Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä mittari näyttää nyt?

<< < (5/36) > >>

Vieras0342:
- -----

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Joulukuu 06, 2021, 08:19:21 ---^
Tee malliksi yksi.  :laught:

-22°C ulkona ja 22.5°C sisällä.

--- Lainaus päättyy ---

Täsä on Mällikappale  :wanker: 

Kävin tapaamassa aurinkoisena kesän loppupuolella duoa Mary & legendaarinen Tattoo Michelle. Kaksi täysin erilaista naista, jotka täydensi toisiaan hyvin. Settiin kuului hieronta alkulämmittelynä, jonka hoiti TM, ja siitä M alkoi vetää entisen amiraalin(nyk.Hesen) lippua tankoon, ja sehän nousi komiasti. Siitä M otti ohjat ja laiva lähti satamasta. Kipparia vaihdettiin kesken lennosta TM & M välillä, ja Hese nautiskeli vaihtuvista ja kauniista maisemista rauhallisessa tantramusiikin tahdissa. Määräpää saavutettiin lopulta monen vaihdon jälkeen. Takaisin palattiin rauhallisesti soudellen ja huovaten. Hieno reissu oli, jota muistelee lämmöllä näin kylmällä ilmalla. Vahva suositus.   

Sää oli aurinkoinen + 18 C(arvio, joka perustuu muistikuviin), ja tosiaan todistin sen ihmeen, että myös Espoossa paistaa aurinko. 

IlonaTequila:
Mun nenänpää-mittari arvioi +18 ja kieltäydyn nousemasta peiton alta, vaikka tulet tekemällähän tästäkin selviäisi.

Peiton alla on kuitenkin kivaa 😊

Jousimies2012:

--- Lainaus käyttäjältä: IlonaTequila - Joulukuu 06, 2021, 11:05:49 ---Mun nenänpää-mittari arvioi +18 ja kieltäydyn nousemasta peiton alta, vaikka tulet tekemällähän tästäkin selviäisi.

Peiton alla on kuitenkin kivaa 😊

--- Lainaus päättyy ---
Mä voin tulla sinne peiton alle lämmittämään niin saadaan +38 sinne 😜 (voin tehdä ne 🔥🔥:n)
Mittari väittää että ulkona -12 ja sisällä +23 🤔
Ilmankos täällä on kuuma aamutakissa vai pitäisikö ottaa pörrösukat pois 🤔

Seepeli:

Iloisen innokas touhutippa on mittarin päässä, jotain pitäis keksiä...🤔

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta