Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SonjaSisu ja Ylilääkäri vol. 3  (Luettu 6041 kertaa)

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu ja Ylilääkäri vol. 3
« Vastaus #20 : Joulukuu 11, 2021, 00:09:37 »
Fair enough. Itse kyllä tarjoaisin apua palveluntarjoalle ihan ilmaiseksi sitomatta sitä mihinkään alennuksiin. En tietenkään tiedä mitään sinun tapauksestasi joten ehkä se on ollut ihan reilu vaihtokauppa.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu ja Ylilääkäri vol. 3
« Vastaus #21 : Joulukuu 11, 2021, 00:16:46 »
Fair enough. Itse kyllä tarjoaisin apua palveluntarjoalle ihan ilmaiseksi sitomatta sitä mihinkään alennuksiin. En tietenkään tiedä mitään sinun tapauksestasi joten ehkä se on ollut ihan reilu vaihtokauppa.

Toisaalta, ihmisen valinta tuokin on. Minä itsehän päätän hinnoistani ja joustoperusteita joten toisen on vähän vaikeaa koskaan arvioida asian reiluutta jos ei ole osallisena asiaan.

Jokainen omistaa oman arvomaailmansa ja on hienoa, että maksat täyttä hintaa aina ja tarvittaessa autat ilmaiseksi.
Minusta, ei kuitenkaan ole yhtään sen huonompi tehdä diilejä jotka hyödyttävät molempia osapuolia.

En väitä että toimintatapani miellyttäisi välttämättä muita palveluntarjoajia joten älkää menkö jättämään tinkaus- tai vaihtokauppa ehdotuksia heille. Itsekin vielä painotan, että otan niitä vastaan vaan vakkareilta.

Mutta in any case, hyvää yötä kaikille  :kiss:
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu ja Ylilääkäri vol. 3
« Vastaus #22 : Joulukuu 11, 2021, 00:33:37 »
Jokainen omistaa oman arvomaailmansa ja on hienoa, että maksat täyttä hintaa aina ja tarvittaessa autat ilmaiseksi.

Minulle ei ole mikään itseisarvo maksaa täyttä hintaa, en vain pidä tinkimistä soveliaana tässä yhteydessä.
Minun arvomaailmassani on okei jos sinä ehdotat jotain vaihtokauppaa, saatan siihen jopa suostua. Mutta jos minä alan ehdottamaan
sinulle vaihtokauppaa en näe siinä mitään eroa tinkimiseen. Varsinkin jos kyse on asiasta jonka hankkimisen tiedän sinulle olevan
vaikeaa tai mahdotonta.