Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Verbaliikka seksin aikana  (Luettu 3342 kertaa)

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #20 : Joulukuu 04, 2021, 23:38:32 »
Maria Angelilla oikea asenne.
Minulle eräs hupakko sanoi kun aloin vaihtamaan asentoa "älä lopeta",kiihotti kuulla ja tunsin itseni sillä hetkellä oikeaksi karjuksi ;D
Noh,toivottavasti pääsemme taas uusimaan sessiot :behind:

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6785
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #21 : Joulukuu 04, 2021, 23:50:32 »
Sinällään verbaalinen avoimuus ja kielellinen lahjakkuus on hyvä asia ja kiihottaa yleensä lisää  :behind:

Poikkeuksena on se, jos tuntuu siltä, että se akti&verbaalisuus menee enemmän feikkauksen puolelle, jolloin siitä putoaa pohja.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 29 )

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #22 : Joulukuu 04, 2021, 23:51:05 »
Minulle eräs huora lauleli Juha- Tapion biisiä "Tykkään susta niin että halkeen" ja "OOO-O" kun tuli tai oli tulevinaan, kun panin sitä perseeseen.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #23 : Joulukuu 05, 2021, 04:36:48 »
Itse pidän aktin aikaista verbaliikkaa tosi kiihottavana, mites muut (PT tai turska)? En nyt tarkoita jatkuvaa 'sulla on niin iso kulli' tai 'tuutsä jo'. Lähinnä satunnainen pieni kohteliaisuus, pyyntö tai palaute tyyliin 'toi tuntuu hyvälle' tai 'voitko nuolla mun tissejä'.


Olen pettynyt ettei yksikään palveluntarjoaja ole nuollut mun tissejä, tai edes kysynyt saako nuolla mun tissejä?  :-[

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #24 : Joulukuu 05, 2021, 06:37:30 »


Äänet seksin aikana kärsii inflaation mielestäni aika nopeasti. Siis jos muuten hiljainen partneri kuiskaa vaikka "tuntuu hyvältä " niin tuo kiihottaa mua enemmän kuin se kun partneri saa toinen toistaan äänekkäämpiä orkkuja jatkuvalla syötöllä liukuhihnalta.

Hmm... Mulla on itsellä vaikea sanoittaa sitä mikä tuntuu hyvältä. Silloin kun ei tunnu hyvältä olen hiljaa ja silloin kun tuntuu hyvältä niin nautin enkä puhu🙈. Tiedostan että tämä on ihan hölmöä. Telepatian varaan ei kannata laskea.
Amator

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #25 : Joulukuu 05, 2021, 10:27:07 »
Siis jos muuten hiljainen partneri kuiskaa vaikka "tuntuu hyvältä " niin tuo kiihottaa mua enemmän kuin se kun partneri saa toinen toistaan äänekkäämpiä orkkuja jatkuvalla syötöllä liukuhihnalta.

Haha, pitää muistaa, että liukuhihna = huono, myös orgasmeissa 😁

Ei mutta vakavammin, oon superhuono puhumaan mitään varsinaisesti "tuhmia", ainakaan spontaanisti. Mutta jos asiakkaalla on selkeitä toiveita, että "sano näin", niin niitä on kyllä kiva toteuttaa (ja jatkokehitellä), etenkin jos huomaa, että ne kiihottaa toista. Mutta tällainen toimii ehkä paremmin, jos on kyseessä joku fetissi.

Sit taas just oman orgasmin lähestyessä kyllä yritän ilmaista (myös sanallisesti), että nyt menee hyvin ja toimintaa olisi syytä jatkaa 🙈 Tunnistan hyvin tuon, mitä Enkeli kirjoitti, just se hetki kun haluaa vaan tulla ja että toinen ei nyt vaan lopettais sitä mitä tekee. Vaikka siinä tavallaan paljastaa itsensä aika kokonaan, ja joskus jälkeenpäin mietin, että hoen varmaan ihan tyhmiä, niin kyllä se sanaisen arkun avaaminen useimmiten kannattaa, lopputulos on ollut varsin orgastinen 🥰💖 Suosittelen siis!

Ite tykkään vastaavasti myös ihan tosi paljon, jos mulle sanotaan, kun joku mitä teen, tuntuu hyvältä. Ja toimii kyllä esim sekä "just noin, mä tuun" että "nyt nainen pysyt ihan paikallaan tai mä tuun", kuin myös kaikki huokaisut, ähinät ja hengästymiset, jotka kertoo, että toimii ❤

🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #26 : Joulukuu 05, 2021, 10:40:48 »
Jos nyt vakavasti kirjoitan niin huorien kanssa en juurikaan sängyssä kommunikoi. Kun lasti lähtee, huokaan helpotuksesta. Asiakkaalle sanon mitä se luultavasti haluaa kuulla ja/tai mikä siihen meininkiin sopii.

