omien perversioiden tyydytystä sieltä haetaan.

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 216
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #45 : Joulukuu 08, 2021, 15:24:19 »
Nautinto on kiva lisä, mutta en ole niin naiivi että kuvittelisin palveluntarjoajan saavan orgasmeja kanssani. Nautintoa (ilman orgasmiakin) toki voi saada joistakin elementeistä, ja on saanutkin, siitä olen varma. Pari kertaa nähnyt kun silmät muljahtaa ympäri, tosin voi olla että senkin voi feikata :)
Sääri- ja sukkisfani

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #46 : Joulukuu 09, 2021, 21:40:11 »
Itse olen ihan oikeastikin monesti tullut asiakkaiden kanssa, jos on käytetty lelua tai olen käyttänyt omaa kättä. Mutta luulen että jos turskan pitäisi omin kätösin tai kielellä mulle tuottaa orgasmi niin se on vähän mission impossible ja parempi kun ei edes lähdetä sellaista tavoittelemaan. Lähtökohtaisesti oon sen verran jännittynyt uusien ihmisten kanssa, että orgasmin saaminen toisen tuottamana on tosi haastavaa.

Omalla kädellä yhdynnän aikana sit kyllä tuun aika helpostikin. Se on ehkä mun oma lempparijuttu :D

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #47 : Joulukuu 09, 2021, 22:20:56 »
Jotain ykkösen ja kakkosen väliin, jos ilmaisu sallitaan 😅

Jos menen jollekin ennestään tuntemattomalle mimmille, en odota hänen saavan orkkua kanssani, vaikka vissiin ihan hyvä kielimies oonkin ::) Sen sijaan vakkarit tai sellaisiksi myöhemmin muodostuneet ovat aika useinkin saaneet orkun tai useamman, yleensä kieltä tarjotessani. Itse kun tulen ainakin ekalla kierroksella usein turhankin nopeasti, niin olen sitten usein antanut bonarina vähän kielihoitoa mimmille, jos olen hänestä tykännyt. Ihan ilman paineita, kunhan tykkään lipoa😛

^ Ja tuo on söpöä kuulla, että palveluntarjoajaakin jännittää uusien ihmisten kanssa. Niin monia meistä asiakkaistakin ::) Mutta homma paranee puolin ja toisin, kun muutaman kerran tapaa.

Pentele, kun parhaat vakkarini on jo laittaneet korkkarit naulaan. Uusien hyvien löytäminen ei olekaan aina niin helppoa. Rahaa siihen ainakin menee, joskus myös ns. ihan turhaan reikään.


Poissa Heppu

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #48 : Joulukuu 10, 2021, 05:37:27 »
Naisen orgasmi on mielenkiintoinen ja ehdottomasti iloinen tapahtuma!

Kysyn, voisiko neitonenkin saada ja jos kyllä, niin miten. Sitten iloisesti yhdessä yrittämään!

Luulen, että hyödyn tästä itsekin siten, että jos neitosella on kanssani kivaa, hän ehkä tarvittaessa jopa säätää tekemisiään siten, että päästään tapaamaan. Ankeille turakaisille tuskin tilaa kalenteriin järkätään...

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #49 : Joulukuu 10, 2021, 16:05:28 »
Se ei ole tärkeää, mutta on se kiihoittavaa kuitenkin. Mut en mä sitä kuitenkaan mietiskele. Pääasia, että itse nautin.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #50 : Joulukuu 10, 2021, 20:23:19 »
Vastaanpa itsekin omaan kyselyyni. Mukava, että tämä herätti näin paljon keskustelua ja taas huomattiin, että tämä(kään) asia ei ole mustavalkoinen. Vastausvaihtoehdotkaan eivät selvästi olleet ihan yleispäteviä, paljon on ollut kommentteja myös niiden välillä ja ympärillä.

Itselleni on erittäin tärkeää, että PT viihtyy ja nauttii ja että kokemus on mukava hänellekin. Itse asiassa juuri sen huomaaminen tekee kokemuksesta mukavan minullekin. Se on siis omaa nautintoani tärkeämpää tai toisin sanottuna oman nautintoni edellytys on se, että myös PT tuntee olonsa mukavaksi kanssani. Onnellisempaa on antaa kuin saada -viisaus pitää paikkansa kaikilla elämän osa-alueilla - tälläkin.

Teen omalta osaltani kaikkeni, että PT tuntee olonsa miellyttäväksi ja nauttii olostansa kanssani. Pidän mielessä, että tässäkin lajissa naiset ovat ennen kaikkea naisia ja koetan tehdä kaikkea sitä, mistä naiset yleensä nauttivat. Ei se toki aina orgasmia tarkoita, sillä naisten seksi vaikuttaa muutenkin olevan vähemmän orgasmikeskeistä kuin miehillä, ainakin keskimäärin. Siksi naisen saaminen nauttimaan ei suinkaan ole sama asia kuin orgasmin tuottaminen (ainakaan pelkästään), vaan siihen liittyy muut(kin) asiat. Naisia pitää kehua, naisia pitää kunnioittaa, naisia pitää kosketella hellästi. Naiset tykkäävät lahjoista ja siitä, että heitä sanotaan kauniiksi ja haluttaviksi. Ja että se sanotaan tyylillä ja hienostuneesti. Ja siitä, että naista huomioidaan naisena. Näiden kohdalla koetan joka tapaamisella parhaani ja tämä konsepti on ollut tie upeisiin asiakaskokemuksiin. Kun antaa, saa itsekin.

Mutta kuten joku aiemmin sanoi, hommaan vaikuttaa paljon myös se, onko kyseessä PT, joka ottaa vastaan monta asiakasta päivässä (ja onko kyseessä pidempi tapaaminen vai kassit tyhjäksi vartissa -setti). Siksi itse keskityn enemmän satunnaisesti keikkaileviin ja minimissään tunnin tapaamisiin. Silloin kummallakin on tapaamisessa samat kaksi odotusta kolmesta: nautinto ja seikkailu (kolmaskin on sama, eli raha, mutta sen suunta vain on eri).
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa erkkipelimerkki

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #51 : Joulukuu 11, 2021, 11:32:56 »
Riippuu vähän tapaamisen sisällöstä, mutta kun omalla kohdallani tapaamiset on monesti sellaisia joissa palveluntarjoaja saa (tai joutuu) pitämään omat housut jalassaan niin halutessaan niin kyllähän kategoria 3 on silloin lähinnä omaa toimintaani.

Toki toivon että tapaaminen on toisellekin osapuolelle mukava, mutta en oleta kenenkään saavan erityistä seksuaalista mielihyvää vaikkapa suihin otosta tai "käsihoidosta" antavana osapuolena.

Tapaamisen sisällöstä tietty keskustellaan etukäteen joten toisella osapuolella on mahdollisuus kieltäytyä jos tällainen meno ei kiinnosta.

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #52 : Joulukuu 11, 2021, 12:32:26 »
naisia pitää kunnioittaa

Kyllä. Pt:n kunnioitus ja arvostus on mun mielestä ihan avainasemassa jotta asiakaskokemus on onnistunut.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #53 : Joulukuu 11, 2021, 13:10:47 »
Miten hitossa viidentoista minuutin pikarykäsyssä ehtii vielä tätinkin tyydyttää?  :whipping:

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5328
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #54 : Joulukuu 11, 2021, 14:32:22 »
Nautin aina eniten kun toinen nauttii ja hymyilee. Saa mieluusti olla myös hauskaa ja pilke silmäkulmassa 😘 Pitkä yhteinen matka tunnelman tiivistyessä on mitä parasta  :inlove:, pelkkä kassien tyhjentäminen ei ole mun juttu.

Poissa taage

  • Full Member
  • Viestejä: 117
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #55 : Joulukuu 11, 2021, 15:02:20 »
Hyvältähän se tuntuu kun pt saa kanssa.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #56 : Joulukuu 11, 2021, 18:15:41 »
En ala maksullista tyydyttämään, ........... Parempi tyhjentää kassit omaan tahtiin ja antaa tai antaa maksullisen nauttia siinä ohessa.

Tähän kommenttiin voin yhtyä.
Oman nautinnon saa aina jostain elementistä tapaamisen aikana. Jos ei saisi, se alkaisi näkymään naamasta ja asenteesta. Eikä sellaista palveluntarjoajaa jaksa kukaan omaa parastaan ajatteleva mies katsella.

Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi asioihin joista ei tykkää.

Ilman muuta asiaan vaikuttaa myös se, mistä palvelusta on kyse ja tapaamisen luonne. Joidenkin palveluiden kohdalla tekemisen kohde on ainoastaan asiakas, esim. hieronta, dominointisessiot, auto-blowjob jne. Silloin PT:n nautinnon täytyy tulla jostain muusta. Mutta kyllä silloinkin asiakas voi omalta osaltaan tehdä siitä sellaisen tilanteen, että palveluntarjoajastakin on kiva tehdä oma hommansa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #57 : Joulukuu 11, 2021, 19:44:36 »
Miten hitossa viidentoista minuutin pikarykäsyssä ehtii vielä tätinkin tyydyttää?  :whipping:
Helposti ja ehtii vielä 5min jutteleen niitä näitä 🤔
Riippuen tietysti tädistä  :behind:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #58 : Joulukuu 11, 2021, 20:00:04 »
Mutku tässä genressä ollaan niin riittääkö jos tippaa 50€ ja sanoo, että: "runkkaa ittes loppuun"?

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #59 : Joulukuu 13, 2021, 13:29:26 »
Siviili puolella toisen nautinto on äärimmäisen tärkeää.

Mutta sitten taas hupakoiden kanssa asiaa täytyy vaan yrittää olla miettimättä, kun vaikka luulisit että toinen nauttii, ja vaikka hän väittäisi nauttivansa, niin todennäköisesti se on vaan esittämistä.

Vai onko moni mies täällä saanut orgasmin tai päässyt edes lähelle sitä töitä tehdessään.