Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fantasia väkisin ottamisesta  (Luettu 4536 kertaa)

Poissa Buzzard

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Fantasia väkisin ottamisesta
« : Marraskuu 24, 2021, 22:49:20 »
Olen yleensä tykännyt harrastaa pelkkää vaniljaa, koska olen tylsä ja laiska. Yksi fantasia on kuitenkin ollut mielessä, jonka mahdollisuudesta en ole vielä keneltäkään edes kysynyt. Fantasiana olisi siis se, että nainen laittaisi vastaan ja minun pitäisi "väkisin" ottaa hänet. Onkohan täällä sellaista naista kenen kanssa tällainen onnistuisi?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #1 : Marraskuu 25, 2021, 01:06:44 »
Ymmärrän että kyseessä on fantasia ja annan yleensä kaikkien kukkien kukkia ja toteuttaa omia juttujaan, mutta tämä saa mulla niskavillat pystyyn. Tällaiset leikit vaatii luottamusta ja luulen, että sun on vaikea saada tähän leikkikaveria ilman pitkää tutustumista. Tai en minä tiedä, voi tähän löytäkin joku halukas ammattilainen, joka osaa pitää session linjassa ja turvallisena.

Kerran yks siviilimimmi minkä pokasin baarista, halus leikkiä tuota. Tilasin tälle taksin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Buzzard

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #2 : Marraskuu 25, 2021, 02:55:01 »
Ymmärrän että kyseessä on fantasia ja annan yleensä kaikkien kukkien kukkia ja toteuttaa omia juttujaan, mutta tämä saa mulla niskavillat pystyyn. Tällaiset leikit vaatii luottamusta ja luulen, että sun on vaikea saada tähän leikkikaveria ilman pitkää tutustumista. Tai en minä tiedä, voi tähän löytäkin joku halukas ammattilainen, joka osaa pitää session linjassa ja turvallisena.

Kerran yks siviilimimmi minkä pokasin baarista, halus leikkiä tuota. Tilasin tälle taksin.

Se on yksi roolileikki monien joukossa. Ei sen ihmeempää.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #3 : Marraskuu 25, 2021, 06:18:32 »
^ Juurikin näin.

Yksi yleisimmistä fantasioista mitä naaraat ovat minulle ehdotelleet. Ja mikäpäs siinä. Yksi "raiskaus" päivässä pitää mielen virkeänä.

Mutta....mutta, en näitä ehkä hortonomin kanssa lähtisi leikkimään. Tosiaan vaatii enemmän luottamusta kuin poskisuudelma ja perseeseen vetäminen  :-*
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #4 : Marraskuu 25, 2021, 08:59:44 »
Fantasiat on fantasioita ja niiden toteuttaminen yhdessä tuumin voi olla hyvinkin antoisaa. Yllättävää kuinka monella naisella on tälläinen "raiskausfantasia" ollut mielessä edes jossain määrin. Toteuttaminen taas kuulostaa vähän hölmöltä. Nainen tietoisesti laittaa vähän vastaan, mutta kuitenkin haluaa toteuttaa idean. Kovin autenttista siitä tuskin saa ilman, että syyllistyy oikeasti rikokseen :o Maksullisissa voi olla hyvinkin vaikeaa, jollei ole vakkaria vuosien kokemuksella.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #5 : Marraskuu 25, 2021, 09:43:16 »
Se on yksi roolileikki monien joukossa. Ei sen ihmeempää.

Tilasin sulle taksin.

_
dijon on sinappi

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #6 : Marraskuu 25, 2021, 09:55:50 »
Olen yleensä tykännyt harrastaa pelkkää vaniljaa, koska olen tylsä ja laiska. Yksi fantasia on kuitenkin ollut mielessä, jonka mahdollisuudesta en ole vielä keneltäkään edes kysynyt. Fantasiana olisi siis se, että nainen laittaisi vastaan ja minun pitäisi "väkisin" ottaa hänet. Onkohan täällä sellaista naista kenen kanssa tällainen onnistuisi?

Eikö tuon luulis onnistuvan ihan siviilissäkin🤔 

Tai ainakin minulta tuota on monet naiset pyytäneet, ja ainakin oman kokemuksen mukaan yksi naisten yleisimmistä fantasioista.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #7 : Marraskuu 25, 2021, 10:36:05 »
Mun nähdäkseni ne uroot jotka osaa käsitellä tunteitaan sen verran että ensinnäkin tunnistaa tällaisen fantasian fantasiaksi ja toiseksi tajuaa että sen toteuttaminen edellyttäisi vähän työtä pt:n suuntaan on jo oikeella puolella tennisverkkoa. Eli kunhan löydät ravintolan, jonka menyy miellyttää ja jossa rahasi kelpaa, niin syö hyvällä ruokahalulla.

