Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yksityisviestit  (Luettu 4187 kertaa)

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Yksityisviestit
« : Elokuu 27, 2019, 08:58:37 »
Tuli tässä mieleen et olisiko mahdollista saada yksityisviesteihin sellainen kansio mihin voisi laittaa tärkeät viestit ettei niitä vahingossa poista?

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #1 : Elokuu 27, 2019, 14:46:06 »
Niin ne viestit sihteereiltä jotka käynnin jälkeen kirjoittavat: "Sulla oli isoin muna mitä oon koskaan saanu, vieläkin on pillu märkänä!".

Nuo ainakin itse pyrin aina säilyttämään.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #2 : Elokuu 27, 2019, 15:17:02 »
^ Nyt kyllä luulisi Sexworkin kaatumisen vituttavan, jos tuollaiset yms. hivelevät viestit jäivät kaikki sinne.  ;D

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #3 : Elokuu 27, 2019, 19:57:32 »
Tuli tässä mieleen et olisiko mahdollista saada yksityisviesteihin sellainen kansio mihin voisi laittaa tärkeät viestit ettei niitä vahingossa poista?

Hmm, sähän saat sun omaan sähköpostiin ilmoituksen saamistasi viesteistä. Siinä lukee myös koko viestin sisältö. Voisitko sä niitä halutessasi säilöä? Plus sittenhän täällä on se joku leimaominaisuus, jolla voi merkitä joitain viestejä, jos erottelua kaipaa.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #4 : Elokuu 27, 2019, 20:15:51 »
^No joo voisihan sen noin hoitaa. Siis sähköpostiin.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #5 : Lokakuu 06, 2019, 09:19:50 »
Olenko mä tyhmä vai onko noissa privoissa jotenkin mahdollista saada ns käyttäjäkohtaista viestiketjuja? "Aavistuksen" sekavaa kun viestejä tippuu ja sit joudun erikseen selaamaan menneisyyteen et missä oli ko tyypin edellinen viesti ja mitä siinä ollaan puhuttu, kun ne ei näy suoraan kaikki.  :o Blondi ei osaa eikä hahmota  ;D
Thank you 🙏🕊️

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #6 : Lokakuu 06, 2019, 09:54:45 »
Olenko mä tyhmä vai onko noissa privoissa jotenkin mahdollista saada ns käyttäjäkohtaista viestiketjuja? "Aavistuksen" sekavaa kun viestejä tippuu ja sit joudun erikseen selaamaan menneisyyteen et missä oli ko tyypin edellinen viesti ja mitä siinä ollaan puhuttu, kun ne ei näy suoraan kaikki.  :o Blondi ei osaa eikä hahmota  ;D

Siellähän on etsi viesti toiminto. Sekä voi tehdä omanlaisia leimoja, jonka avulla niitä voi etsiä. Voit tehdä leiman esim "Pieni muna" "lerppakulli" "Toivoton sängyssä" jne. leimoja.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #7 : Lokakuu 06, 2019, 10:52:46 »
Mut niitä ei saa siis suoraan automaattisesti ketjuun missä näkyisi kaikki saman tyypin viestit (kuten esim emailissa, txt jne)?

Tällä hetkellä ne siis joko näkyy mulla otsikkotasolla tai jos avaan yhden viestin niin ne aukee kaikki muutkin viestit riippumatta lähettäjästä (sekä vastaamattomat että vastatut) niin on semi kaoottista.  ???
Thank you 🙏🕊️

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5328
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #8 : Lokakuu 06, 2019, 10:53:07 »
Olenko mä tyhmä vai onko noissa privoissa jotenkin mahdollista saada ns käyttäjäkohtaista viestiketjuja? "Aavistuksen" sekavaa kun viestejä tippuu ja sit joudun erikseen selaamaan menneisyyteen et missä oli ko tyypin edellinen viesti ja mitä siinä ollaan puhuttu, kun ne ei näy suoraan kaikki.  :o Blondi ei osaa eikä hahmota  ;D

Kokeileppas seuraavaa: yksityisviestit -> muuta setuksia -> näytä yksityisviestit -> valitse vaihtoehto "keskusteluna".

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #9 : Lokakuu 06, 2019, 11:13:11 »
OMG hei wou loistavaa kokeillaan tuolla! Arvasin et täs voi olla joku kikka kolmonen   ;D
Thank you 🙏🕊️

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #10 : Lokakuu 14, 2020, 13:42:53 »
Olenko mä tyhmä vai onko noissa privoissa jotenkin mahdollista saada ns käyttäjäkohtaista viestiketjuja? "Aavistuksen" sekavaa kun viestejä tippuu ja sit joudun erikseen selaamaan menneisyyteen et missä oli ko tyypin edellinen viesti ja mitä siinä ollaan puhuttu, kun ne ei näy suoraan kaikki.  :o Blondi ei osaa eikä hahmota  ;D

Kokeileppas seuraavaa: yksityisviestit -> muuta setuksia -> näytä yksityisviestit -> valitse vaihtoehto "keskusteluna".

Pohtinut tätä ihan samaa! Onneksi löysin tän narun! Kiitos Stan neuvosta! 😘
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