Kumppanille kuiskuttelen korvaan kuinka hyvältä sen pillu tuntuu, kuinka seksikkäältä hän näyttää/kuulostaa, kuinka hyvältä tuoksuu ja maistuu. Eikä todellakaan jää epäselväksi kun Vaari lähentelee loppuaan tai kuinka innoissani olen kun saan persettä.
Why so fragile?

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2440
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #27 : Joulukuu 05, 2021, 11:20:51 »
Ilmeet ja eleet kertovat enemmän kuin mitkään sanat.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #28 : Joulukuu 05, 2021, 11:27:46 »
Siis jos muuten hiljainen partneri kuiskaa vaikka "tuntuu hyvältä " niin tuo kiihottaa mua enemmän kuin se kun partneri saa toinen toistaan äänekkäämpiä orkkuja jatkuvalla syötöllä liukuhihnalta.

Haha, pitää muistaa, että liukuhihna = huono, myös orgasmeissa 😁

Ei mutta vakavammin, oon superhuono puhumaan mitään varsinaisesti "tuhmia", ainakaan spontaanisti. Mutta jos asiakkaalla on selkeitä toiveita, että "sano näin", niin niitä on kyllä kiva toteuttaa (ja jatkokehitellä), etenkin jos huomaa, että ne kiihottaa toista. Mutta tällainen toimii ehkä paremmin, jos on kyseessä joku fetissi.

Sit taas just oman orgasmin lähestyessä kyllä yritän ilmaista (myös sanallisesti), että nyt menee hyvin ja toimintaa olisi syytä jatkaa 🙈 Tunnistan hyvin tuon, mitä Enkeli kirjoitti, just se hetki kun haluaa vaan tulla ja että toinen ei nyt vaan lopettais sitä mitä tekee. Vaikka siinä tavallaan paljastaa itsensä aika kokonaan, ja joskus jälkeenpäin mietin, että hoen varmaan ihan tyhmiä, niin kyllä se sanaisen arkun avaaminen useimmiten kannattaa, lopputulos on ollut varsin orgastinen 🥰💖 Suosittelen siis!

Ite tykkään vastaavasti myös ihan tosi paljon, jos mulle sanotaan, kun joku mitä teen, tuntuu hyvältä. Ja toimii kyllä esim sekä "just noin, mä tuun" että "nyt nainen pysyt ihan paikallaan tai mä tuun", kuin myös kaikki huokaisut, ähinät ja hengästymiset, jotka kertoo, että toimii ❤
Joskushan sille ei vain voi mitään että niitä tulee jatkuvalla syötöllä 🤔😜
Varsinkin jos ne ovat aitoja.

Tuota loppua lähestyessä on välillä hyvä pitää pieni tauko ja taas jatkaa. Parin tauon jälkeen yleensä tulee hivenen isompi Orgasmi.
Joskus tietysti ei malta pitää taukoa vaan on mentävä loppuun asti .
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #29 : Joulukuu 05, 2021, 12:12:53 »
Tyttö savossa kannusti: "tuuppoo tuuppoo.."

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #30 : Joulukuu 05, 2021, 13:55:39 »

No saatan maatakin 😂 Luultavasti ainakin h-hetkellä pidätän hengitystäni turhan paljon, koska joskus orgasmin jälkeen on tosi vaikee hengittää ja nieleskellä 😆 En mä tiiä mitä siinä tapahtuu 😂 Voidaan kuvata videolle!

Jotenkin hauska, että stressaan just mielessäni noita "Älä vaan lopeta!" "Ai saatana mä tulen kohta, ethän lopeta" tai "just siitä, pari pyöräytystä enää". Mutta pyörittelen niitä vaan päässäni ja ääneen sanominen siis sekä kiihottaisi miestä, että helpottaisi mun panikoimista kesken jäämisestä 😁

Lesson learned, yritän opetella sanomaan ääneen 🙏

Voi Enkeli, kun muistat orkun aikana hengittää ja syvään, niin se tuntuu niiiiiiiin hyvältä.
Helsingissä <3

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #31 : Joulukuu 05, 2021, 14:27:04 »
Eräs kokenut nainen opetti nuorelle Heselle(vaikka ette uskoisi, Hesekin oli joskus nuori ja komea), että ei ole romanttista lörpötellä, kun paneskellaan, vaan silloin naatitaan ja eikä keskustella tähtitieteestä ja runoudesta. Nainen oli oikeassa.     

