Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jenni, Loviisassa  (Luettu 4404 kertaa)

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Jenni, Loviisassa
« : Marraskuu 29, 2021, 20:40:07 »
Onkos ketkä käyneet saa laittaa rapsaa vaikka yv.. Tää jenni on kait jonkin vuoden jo ollu alalla ku käyttää vielä vanhaa luukku mailia 👍 kertokaas kandeeko mennä

Poissa Zampo

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jenni, Loviisassa
« Vastaus #1 : Helmikuu 11, 2022, 12:35:17 »
Eikö löydy kokemuksia? olisin kanssa kiinnostunut

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jenni, Loviisassa
« Vastaus #2 : Helmikuu 11, 2022, 17:27:52 »
Oon käynyt. Bongasin silloin AS:sta kuvat vastaavalla nimellä millä tuo mailikin ja samalla sattui naapurisivuston ilmoituskin silmään.

Silloin aikataulun sopiminen oli haastavaa, kun hänelle sopi vaan aamu/aamupäivän ajat arkipäivisin milloin omat työt tätä hieman haittasi ja vkloput ei mulle sopinut.

Ihan mukava naikkonen, tavallinen niinkun taitaa ilmoituksessaankin mainita. Odotin viestittelyn myötä kuitenkin hieman enemmän ja siksi menin kokeilemaan kun hintakaan ei ollut paha. Itse haen maksuseksistä vähän jotain muuta kuin tavallisen näköistä/oloista palveluntarjoajaa, niin en sitten oikein päässyt itse semmoiseen fiilikseen vaan tästäkin tuli sitten perustavallinen panohetki  :)

Silloin sai valita suikkarin kumilla tai ilman, itsellä tosiaan ei mikään kovin kiihko siinä tullut päälle ja nalli ei meinannut palaa, niin sai kyllä tyttöä naida ihan kunnolla eri asennoissa ja hänkin oli hyvin anteliaasti mukana hommassa ja teki varmaan parhaansa.  Suudella ei silloin tosin saanut.

Itselle jäi olo, että tulipahan käytyä, mutta ei olisi haitannut olla käymättäkään.

Taas kysymys mieltymyksistä, jolloin toiselle varmaan sopivampi, niin kannattaa jokaisen käydä itse kokeilemassa.



Poissa Yeap123

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jenni, Loviisassa
« Vastaus #3 : Maaliskuu 03, 2022, 13:19:09 »
Mistä tän ilmoituksen löytää? Naapurisivustolta seuraa Loviisa? Onko sama?

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jenni, Loviisassa
« Vastaus #4 : Maaliskuu 04, 2022, 18:17:27 »
Mistä tän ilmoituksen löytää? Naapurisivustolta seuraa Loviisa? Onko sama?

Joo, juurikin tuo.