Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fantasia väkisin ottamisesta  (Luettu 4545 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #20 : Joulukuu 01, 2021, 21:59:50 »
Musta tää ei kuulosta yhtään niin oudolta kuin se voi ilmeisesti joistain kuulostaa.
Mutta, palveluntarjoajaa on taatusti vaikea löytää, varsinkin jos haluaa heti ekalla tapaamisella tuollaisen leikin.

Mä olen tarjonnut noita leikkejä silloin kun tarjosin enemmän SM-tyylisiä tapaamisia (nykyisin suppeampi valikoima). Ja noita voi leikkiä tapaamisella ihan turvallisestikin.
Mutta tää vaatii palveluntarjoajalta tosiaan aika vahvaa tarkkailua session edetessä, ja mähän onnistuin kerran lyömään pääni niin että verta oli joka paikassa. Ei ollut asiakkaan vika ja hän säikähti ihan hirmu pahasti (pahemmin varmaan kuin minä).
Eli, varovaisuutta & suunnitelmallisuutta mukaan, molemmat ei voi heittäytyä tuohon ns. täysillä vaan tuossa pitää palveluntarjoajan ainakin olla hyvin valppaana. Riippuen tietysti nyt hieman siitäkin kuinka rajusta menosta kyse.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #21 : Joulukuu 01, 2021, 23:09:19 »
Olen yleensä tykännyt harrastaa pelkkää vaniljaa, koska olen tylsä ja laiska. Yksi fantasia on kuitenkin ollut mielessä, jonka mahdollisuudesta en ole vielä keneltäkään edes kysynyt. Fantasiana olisi siis se, että nainen laittaisi vastaan ja minun pitäisi "väkisin" ottaa hänet. Onkohan täällä sellaista naista kenen kanssa tällainen onnistuisi?

Tilaa ny hyvä mies fantasiapizza ja äkkiä. Siihen saat valita haluamasi täytteet ja säästyt paljolta harmilta. Eikä vaniljaseksi niin huonoa, kunhan muistaa laittaa liukkariksi Hesen maukasta majoneesia, niin hommat luistaa.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #22 : Joulukuu 01, 2021, 23:21:00 »
hankkikaa pumpattava-barbaari ja kuristaa ilmat pihalle

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 216
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fantasia väkisin ottamisesta
« Vastaus #23 : Joulukuu 02, 2021, 13:31:28 »
Jotain kiihottavaa tossa on myös jos asetelma on toisin päin...

Vilja- niminen kokenut suomihupakko vuosia sitten tapaamisessa sanoi mulle mahtavan suikkarin jälkeen että seuraavaksi raiskaa mut ja hyppäsi ratsaille antaen kunnolla kyytiä :headbang:

Oli niin jäätävän kiihoittava kommentti, että vastaavaa ei oo tässä skenessä kukaan vielä ylittänyt... Saa mut muuten raiskata uudestaankin jos se on tollasta.

Kuulostaa kiihottavalle. Tämä kelpaisi minulle, seksissä kun tykkään olla alistuvana osapuolena.
Sääri- ja sukkisfani