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #32 : Joulukuu 06, 2021, 16:51:30 »
lauleli Juha- Tapion biisiä "Tykkään susta niin että halkeen"

OMG!  ;D

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #33 : Joulukuu 06, 2021, 19:09:35 »
Siis jos muuten hiljainen partneri kuiskaa vaikka "tuntuu hyvältä " niin tuo kiihottaa mua enemmän kuin se kun partneri saa toinen toistaan äänekkäämpiä orkkuja jatkuvalla syötöllä liukuhihnalta.

Haha, pitää muistaa, että liukuhihna = huono, myös orgasmeissa 😁

Ei mutta vakavammin, oon superhuono puhumaan mitään varsinaisesti "tuhmia", ainakaan spontaanisti. Mutta jos asiakkaalla on selkeitä toiveita, että "sano näin", niin niitä on kyllä kiva toteuttaa (ja jatkokehitellä), etenkin jos huomaa, että ne kiihottaa toista. Mutta tällainen toimii ehkä paremmin, jos on kyseessä joku fetissi.

Sit taas just oman orgasmin lähestyessä kyllä yritän ilmaista (myös sanallisesti), että nyt menee hyvin ja toimintaa olisi syytä jatkaa 🙈 Tunnistan hyvin tuon, mitä Enkeli kirjoitti, just se hetki kun haluaa vaan tulla ja että toinen ei nyt vaan lopettais sitä mitä tekee. Vaikka siinä tavallaan paljastaa itsensä aika kokonaan, ja joskus jälkeenpäin mietin, että hoen varmaan ihan tyhmiä, niin kyllä se sanaisen arkun avaaminen useimmiten kannattaa, lopputulos on ollut varsin orgastinen 🥰💖 Suosittelen siis!

Ite tykkään vastaavasti myös ihan tosi paljon, jos mulle sanotaan, kun joku mitä teen, tuntuu hyvältä. Ja toimii kyllä esim sekä "just noin, mä tuun" että "nyt nainen pysyt ihan paikallaan tai mä tuun", kuin myös kaikki huokaisut, ähinät ja hengästymiset, jotka kertoo, että toimii ❤
Joskushan sille ei vain voi mitään että niitä tulee jatkuvalla syötöllä 🤔😜
Varsinkin jos ne ovat aitoja.

Tuota loppua lähestyessä on välillä hyvä pitää pieni tauko ja taas jatkaa. Parin tauon jälkeen yleensä tulee hivenen isompi Orgasmi.
Joskus tietysti ei malta pitää taukoa vaan on mentävä loppuun asti .

Nyt oot asian ytimessä! Kun toinen lähestyy nautinnon huippua ja maltat hetkeksi keskeyttää ihailemaan tuota odottavaa ihanuutta mutta et enää pysty pidättämään vaan heittäydyt takaisin kiinni iholle ja parhaassa tapauksessa saat vielä reaktion kuinka hyvältä jatkaminen tuntuu... :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:. Ensin laajentaa tajuntaa mitä on juuri tapahtumassa ja uusi kosketus siihen ihanuuteen on sellainen adrenaliiniryöppy, että :headbang: :headbang: :inlove:.

Yksi parhaista ever oli "Älä lopeta" :inlove: :inlove:  :kiss: :kiss:

Joku seksiopas neuvoi, että jos nainen tuntuu pitävän siitä mitä teet, niin älä lopeta sitä!  ??? ??? Mulle ei ole vielä selvinnyt milloin/kenelle tämä toimii vai voiko se jossain tilanteessa latistaa fiiliksen, "eikö se papparainen saa happea siellä vai mikä mättää?!"  Onko tää sellainen, että toisille toimii toisille ei? Mun nautintoa se kyllä lisää. Täytyy kai varata lisää tapaamisia jatko-opintoihin.
#maksuseksionihanaa

Poissa Heppu

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Verbaliikka seksin aikana
« Vastaus #34 : Joulukuu 10, 2021, 05:52:42 »
Omat havaintoni neitosista on, etteivät he juurikaan pulise kesken kaiken, vaikka muuten olisivatkin puheliaita.

Kyllä  avoin kommunikaatio on kaikessa toiminnan kehittämisessä keskeistä, joten tarvittava määrä verbaliikkaa on just oikein 👍

Kovin "tuhmia" puhuvia neitosia ei vielä ole sattunut kohdalle 🤔 Voisi kyllä joskus olla ihan hupaisaa sellainenkin 🙊