Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen  (Luettu 4329 kertaa)

Poissa PervoJorma

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #20 : Marraskuu 25, 2021, 09:25:31 »
Kerran olen tullut skipatuksi, syytä en tiedä. Ulkkari palveluntarjoja tuli alaovelle avaamaan ja katseli hetken aikaa ja totesi "No, not with you". Minä vain sitten toivotin hyvää illanjatkoa.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #21 : Marraskuu 25, 2021, 10:13:48 »
Mitä nyt skippaamisella sitten tarkoitetaan.

-naapurissa aika monet jättävät vastaamatta heti ensimmäiseen asialliseen viestiin
-muutaman kerran on tullut radiohiljaisuus talon edessä sovittuna aikana.
-perumisia tulee aina välillä
-en tietääkseni ole päätynyt kenenkään jo tavatun tytön "ei koskaan enää tota"-listalle

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #22 : Marraskuu 25, 2021, 16:42:43 »
Humalatila/aineissa tai epäkohtelias/ käskevä puhe.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #23 : Marraskuu 25, 2021, 17:59:17 »
Olen skipannut yhden sovitun tapaamisen (tai perunut), koska henkilö kyseli tietoja mun perheestä ja tää ahdisti mua. Voi olla, että olis ollut ihan asiallinen tyyppi, mutta en tykännyt siitä, että mun perheestä kyseltiin, kun ei se kuulu asiakkaille.

Sit toki sairauden vuoksi oon joutunut perumaan.

Sit on tietty jotain häirikköjä, jotka yrittää muka varata aikaa vaikka on selvää, että ovat häirikköjä. En tiedä lasketaanko skippaamiseksi, jos niille sanoo, että "painu vittuun" :D

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #24 : Marraskuu 25, 2021, 18:20:46 »
Kerran olen tullut skipatuksi, syytä en tiedä. Ulkkari palveluntarjoja tuli alaovelle avaamaan ja katseli hetken aikaa ja totesi "No, not with you". Minä vain sitten toivotin hyvää illanjatkoa.

Anteeksi, mutta repesin😂😂

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #25 : Marraskuu 25, 2021, 18:24:45 »
Kerran olen tullut skipatuksi, syytä en tiedä. Ulkkari palveluntarjoja tuli alaovelle avaamaan ja katseli hetken aikaa ja totesi "No, not with you". Minä vain sitten toivotin hyvää illanjatkoa.

Anteeksi, mutta repesin😂😂
Itse käytän huulipunaa ja kajaalia.  Menee testeistä läpi!
Why so fragile?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #26 : Marraskuu 25, 2021, 19:08:36 »
Kerran tulin ehkä skipatuksi. En ole ihan varma. Homma oli mielestäni sovittu hyvin asiallisesti watsupissa ei mitään kummosta, perus "gfe meininkin parilla lisämausteella, aika ja paikka ja sovittiin että laitan viestiä alaovelta. No alaovella laittelin sitten viestiä, hetken meni. Sitten ilmeisesti joku "naapuri" oli tainnut saada jotain vihiä että talossa ravaa miehiä. kun tämä herra alko multa utelemaan alaovella joka ei ollut ovikoodillinen mutta oli lukossa... Kello oli ehkä 22~

Hieman kyseenalainen tilanne tietysti. Tää heppu kysy multa silleen et "eikös sulla oo avainta" ja siihe sanoin että venaan kaveria. Niin alko sitten jotain inttää, että ketä oon menee näkee :D. Nii sanoin että voitko huolehtia omista asioistasi.

Noh tää neito tuli sitten hakee mua siit ovelta ja sitten tää mukava naapurisetä... ehkä 35-40v, tais tehä jotain källiä kun yritettiin mennä hissiin tän hupakon kanssa (tsekki tms) niin sitten se hissi ei ns lähteny mihinkään, eli se äijjä varmaan piti sitä hissiä auki jossain kerroksessa. ja sit se neito alko jotain stressaa kun ehdotin et mennään vaan portaita. Niin sitten se vaan sano että "im sorry" ja jätti mut siihen rappukäytävään. Noh yritin kysästä viestillä että mikä homma. Ja ei tullu mitää vastausta. Selkee.

Oli hyvin rapsattu. Kommunikaatio ei häneltä ainakaan pelannut tilanteessa,

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #27 : Marraskuu 25, 2021, 22:00:05 »
Mitähän tämä skippaaminen niinkuin käsittää, hmmm... 🤔

Yhtään sovittua tapaamista en ole skipannut. Yhden (tai ehkä kaksi 🤔) olen joutunut joskus perumaan/siirtämään, mutta senkin tehnyt hyvissä ajoin, ainakin pari päivää ennen muistaakseni.

Sen sijaan yhteydenottoja ja tapaamisehdotuksia on kyllä tullut skipattua jonkin verran (no okei myönnetään, aika paljon 🙈). En kyllä tiiä, voiko sitä skippaamiseksi sanoa, kun olen kuitenkin kohteliaasti ilmoittanut, että No can do 😅
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #28 : Marraskuu 26, 2021, 10:02:21 »
Sen sijaan yhteydenottoja ja tapaamisehdotuksia on kyllä tullut skipattua jonkin verran

Mut sä teet sen tyylikkäästi😉

Poissa Candy92

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #29 : Joulukuu 02, 2021, 14:24:26 »
Outo viestintä, ei tiedä mitä haluaa yms. Uhkaava olemus.

Ja sit teinit, helvettiin mun ovelta 😂 tosiaan nämä ikäkusettajat käännytin aina.
Xoxo - Candy 💋💌

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1381
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #30 : Joulukuu 02, 2021, 15:27:38 »
Mie reissaan paljon ja aina on se mahdollisuus, että keikkakämpässä on tai sinne tulee lappu, että vesimittareiden lukeminen on tai joku muut ihme ilmastoinnin nuohoaminen , parevekelasien tuunaaminen tai muut tekninen asia hoidetaan sinä ja sinä päivänä. Sisään tullaan yleisavaimilla.
Jos on mahdollista, lähetän työn johtajalle (jos on yhteystiedot) teksarin, että ollaan täällä lemmen lomalla eikä pattereiden tasaaminen käy näinä päiviä, kiitos.
Tästä ei oo pitkä aika, kun asiakas sekä lappu postiluukusta tuli samoihin aikoihin ja sain alkaa  pikaisesti tekstaamaan siirtoa ensi viikolle mokomille patterien tasaajille.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa proturska

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #31 : Joulukuu 04, 2021, 12:31:12 »
Ohareita tulee aina silloin tällöin mutta niistä nyt on turha ottaa isompaa stressiä.
Itselleni on pari kertaa käynyt että perillä ei palveluntarjoajaa saakkaan enää kiinni, pari kertaa voi yrittää tavoittaa ja jos ei kuulu niin uutta matoa koukkuun tai kotiin käsirasva purkin kanssa  :wanker:
Pisteet kuitenkin siitä että myöhemmin on tullut joku selitys , millä sinänsä mitään merkitystä mutta kohteliasta kuitenkin.
Itse vastaan asiallisesti takaisin ja en mieti asiaa sen enempää.
Itse jos joutuu tekemään oharit niin ilmoitan mahdollisimman nopeasti ettei yrittäjän bisnes kärsi  :D

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaan skippaaminen/seksinostajana skippaamiksi tuleminen
« Vastaus #32 : Joulukuu 04, 2021, 13:05:56 »
Heseä ei ole koskaan skipattu pt:n toimesta, vaikka Hese on ainakin forkalla varsin kontraversaali paviaani.

Ovelta olen ulkomaan ihmeiden kohdalla tanssahdellut pois muutaman kerran, kun kuvat eivät vastanneet yhtään ilmon kuvia.