Enemmän huolestuttaa ihmiset jotka baarissa kännissä pokailee toisiaan ja yrittää olemattomilla kommunikaatiotaidoilla vetää tällaisen "molemmat tykkäs siitä" suorituksena. Ynh!
You and me, part-time lovers

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #8 : Marraskuu 25, 2021, 12:46:33 »


Fantasiat on fantasioita ja niiden toteuttaminen yhdessä tuumin voi olla hyvinkin antoisaa. Yllättävää kuinka monella naisella on tälläinen "raiskausfantasia" ollut mielessä edes jossain määrin. Toteuttaminen taas kuulostaa vähän hölmöltä. Nainen tietoisesti laittaa vähän vastaan, mutta kuitenkin haluaa toteuttaa idean. Kovin autenttista siitä tuskin saa ilman, että syyllistyy oikeasti rikokseen :o Maksullisissa voi olla hyvinkin vaikeaa, jollei ole vakkaria vuosien kokemuksella.

Samaa mieltä... Kun tosiaan ajattelen tätä pelkästään maksuseksin tiimoilta niin koen että raiskausfantasian toteuttaminen on varmaan tosi vaikea rasti. Niin moni asia voi mennä pieleen...🤔
Amator

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #9 : Marraskuu 25, 2021, 15:11:15 »
Yksi vakkarinaiseni pyysi, kun oltiin jo jotain kymmenen kertaa nähty, että kuristaisin häntä samalla kuin panen. Tein kuten hän pyysi, ja hän tuntui nauttivan vaikken siitä itse mitään kiksejä saanutkaan. Mikäs siinä. Hän ei ole uudestaan sitä pyytänyt, mutta kaikenlaista tuntuu aina muuten keksivän piristykseksi, näemme siis edelleen säännöllisesti jo neljättä vuotta.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #10 : Marraskuu 25, 2021, 17:51:58 »
Noin niin kuin periaatteessa, jos säännöt on selkeästi sovittu, ja tyyppiä on joskus aiemmin tavannut tai sitten tietää, että joku kollega on tavannut, niin kyllä tällaisenkin fantasian voisi toteuttaa. Siihen ei saisi liittyä kuristamista tai sitomista/käsirautoja tms. ja ennalta pitäisi olla tosiaan hyvin tarkkaan kaikki sovittu, mikä on turvasana ja mikä on sallittua ja mikä ei jne.

Ensimmäisellä kerralla tuntemattoman asiakkaan kanssa en lähtisi, ellei tosiaan olisi käynyt jollain tutulla kollegalla leikkimässä samoja leikkejä aiemmin ja kollega osaisi kertoa, että on ihan luotettava tyyppi. Yksi tällainen yhteydenotto minulle tuli ennen pidempää taukoani ja olisin ollut valmis toteuttamaan tällaisen fantasian, koska tuttu kollega oli saman henkilön kanssa aiemmin toteuttanut vastaavan ja kertoi sen olleen hyvä kokemus.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2021, 17:54:08 kirjoittanut Lasihelmi »

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #11 : Marraskuu 26, 2021, 01:18:48 »
Jotain kiihottavaa tossa on myös jos asetelma on toisin päin...

Vilja- niminen kokenut suomihupakko vuosia sitten tapaamisessa sanoi mulle mahtavan suikkarin jälkeen että seuraavaksi raiskaa mut ja hyppäsi ratsaille antaen kunnolla kyytiä :headbang:

Oli niin jäätävän kiihoittava kommentti, että vastaavaa ei oo tässä skenessä kukaan vielä ylittänyt... Saa mut muuten raiskata uudestaankin jos se on tollasta.

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #12 : Marraskuu 26, 2021, 11:15:47 »
Yksi vakkarinaiseni pyysi, kun oltiin jo jotain kymmenen kertaa nähty, että kuristaisin häntä samalla kuin panen. Tein kuten hän pyysi, ja hän tuntui nauttivan vaikken siitä itse mitään kiksejä saanutkaan. Mikäs siinä. Hän ei ole uudestaan sitä pyytänyt, mutta kaikenlaista tuntuu aina muuten keksivän piristykseksi, näemme siis edelleen säännöllisesti jo neljättä vuotta.

Tää tuntus kans olevan tosi yleistä että naiset tykkää siitä että niitä kuristetaan, tai revitään hiuksista, tai läpsitään naamalle jne.

Ite en tommosesta mitään kiksejä kyl saa tuntuu enemmänkin inhottavalta satuttaa toista, mut oon silti välillä suostunut kun on pyydetty.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #13 : Marraskuu 27, 2021, 21:59:50 »
Tää tuntus kans olevan tosi yleistä että naiset tykkää siitä että niitä kuristetaan, tai revitään hiuksista, tai läpsitään naamalle jne.

Kuristamisen kanssa käy helposti sellasia vahinkoja missä voi käydä tosi huonosti ja koko hommaa pidetään bdsm-piireissäkin vähän kahtia jakavana. Ite en lähtis kättä kaulalla pitämistä pidemmälle vaikka pyydettäis.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #14 : Marraskuu 27, 2021, 22:15:18 »
Tilasin tälle taksin.

Fantasia muuttui todeksi?

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #15 : Marraskuu 28, 2021, 00:05:23 »
Itsekin olen kuullut joiltain naisilta, että he kiihottuvat mm. kuristamisesta, joka on oikeasti pirun vaarallista touhua, kun niikseen sattuu (näin entisenä kamppailulajien harrastajana). Itse en kuristaisi, kun tiedän mitä siinä voi sattua. Muukin väkivallan kohteeksi joutuminen tuntuu joitakin naisia kiihottavan.

Olisko siinä sitten jokin alitajuinen voittajalle alistumisen taipumus tms. naisilla taustalla? Naisiin kohdistetaan kyllä päivittäin todella raakaa väkivaltaa joissain kulttuureissa ja erityisesti erilaisilla sotatantereilla ja muissa kriisipesäkkeissä. Anna tai kuole on meininki.

Sitten naiset itkee toisaalla - etenkin pullantuoksuisissa länsimaissa -  meetoota ja valittaa miesten heihin kohdistamasta väkivallasta. Salaa kuitenkin unelmoidaan siitä, että mies ottaa väkisin. Ymmärrä sitten noita pillunkantotelineitä ::)

Poissa Belial

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #16 : Marraskuu 28, 2021, 22:17:35 »
Ymmärrän että kyseessä on fantasia ja annan yleensä kaikkien kukkien kukkia ja toteuttaa omia juttujaan, mutta tämä saa mulla niskavillat pystyyn. Tällaiset leikit vaatii luottamusta ja luulen, että sun on vaikea saada tähän leikkikaveria ilman pitkää tutustumista. Tai en minä tiedä, voi tähän löytäkin joku halukas ammattilainen, joka osaa pitää session linjassa ja turvallisena.

Kerran yks siviilimimmi minkä pokasin baarista, halus leikkiä tuota. Tilasin tälle taksin.

Missä kellarissa olet oikein kasvanut? Kysyn tosissani vaikka saattaa vaikuttaa vittuilulta

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #17 : Marraskuu 28, 2021, 22:47:02 »

Missä kellarissa olet oikein kasvanut? Kysyn tosissani vaikka saattaa vaikuttaa vittuilulta

En ottanut vittuiluna ollenkaan, kerran aiemminkin joku karju kyseli tietojani tositarkoituksella, mutta en ikävä kyllä jakele niitä. Edes epätoivoisimmille faneilleni. Kokeile jotain äijää maksullisilta listoilta, niitä kyllä löytyy 😁
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #18 : Marraskuu 29, 2021, 21:43:16 »
Luulen, että valtaosalla naisista noissa raiskausfantasioissa ei oikeastaan ole kyse siitä väkivallasta fantasioinnista tai vaarantunteesta, vaan ihan vaan siitä egotripistä, että nainen on niin viehättävä ja seksikäs, että toinen ei kykene pidättelemään himoaan ja sen takia ottaa vastusteluistakin huolimatta.

Toki sitten on pienempi osuus näitä puhtaasti kivusta kiihottuvia masokisteja, mutta uskoakseni ovat vähemmistöä. Löytyyhän niitä toisaalta miehistäkin, kun tämän skenen dommeilla tuntuu asiakkaita riittävän.

Eikä siinä mitään, kaikenlaiset fantasiat on ihan sallittuja, mutta tietysti niitä pitäisi voida toteuttaa turvallisesti. Itse en mihinkään asiakkaan väkivaltafantasiaan lähtisi ainakaan alistettavaksi osapuoleksi, toisin päin voisi harkitakin, mutta rajansa siinäkin.

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #19 : Marraskuu 30, 2021, 09:50:53 »
Tää tuntus kans olevan tosi yleistä että naiset tykkää siitä että niitä kuristetaan, tai revitään hiuksista, tai läpsitään naamalle jne.

Kuristamisen kanssa käy helposti sellasia vahinkoja missä voi käydä tosi huonosti ja koko hommaa pidetään bdsm-piireissäkin vähän kahtia jakavana. Ite en lähtis kättä kaulalla pitämistä pidemmälle vaikka pyydettäis.

Ei kai joku ihan oikeasti kuvitellut, että kun puhuin kuristamisesta, tarkoitin sellaista kuristamisesta jossa oikeasti puristetaan toisen pilliä niin ettei henki kulje? Tarkoitin tietenkin kuristamisleikkiä, eli näyttelyä, jossa puristetaan kättä kaulalla juuri sen verran että puristuksen tuntee, mutta ei niin että se vaikuttaisi mitenkään hengittämiseen. Se riitti vakkarilleni, oli hyvin tyytyväinen. Jos olisi pyytänyt kuristamaan tosissaan, en olisi suostunut, en ole niin tyhmä.