Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen  (Luettu 4327 kertaa)

Poissa Ribbeli

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • * Kelpo kaveri

 Palveluntarjoana oletko joutunut skippaamaan asiakkaan?ja jos,niin mikä on ollut syy skippaamiseen?
 Seksinostaja oletko joutunut skipatuksi?ja jos,niin mikä on ollut syy?(onko kukaan niin rehellinen,
 että uskaltaa vastata myöntävästi?)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #1 : Marraskuu 24, 2021, 15:04:44 »
Rahattomuus, alkoholi, huono käytös, onhan noita syitä.

Hyvin harvoin olen joutunut ketään ovelta käännyttämään eli monille asiakkaille ollut erikseen täsmentämättäkin selvää ettei tapaamiseen tulla ilman rahaa, kännissä eikä edes huonolla tuulella jos sillä on minkäänlaista vaikutusta rentoutumiseen.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa SamiPks

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #2 : Marraskuu 24, 2021, 15:23:38 »
Itse olen joutunut skipatuksi, ilman että tiedän syytä. Jätetään syyttävän sormen osoittelu, koska se ei ketään lämmitä. Tapaaminen sovittiin hyvissä ajoin, ja olin sovittuna ajankohtana paikalla, kuten oli pyydetty. Sitten useampi menee viesti että menee joitakin minuutteja, jonka jälkeen ei mitään yhteydenottoa.

Itse toki ymmärrän että ihmisiä kun tässä ollaan, välillä sattuu ja tapahtuu. Itseäni harmitti että investoin tapaamiseen paljon aikaa, mikä on itselle erittäin arvokasta. Se että tapaaminen jäi tapahtumatta, maksoi minulle huomattavasti enemmän menetettynä aikana, mitä olisin palveluntarjoalle siitä maksanut. Olisin siis arvotanut rehellistä kommunikaatiota miksi näin. Koin että se olisi ollut minun tekemästä panostuksesta sopiva korvaus, koska olin valmis antamaan myös hänelle ansaitsemansa korvauksen minulle antamastaan ajasta.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #3 : Marraskuu 24, 2021, 15:27:05 »
Eihän oharit ole mikään ihme varsinkaan ulkkareiden kohdalla. Viimeksi tais tulla "syykin" tekstarilla, oli kuulemma pillu niin kipeä ettei pysty.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa SamiPks

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #4 : Marraskuu 24, 2021, 18:48:10 »
Omassa tilanteessaa kyseessä oli Suomalainen alan toimija. Ulkkareilta saattaisin odottaa, en suomalaisilta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #5 : Marraskuu 24, 2021, 19:00:16 »
Eihän oharit ole mikään ihme varsinkaan ulkkareiden kohdalla. Viimeksi tais tulla "syykin" tekstarilla, oli kuulemma pillu niin kipeä ettei pysty.
Ihme touhua. Olisi tarjonnut persettä.
Why so fragile?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #6 : Marraskuu 24, 2021, 19:17:41 »
Syitä löytyy.
Yksi melko tärkeä seikka. Jos asiakas ei osaa sanoittaa mitä haluaa, en pysty ottamaan vastaan.
Se ei riitä jos sanotaan: Tee mitä haluat. Kaikki käy.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #7 : Marraskuu 24, 2021, 19:18:05 »

 Seksinostaja oletko joutunut skipatuksi?ja jos,niin mikä on ollut syy?(onko kukaan niin rehellinen,
 että uskaltaa vastata myöntävästi?)

Minut on skipattu / jätetty pihalle ihmettelemään.

Syynä kuulemma ylipaino, kuulin jpetkeltä myöhemmin.

Olisi ollut kiva kuulla tuokin syy suoraan palveluntarjoajalta eikä saitin ketjusta.


Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #8 : Marraskuu 24, 2021, 19:20:30 »
Itse olen joutunut skippaamaan asiakkaan, tosin laitoin hyvissä ajoin viestiä kun tulin kipeäksi. Ehkä sitä ei tässä kyllä haettu mutta silti. 😁

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #9 : Marraskuu 24, 2021, 19:35:07 »
Palveluntarjoajat ovat tehneet ohareita, skipanneet toivottavasti eivät. Yleisin syy ohariin on ollut tuplabuukkaus.

