Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fingirl  (Luettu 4662 kertaa)

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Fingirl
« : Marraskuu 25, 2021, 17:53:00 »
Naapurissa ilmoitteleva ja täällä saitilla vaikuttava Fingirl on kiinnostanut minua jo pitkään. Muutamia viestejä on vaihdettu, mutta aikataulut eivät ole osuneet yksiin. Huomasin ilmoituksen missä hänellä oli päivät milloin tavattavissa. Ei muuta kuin viestiä menemään. Tapaamisen sopiminen oli helppoa ja nopeaa muutamalla viestillä.

Tapaamispaikalle päästyäni minua oli vastassa pirtsakka ja todella kaunis näky. Yllään hänellä oli seksikäs pitsinen alusasu ja aamutakki. Tapaamispaikka oli kodikas ja miellyttävä.

Iloisesti tervehtien ja halaten hän kysyi olisiko tarvetta suihkulle. Siellä käytyäni hän ohjasi makuuhuoneeseen, jossa aloillekin heti hommiin. Joitakin extrojakin olisi ollut kuulemma tarjolla, mutta olin valinnut tällä kertaa gfe:n. Mukavan alku hipsuttelun ja suutelun jälkeen oli tarjolla miellyttävä suikkari. Kumi oli jo tässä kohtaa laitettu päälle, niin innostuin panemaan takaapäin ja sehän oli suoraan tie tähtiin. :inlove:

Toivottavast saadaan aikataulut sopimaan jatkossakin yhteen :behind:

Tapaaminen oli erittäin onnistunut ja aurinkoinen, vaikka sää oli sateinen ja harmaa.


Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fingirl
« Vastaus #1 : Marraskuu 25, 2021, 21:05:32 »
Kiitos, mahtavaa että saatiin vihdoin aikataulut sopimaan yhteen! 😘 Otetaan ihmeessä uusiks joku kerta 😜

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fingirl
« Vastaus #2 : Marraskuu 26, 2021, 18:04:23 »
Joskus kerran käyneenä voin sanoa, iloisen oloinen ja nauru herkässä. Sopii hyvin isojen tyttöjen ystäville.

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fingirl
« Vastaus #3 : Marraskuu 26, 2021, 20:56:00 »
Joskus kerran käyneenä voin sanoa, iloisen oloinen ja nauru herkässä. Sopii hyvin isojen tyttöjen ystäville.
juu, todella nauravainen ja iloinen persoona.

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fingirl
« Vastaus #4 : Marraskuu 28, 2021, 10:53:40 »
Heh kiitos ihanat! 😘 Ja pitäähän sitä valikoimaa olla myös niille jotka tykkää isommasta😜