Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lady Angela / Angelamummo  (Luettu 9310 kertaa)

Poissa Jepu

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Lady Angela / Angelamummo
« : Joulukuu 04, 2021, 21:07:44 »
Tervehdys!

Naapurista löytyi otsikon mukaisen pt:n erittäin kiinnostava ilmo ja lisäksi myös varsin asialliset sivut myöskin. Onko teillä arvon turskaveljet kokemuksia ko. pt:stä tai palveluista? Itse en löytänyt minkäänlaista tapauksesta kaivamallakaan lisäinfoa saatika kokemuksia yhtään mistään ☹️

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lady Angela / Angelamummo
« Vastaus #1 : Joulukuu 06, 2021, 16:49:51 »
EN voi auttaa mutta itseäkin kiinnostanut kovin. mutta kun on jumalan selän takana.  ok tottakai osa ideasta

tuleekin siitä.
kysyvälle vastataan

Poissa eazy

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Angela / Angelamummo
« Vastaus #2 : Joulukuu 17, 2021, 10:48:03 »
no itse asiaahan hän ei tarjoa mutta jos tykkää alistua niin sitten on oikea paikka...

Poissa Jepu

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Angela / Angelamummo
« Vastaus #3 : Joulukuu 17, 2021, 15:34:30 »
no itse asiaahan hän ei tarjoa mutta jos tykkää alistua niin sitten on oikea paikka...

Jep, ilmoituksesta ja sivuilta sain kyllä käsityksen minkälaisia palveluita tarjolla mutta juuri niitä kokemuksia tai ehkä jopa jotakin rapsan tynkää tässä kaipailisin

Poissa eazy

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Angela / Angelamummo
« Vastaus #4 : Joulukuu 17, 2021, 17:50:53 »
no olen muutaman kerran tavannut suikkarin merkeissä autossa ja kerran "kotona" eturauhashierronnan merkeissä.

tosiaan tykkää touhuta autossa yleisellä paikalla nuo suikkari hommat.

eturauhashieronta ei ollut mun juttu kun tosiaan tykkää alistaa ja itse en tykkää alistua niin siittä en osaa mitää positiivista sanoa, johtuen omista mieltymyksistä.

Suikkari on todella hyvä ja huomaa että hänkin tykkää antaa sellaista...


Poissa Jepu

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Angela / Angelamummo
« Vastaus #5 : Joulukuu 17, 2021, 21:08:01 »
Kiitos eazy infosta!

Poissa Jormaxl68

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Angela / Angelamummo
« Vastaus #6 : Toukokuu 22, 2022, 18:16:29 »
no itse asiaahan hän ei tarjoa mutta jos tykkää alistua niin sitten on oikea paikka...

Jep, ilmoituksesta ja sivuilta sain kyllä käsityksen minkälaisia palveluita tarjolla mutta juuri niitä kokemuksia tai ehkä jopa jotakin rapsan tynkää tässä kaipailisin

Olen tavannut useamman kerran ja jos osaa itse ilmaista mitä haluaa niin saa kyllä halutunlaista käsittelyä. Nettisivuilta löytyy valikoima, mutta kannattaa kertoa itse toiveistaan niin homma toimii parhaiten. Kannattaa tsekata reissukalenteri, missäpäin liikkuu.