Poissa Coolioinglesias

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #10 : Marraskuu 24, 2021, 20:38:20 »
Kerran sovin tapaamisen yhden hyvin kauniin ja Suomessa aika kauankin kiertäneen ulkkarin kanssa, jonka ilmoituksessa oli listattu kaikki mahdollinen ja lupaukset GFE:stä ja ties mistä asiakkaan hyvänä pidosta.
Saavuin paikalla, annoin rahat ja kummankin vaatteet lensivät nurkkaan. Suutelin hänen olkapäätään ja kaulaansa, minkä seurauksen tuli ilmoitus:" no romance, just sex". Olin hämmentyneenä, että aha, okei... Olisin tyytynyt sisäisesti pettyneenä siihenkin, vaikka palvelu olikin kaukana mainostetusta, mutta tyttö jatkoi, että antaa rahat takaisin, jos jätetään tähän, koska "I don't want any trouble". Hämmennykseni jatkui, koska en mielestäni ollut mitenkään uhkaava, vaan kohtelias ja asiallinen, kuten aina, mutta tunnelma oli sen verran outo, että tähän tarjoukseen kannatti tarttua. Menin sitten muualle jatkamaan ja mukavaa oli.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #11 : Marraskuu 24, 2021, 21:51:30 »
Eihän oharit ole mikään ihme varsinkaan ulkkareiden kohdalla. Viimeksi tais tulla "syykin" tekstarilla, oli kuulemma pillu niin kipeä ettei pysty.

Tuollaisissa tilanteissa paikat menevät meille pienimunaisille varamiehille. Saadaan alempiin pilvikerroksiin suunnatulla, kirkkovenettä muistuttavalla valomerkillä tieto, että nyt on kipeää säälipillua tarjolla. Kömmimme esiin sammalmättään alta, pesemme välilihankin, otamme rahaa seinästä ja nopein meistä pääsee täydellä tuntihinnallla kolistelemaan pillun seiniä pienellä pippelillä, kunnes Igor raahaa nilkasta takaisin rappukäytävään. Ruma homma, mutta jonkun sekin on tehtävä.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #12 : Marraskuu 24, 2021, 22:16:15 »
Syitä löytyy.
Yksi melko tärkeä seikka. Jos asiakas ei osaa sanoittaa mitä haluaa, en pysty ottamaan vastaan.
Se ei riitä jos sanotaan: Tee mitä haluat. Kaikki käy.

tuon sanoja on yleensä vaan tietämätön joka yrittää liikaa.  mietin että voisin näkömä saada pakit kun

en tykkää tiukasti käsikirjoitetusta.
kysyvälle vastataan

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #13 : Marraskuu 24, 2021, 23:57:57 »

 Seksinostaja oletko joutunut skipatuksi?ja jos,niin mikä on ollut syy?(onko kukaan niin rehellinen,
 että uskaltaa vastata myöntävästi?)

Luulisin, että tämä on tapahtunut kaikille ostajille, ainakin jos ei vaan muutamia vakkareita ole työnnellyt tai otos liian pieni. Aika vähän noita silti on tapahtunut, enkä ole jaksanut aikaa kuluttaa enempää syyn kysymiseen  :whipping: Next.

 
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 146
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #14 : Marraskuu 25, 2021, 00:00:36 »
Eihän oharit ole mikään ihme varsinkaan ulkkareiden kohdalla. Viimeksi tais tulla "syykin" tekstarilla, oli kuulemma pillu niin kipeä ettei pysty.
Ei ole ollut pesunkestävä ammattilainen...
Sattui kerran, kun palasin baari illan jälkeen thai huoran kanssa hotelliin...
Olin ihan jurrissa ja ei mieleenkään tullut muu kuin nukkuminen. No, tyttö oli eri mieltä ja välttämättä halus kyrpää... imutti vehkeen jonkinlaiseen kuntoon jotta sai sen sisälle kun itse makoilin selälläni.
Aloitti helvetinmoisen ratsastuksen josta ei tullut loppua.
Tyttökään ei oikein ilmeisesti hänenkin humalatilansa vuoksi kostunut ja paljaalla pantiin.
Hyvältähän se tuntui aikansa mutta alkoi jo sattumaan minua ja viimeinen kliimaksi odotti tulemistaan turhaan....
Tyttö senkun ratsasti ja ratsasti ja humalatilan vuoksi en itsekään älynnyt lopettaa kun kaunis tyttö
kyrpääni himoaa noin kovasti.
Olisi luullut, että tytönkin pillua alkaa sattumaan kun kosteutta ei ollut tarpeeksi, mutta ei!
No jossain vaiheessa kuitenkin lopetti ja nukahdin...
Seuraavana aamuna kyrpä aivan helvetin arka ja turvonnut lepotilassakin kaksin kertaiseksi...esinahka verillä..
Aamulla tämä "teräspillu" olisi halunnut taas seksiä, mutta oli pakko kieltäytyä...niin kipeä ja arka mulkku oli.
Kaksi vuorokautta sitä piti parannella ja pidättäytyä seksistä.
No, sitten taas ko huoran kanssa jatkettiin naimista päivittäin...
Eli, kuten jo tässä aiemmin joku suomalainen hupakko sanoi: "Oikeilla huorilla on teräspillu" :D

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #15 : Marraskuu 25, 2021, 00:06:20 »
^Arvaan, että tapahtui Thaimaassa? Suomessa noita viikkodiilejä tms. lienee harvemmin jo ihan hintatason takia :D

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 146
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #16 : Marraskuu 25, 2021, 00:07:07 »
^Arvaan, että tapahtui Thaimaassa? Suomessa noita viikkodiilejä tms. lienee harvemmin jo ihan hintatason takia :D
aivan oikein :drinking:

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #17 : Marraskuu 25, 2021, 06:59:30 »
Syitä löytyy.
Yksi melko tärkeä seikka. Jos asiakas ei osaa sanoittaa mitä haluaa, en pysty ottamaan vastaan.
Se ei riitä jos sanotaan: Tee mitä haluat. Kaikki käy.

tuon sanoja on yleensä vaan tietämätön joka yrittää liikaa.  mietin että voisin näkömä saada pakit kun

en tykkää tiukasti käsikirjoitetusta.

”Kaikki käy” ja laajan pilkuntarkan käsikirjoituksen välillä on paljon vaihtoehtoja.
Itse olen sen verran laajalla palvelukonseptilla liikkeellä ja tykkään tehdä erilaisia asioita, siksikin olisi hyvä saada tietoa mitkä asiat on mahdollisia ja mitkä poissuljettuja.

Otetaan esimerkkinä tilanne. Bdsm-sessio tilataan tyylillä: tee mitä haluat, kaikki käy.
Asiakas tulee paikalle. Riisuutuu.
Avaan ulko-oven ja työnnän hänet kadulle sanoen: tule takaisin kun tunti on täynnä. Tämän jutun nimi on exhippaus ja se on aika suosittu kinkyjen joukossa.
Jos asiakas on vielä halunnut session ilman turvasanaa, mitenkähän tuossa tilanteessa mahtaa käydä.  :o

Pelkästään gfe-seksissä on hyvä tietää saako suudella. Joitakin juttuja ei vain tehdä extempore olettaen että se on sallittua.

Muita skippauksen aiheita.
Humalatila ja muut päihteet.
Sekava etukäteisviestittely.
Liian tuttu.
Ei osaa suomea riittävästi.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #18 : Marraskuu 25, 2021, 09:01:03 »
Eli kansankielellä oharit tai peruutus.

On sattunut jokusen kerran nuorempana.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #19 : Marraskuu 25, 2021, 09:12:19 »
..
Liian tuttu.
...

Vaikuttaako skippaukseen muuten se onko tilanne porstuassa molemmille ylläri vai vain toiselle..?
Amator