Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?  (Luettu 13804 kertaa)

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #20 : Joulukuu 07, 2021, 12:40:06 »
Juuri siitä tästä seikasta tietoisena, jätän ykkösrakastajan tittelin ja naisen tyydyttämisen latino-Lateille, joita mimmit kohtaa parhaillaan kahdeksan päivässä ja joista jokainen yrittää saada naisen laukeamaan.

Itse käyn vain mimmeillä joilla on vähintään 8 pokaa päivässä. Kaipaan elämään kovia haasteita.

#KieliRuvella

Poissa siejamie

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #21 : Joulukuu 07, 2021, 13:41:58 »
Ykskaks :kiss: :blowjob: :behind:

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #22 : Joulukuu 07, 2021, 15:15:39 »
Pyrin käyttäytymään hyvin ja peseydyn ennen tapaamista. Orgasmivelvollinen en ole, mutta seksiä harrastaessa käyttäydyn kuin olisin tyttöystävän kanssa.
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa Random2525

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #23 : Joulukuu 07, 2021, 15:33:14 »
Mulla ainakin se, että toinen näyttää nauttivan voimistaa sitä omaa nautintoa. Eli varmaan 2.

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #24 : Joulukuu 07, 2021, 16:09:54 »
No laitetaan tälläinen epärealistinen kysymys, mutta jos 'palveluntarjoajan aito orgasmi' olisi lisäoptio niin paljonko olisit siitä valmis maksamaan?

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #25 : Joulukuu 07, 2021, 16:17:51 »
No laitetaan tälläinen epärealistinen kysymys, mutta jos 'palveluntarjoajan aito orgasmi' olisi lisäoptio niin paljonko olisit siitä valmis maksamaan?
Siinä kohtaan minulle maksetaan 200€.
Why so fragile?

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #26 : Joulukuu 07, 2021, 16:21:09 »
No laitetaan tälläinen epärealistinen kysymys, mutta jos 'palveluntarjoajan aito orgasmi' olisi lisäoptio niin paljonko olisit siitä valmis maksamaan?
Siinä kohtaan minulle maksetaan 200€.

Mulle ei oo ikinä maksettu takas, ovat kaikki siis feikanneet perkele...

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #27 : Joulukuu 07, 2021, 16:24:31 »
No laitetaan tälläinen epärealistinen kysymys, mutta jos 'palveluntarjoajan aito orgasmi' olisi lisäoptio niin paljonko olisit siitä valmis maksamaan?
Siinä kohtaan minulle maksetaan 200€.

Mulle ei oo ikinä maksettu takas, ovat kaikki siis feikanneet perkele...
Sä et oo vaan VIELÄ älynnyt ruveta huoraksi. Onhan se nyt taivahan tosi että että jos huorat rupiaa kolmasti laukeamaan tunnin tapaamisella niin = KARJUHOROLUTKA
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2021, 16:26:13 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #28 : Joulukuu 07, 2021, 16:29:57 »
No laitetaan tälläinen epärealistinen kysymys, mutta jos 'palveluntarjoajan aito orgasmi' olisi lisäoptio niin paljonko olisit siitä valmis maksamaan?

En extraa. Jos tulee, niin ihan mahtavaa, jos taas ei niin en vain ole se oikea sitä hänelle tuottamaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #29 : Joulukuu 07, 2021, 17:01:59 »
No laitetaan tälläinen epärealistinen kysymys, mutta jos 'palveluntarjoajan aito orgasmi' olisi lisäoptio niin paljonko olisit siitä valmis maksamaan?

En extraa. Jos tulee, niin ihan mahtavaa, jos taas ei niin en vain ole se oikea sitä hänelle tuottamaan.

Ei ei ei. Saatat olla just oikea! Jollain toisella hetkellä  :inlove:!  Naisen orgasmi on niin mystinen.

Jatkakaa 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #30 : Joulukuu 07, 2021, 17:21:47 »
No laitetaan tälläinen epärealistinen kysymys, mutta jos 'palveluntarjoajan aito orgasmi' olisi lisäoptio niin paljonko olisit siitä valmis maksamaan?

En maksa siitä, että huora masturboi tai poikaystävänsä tulee hoitamaan hänelle orkun, enkä kyseisistä palveluista ole edes kiinnostunut. Joskus huora on minun kanssani saanut tai taitavasti feikannut orkun. Se on ollut ihan mukavaa ja kuulunut hintaan. Ota näistä nyt sitten selvää.

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #31 : Joulukuu 07, 2021, 17:29:59 »
En maksa siitä, että huora masturboi tai poikaystävänsä tulee hoitamaan hänelle orkun, enkä kyseisistä palveluista ole edes kiinnostunut.

En kyllä ajatellut tota mutta ihan mielenkiintoinen konsepti. 'Jos PT ei laukea turskan käsittelyssä tulee poikaystävä Jorma hoitamaan homman loppuun' - 100 Euroa.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #32 : Joulukuu 07, 2021, 17:33:28 »
Tottakai se on tärkeä, mutta eihän sitä joka kerta saata orkuun asti pystyä tuottamaan.
Gfe seksi jossa molemmat nauttii on minulla lähtökohta.
Oikeasti on taattu että sekä mies että muna saadaan tyydytetty ja sitähän ollaan hakemassa kun maksetaan seksistä.
Mutta koen tärkeintä että palvelutarjoan arvostus ihmisenä ja palvelun tuottajana säilyy.
Eiköhän tässä on yksi syy miksi palaa samalle hutsulle kerta toisensa jälkeen.
Tämän takia on myös kiva kuunnella mistä toinen nauttii ja huomata miten saa nostettu myös toisen kliimaksi, pikkuhiljaa nautintoa lisämällä ja välillä orkun harjalle asti.

Poissa TK70

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #33 : Joulukuu 07, 2021, 18:55:41 »
Kyllä se itselläni on nykyään tuo vaihtoehto 1. Ikä on tuonut sen, että ei välttämättä laukea, vaikka PT tekisi mitä.

Aivan järjettömän huikean session lopussa olen ainoan kerran kuullut sanan "ei" PT:ltä, mutta kyse oli seuraavista sanoista "enää kiitos". Kun hän oli kolmannen kerran lauennut. Ja tiedän, milloin nainen oikeasti saa orkun.

Itse en (silloinkaan) lauennut, mutta aivan huippu hyvä olo jäi itselleni.

-T


Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #34 : Joulukuu 07, 2021, 19:31:45 »
Vastaan ykkönen. Parhaat sessiot on sellaisia joissa molemmat nauttivat. Kummankaan orkut itsessään ei ole mikään mittari minulle sen suhteen miten onnistunut tuokio on ollut, mutta pyrin kuitenkin huomioimaan partnerini ja tuottamaan myös hänelle mielihyvää. Itse nautin hyvin paljon naisen vartalon hyväilemisestä ja ihon tutkiskelusta hellästi ja hartaasti. Siksi varaan yleensä vähintäin parin tunnin aikoja, jotta varmasti on aikaa rauhassa nautiskella molemmin puolin.
Ja jos joskus satun tekemään jotain oikein ja partneri sattuu orkun saamaan on se kyllä huikea näky ja kokemus  :inlove:
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #35 : Joulukuu 07, 2021, 22:47:28 »
👺 Mulle jäi sitten kolmonen, paneenhan  :behind: sinne on menty joten yleensä se on housut alas ja kovaa menoa. Hyvä kun ehtii kumin laittamaan joten kuten päälle.
Siinä ei kerkee enää laskemaan kuka nauttii ja montako kertaa.
Ääntä ainakin kuuluu, viimeistään kun kumin heittää sohvan nurkkaan..  :whipping:


Oikeasti ykkös ja kakkos vaihtoehton välimaasto, ehkä enemmän ykkönen.
Jos näkee toisen nauttivan oikeasti niin sillä mennään joskus voi olla että tunti on mennyt ja vaatteet on vielä päällä.
Jos niitä orgasmeja tulee yksi tai parikymmentä niin voi sitä antamisen riemua, toinen on luottanut/rentoutunut sen verran että voidaan pitää tauko tai vaihtaa asentoa 🤗
Ja kyllä se omaa mielihalua kohentaa jos tuollaisen onnistuu oikeasti tuottamaan, feikissä lähtee halut mutta onneksi asia tehdään selväksi jo alussa ettei olla helppoja vaan voidaan kokeillaan kaikkea muutakin kivaa.
Kuten hieroa PT tai muuten jutella mukavia 😌
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2021, 22:49:57 kirjoittanut Jousimies2012 »
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #36 : Joulukuu 07, 2021, 22:54:16 »

Joskus mimmit ovat kertoneet että kun asiakkaita turneella on useampikin päivässä, asiakkaat joiden päämäärä on olla viikon ykkösrakastaja ja nuolevat tai hinkkaavat epätoivoisesti klittaa karheilla betonimiehen sormilla, ovat painajaisia.

Juuri siitä tästä seikasta tietoisena, jätän ykkösrakastajan tittelin ja naisen tyydyttämisen latino-Lateille, joita mimmit kohtaa parhaillaan kahdeksan päivässä ja joista jokainen yrittää saada naisen laukeamaan.

Kuka haluaa liukuhihnaa ja kuka ei...

Yhden suositun ulkkarin luona kävin, joka ei todellakaan tarjonnut liukuhihnaa, ja hän sanoi parhammillaan tuon määrän asiakkaita päivässä juuri ennen ensimmäistä koronasulkua. Harmi, että lopetti.     
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2021, 22:56:08 kirjoittanut Hese69 »

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #37 : Joulukuu 07, 2021, 23:10:40 »
Aina pyrin ykköseen. Jos onnaa, niin parasta.
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #38 : Joulukuu 07, 2021, 23:39:38 »
Noista kolmesta valitsen ensimmäisen vaihtoehdon, jos noista pitää valita.

Perustelut.
Yksinkertaisesti minä nautin ja myös kiihoitun, siitä kun seksikumppanini nauttii yhdessäolostamme täysin rinnoin. Mitä aidompaa sitä parempaa.
Olen myös sitä mieltä, että niin tässä skenessä kuin siivilissä, ei seksi ole eikä voi edes olla, kaikkien kanssa aina niin loistokasta ja säkenöivää. Tyydyttävää se voi olla ja niinhän se onkin, varsinkin miehelle.
Taidan olla myös hieman pervo, koska minusta on erittäin nautinnollista saada aikaan naiselle useampi orgasmi ennen varsinaista yhdyntää. Joskus onnistuu joskus ei, mikä on myös aivan normaalia.
Tuon edellä mainitun vuoksi en edes yritä sopia lyhyitä tapaamisia, sillä kiire tappaa tunnelman ja nautinnon myös vieraassa puutarhassa. ;)
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto on sinulle?
« Vastaus #39 : Joulukuu 08, 2021, 00:19:39 »
Miten tärkeää palveluntarjoajan nautinto, jopa laukeamaan saaminen on sinulle?
1)   Aivan olennainen osa kokemusta, melkeinpä tärkeämpi kuin oma laukeaminen
2)   Kiva plussa, mutta ei erityistä merkitystä
3)   Täysin merkityksetön asia nauttiiko PT vai ei, koska olet maksanut vain ja ainoastaan omasta nautinnostasi.

Well - tässähän ostat itsellesi nautintoa ja palveluja. Siinä mielessä valitsen 2.

Mutta toki on mukavaa, jos molemmat nauttii ja saa jollakin halutulla tapaa tyydytystä  :kiss: :inlove: :blowjob: :wanker: Kyllä sen molemmat tietää milloin tapaaminen on mennyt hyvin ilman sanojakin  :inlove: :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )