Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Saako kysyä suoraan vai kierrelen  (Luettu 2734 kertaa)

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« : Marraskuu 29, 2021, 19:02:20 »
Vanhalla foorumilla kysyin ja nyt tällä uudella. Tämä pohja ei vissiin anna mahdollisuutta siihen, että näkee mitä kukakin on äänestänyt. No aina voi selventää viestillä, jos ne eivät näy.

Eli saako asiakas soittaa ja kysyä milloin olisi aika pillua antaa vai tarvitseeko aika varata smalltalkilla, lammet ja ummet kysellen. Toki vaikka kysyisi suoraan se ei tarkoita että saisi loukata.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1141
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #1 : Marraskuu 29, 2021, 19:54:11 »
Siis mitä kummaa nyt taas? Tietenkin aika varataan kysymällä sitä aikaa, eikä turhia jaaritellen. En minä ainakaan ole koskaan lausunut tai kirjoittanut mitään rakkausrunoja hutsun palveluja tavoitellessani. Romanttiset pehmittelyt ja muut juonittelut kuuluvat siviilielämään, eivät maksulliseen seksiin. Säästä tai päivän politiikasta voi puhua sitten paikan päällä, jos haluaa.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #2 : Marraskuu 29, 2021, 20:13:00 »
Jos näitä palveluja kysyy päivän ja ajan kanssa, niin varmasti pt tietää, että pillua + muita palveluja halutaan  :behind: :blowjob: ilman, että käy läpi lastenlasten koulun opetussuunnitelmaa.

Toki voihan se olla, että äärimmäisen suora ja ronski kielenkäyttö puhelimessa voi särähtää pt:n korvassa, ainakin ensimmäisellä kerralla. Myöskin kannattaa huomata, että kaikki eivät halua soitettavan eli kysymys imoituksessa annetulla välineellä.

Itse tykkään suorasta toiminnasta!  :whipping:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #3 : Marraskuu 29, 2021, 20:25:50 »
Saa mielellään kysyä suoraan, mutta sillä yhteydenottotavalla, joka ilmoituksessa mainitaan (soitto/viesti/sähköposti/kik/mitänäitäon). Kohteliaisuus/ystävällinen käytös ei kuitenkaan maksa mitään :) Ihan oikeasti sama kuin varaisit aikaa parturiin tai vaikka tatuoijalle tai hierontaan.
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #4 : Marraskuu 29, 2021, 20:57:23 »
Saa mielellään kysyä suoraan, mutta sillä yhteydenottotavalla, joka ilmoituksessa mainitaan (soitto/viesti/sähköposti/kik/mitänäitäon). Kohteliaisuus/ystävällinen käytös ei kuitenkaan maksa mitään :) Ihan oikeasti sama kuin varaisit aikaa parturiin tai vaikka tatuoijalle tai hierontaan.

Onhan se eri asia soittaa parturille ja kysyä onko aika hiusten leikkaukselle, kuin esim. onko sakset liian terävät ja haluasitko tylsyttää niitä hiuksiini tms.

Koko kysymysidea lähti siitä kun kerran eräs palveluntarjoaja sanoi ettei hän ota asiakkaaksi henkilöä, joka soittaa ja kysyy milloin olisi aikaa tulla nussimaan tai harrastamaan seksiä, jne. En juuri nyt muista miten hän olisi halunnut että häneltä aika varattiin, eikä sillä väliä.

Kohtelias voi olla vaikka kysyykin milloin olisi aikaa antaa pillua.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #5 : Marraskuu 29, 2021, 21:15:51 »
Vituttaa turhan kyselijät.

Ilmoitan ajan huoralle. Jos tulee osoite vastausviestissä, homma rokkaa.

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #6 : Marraskuu 29, 2021, 21:35:19 »
Ai että, parasta on kun asiaa kysytään suoraan! :headbang: Mutta tosiaan, esimerkiksi mä en vastaa puheluihin ollenkaan, vain viestitse vastaan. Mulla on tähän omat syyni ja suoraan sanoen v*tuttaa kun sitä asiaa ei voida kunnioittaa.
MUTTA, ehdottomasti tosiaan olen suoran viestinnän puolella! 😎

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #7 : Marraskuu 29, 2021, 21:36:40 »
Mieluiten vaan suoraan. On sitä tullut huomattua sekin, että mitä useampi viesti tulee vaihdettua, sitä todennäköisemmin kyse on jostain ohari-Ollista (ei aina).

Ja kuten sanottu, voi kysyä silti ihan kohteliaasti ja sillä tavalla kuin ilmoituksessa on sanottu. Esimerkiksi itse en vastaa puheluihin ollenkaan, joten ihan turha soittaa. Lisäksi ilmoitan ajat aika selkeästi, joten vaikka niiden ulkopuolelta kyselisi niin ei todennäköisesti tule onnistumaan. Myönnän, että joskus on ottanut vähän aivoonkin, kun aika on selvästi ilmoitettu ja sitten vastapuoli sanoo, että "joo, varaan ajan, sopisiko ensi kuussa?" no ei, kun just olen sanonut minä päivänä olen tavattavissa tässä kuussa eikä muita aikoja ole varattavissa :D!

Paras fiilis tulee niistä, jotka pitävät homman ytimekkäänä: Kun on tiedossa hinnat sun muut perussäännöt sekä ajankohdat, ehdotetaan kellonaikaa ja tapaamisen pituutta ja ehkä siihen päälle jos on jotain erityisiä toiveita, sit vahvistetaan tapaaminen ja tullaan sovitusti paikalle. Jes!

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #8 : Marraskuu 30, 2021, 06:54:07 »

Paras fiilis tulee niistä, jotka pitävät homman ytimekkäänä: Kun on tiedossa hinnat sun muut perussäännöt sekä ajankohdat, ehdotetaan kellonaikaa ja tapaamisen pituutta ja ehkä siihen päälle jos on jotain erityisiä toiveita, sit vahvistetaan tapaaminen ja tullaan sovitusti paikalle. Jes!

Tätä on pakko kompata! Ai että kun onkin nykyään harvinaista luksusta että sitä kellonaikaa ehdotetaan itse! Minähän teen tätä opiskelujen (ja muiden menojen) ohessa, joten mulla harvemmin on mitään tiettyä aikaa milloin teen. Saattaa esim olla että periaatteessa päivän aikana ei ole mitään kellonaikaan sidottua menoa joten milloin vain sopii. Harmillisen usein menee niin että kun sitten ehdotan kellonaikaa X, se ei sovi. Sitten ehdotan toista aikaa, ja sekään ei välttämättä sovi… Turhaa soutamista ja huopaamista jos kerrat turska itse tietää milloin pääsisi.

Huh, pääsinpä avautumaan näinkin yksinkertaisesta asiasta! 😄

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #9 : Marraskuu 30, 2021, 07:54:40 »
Hieman otto tampiota mutta Vaarilla ei ole turhaa aikaa ja elämänohje on suoruus "mikä sun nimi on, lähetkö meille, annatko persettä, onko nälkä, loukkasinko sinua, mitenkä, anna anteeksi, rakastan-rakastan anna persettä"

Parhainta elämää vietän ehdottomasti kun esitän asiani 1-3 sanalla. Joskus voi lipsahtaa neljäkin sanaa ja homma menee heti kyllä todella vaikeaksi.

Kehut myös suoraan "hyvää ruokaa, oot kaunis, tuoksut hyvälle, maistut paremmalle, tiukka pillu, upea perse, tunnut upealta"
Why so fragile?

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #10 : Marraskuu 30, 2021, 08:13:25 »
Ehdottomasti mieluiten yhteydenotto mahdollisimman mutkattomasti :) Riittää hyvin kun asiallisesti kysyy ehdot ja milloin sopisi/ehdottaa aikaa. Kuulun niihin joilla puhelin on useimmiten äänettömällä, joten sovin tapaamiset lähinnä viestillä wap/txt/meili/yv. Parhaimmillaan tapaamisen saa sovittua kolmella viestillä ilman sen kummempia jaaritteluita. Ei se haittaa jos aloitusviestissä kertoo jotakin itsestään, mutta mitenkään välttämätöntä se ei ole, eikä edes oleellista tapaamisen kannalta. Tietysti jos on jotakin aivan erityisiä fetissejä tms. niin niistä toivon että kerrotaan jo ennen kuin aletaan sopimaan aikaa. 

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #11 : Joulukuu 01, 2021, 22:13:43 »
Ehdottomasti mieluiten yhteydenotto mahdollisimman mutkattomasti :) Riittää hyvin kun asiallisesti kysyy ehdot ja milloin sopisi/ehdottaa aikaa. Kuulun niihin joilla puhelin on useimmiten äänettömällä, joten sovin tapaamiset lähinnä viestillä wap/txt/meili/yv. Parhaimmillaan tapaamisen saa sovittua kolmella viestillä ilman sen kummempia jaaritteluita. Ei se haittaa jos aloitusviestissä kertoo jotakin itsestään, mutta mitenkään välttämätöntä se ei ole, eikä edes oleellista tapaamisen kannalta. Tietysti jos on jotakin aivan erityisiä fetissejä tms. niin niistä toivon että kerrotaan jo ennen kuin aletaan sopimaan aikaa.

Komppaus (paitsi mulla ei oo wa käytössä). :)
Arvostan jos kertoo jonkin lauseen itsestään, mutta ei ole välttämätöntä.
Toiveet olisi hyvä esittää aina heti, eikä ensin varata aikaa ja sitten esittää toiveet. Tuossa ei oikein ole järkeä, kun jos ne toiveet ei natsaakaan, niin sittenhän mitään tapaamista ei tule.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #12 : Joulukuu 01, 2021, 23:00:59 »
Ei saa kysyä. Se on seksismiä ja toiseuttamista.  :whipping:

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #13 : Joulukuu 03, 2021, 10:14:53 »
Tyyliin:

"Moikka! Löytyisikö aikaa tunnin gfe hetkeen pp.kk.vvvv klo 12-15 välisenä aikana. T: minä"

Seuraavassa viestissä voidaan esittää tarkennukset ja asutoiveet. Ei siihen sen ihmeempiä temppuja tarvita ;D

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #14 : Joulukuu 03, 2021, 17:20:51 »
Taitaa olla hakusessa maksullinen seksi ja siviili seksi🙂.
Täällä on kaksi tärkeää asiaa...raha ja pillu.
Mitään smalltalkkia eikä vonkaamista tarvita. Asiallisuutta tietenkin, pillun sijasta kannattaa kysyä aikaa tapaamisella ja näin.
Kyllä te tiedätte. Jos että tiedä, niin opetelkaa🙂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Saako kysyä suoraan vai kierrelen
« Vastaus #15 : Joulukuu 04, 2021, 11:49:00 »
Mitäs sitä kiertelemään😁
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?