Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varoituksen sana uusille turskille  (Luettu 11939 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #20 : Marraskuu 21, 2021, 16:50:00 »
Idiootti nainen. Takaisinmaksun vois aloittajan kirjoituksen perusteella hoitaa avaamalla jalat ja munaa poskeen. Ei luulis olevan vaikeaa niin mainekin säilyisi ja de va de

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #21 : Marraskuu 21, 2021, 17:17:41 »
Aina jos palveluntarjoaja ottaa yhteyttä ja pyytää tapaamista kaikki ei ole hyvin ;) uusille vaan tiedoksi

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #22 : Marraskuu 21, 2021, 17:22:16 »
^
En ehkä ihan noin jyrkästi sanoisi. Mutta järki päässä kaikilla on syytä olla.😊
Amator

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #23 : Marraskuu 21, 2021, 17:33:07 »
Tarkoitus on nimenomaan varoittaa muita, ettei vastavaa kävisi teille muille. Näissä hommissa tunne ja järki valitettavasti helposti sekoittuu.
Oppirahat on nyt osaltani maksettu.Ei tässä konkurssiin joudu tämän asian kanssa. Kyydit olivat joka kerta hyvät, tuli vaan vähän kalliimmaksi kertahinta. Pitää osata ajatella positiivisesti joka asiasta. :)
Kuten kirjoitin , sain kuitenkin yhden tapaamisen rahojen lainauksen jälkeen, että ei ollut ihan totaalikusetus.
Enkä nyt ihan yksityiskohtaisesti koko asiaa viitsi kertoa.
Tuntuu vaan ,että tällä naisella omien tekojen ymmärtäminen ja se että ymmärtäisi miltä hänen tekonsa muista tuntuu ,ei ole hallinnassa. Eikä anna mahdollisuutta kertoa miltä tuntuu, vaan on puolustusmekanismit pystyssä. Voi olla että häntä on kohdeltu jonkun toimesta huonosti.
Ei tässä tarvitse nimimerkkiä mainita, kunhan vaan muistaa että antaa rahaa vain saatua tavaraa vastaan.

Voisiko joku kirjoittaa aloittevan turskan oppaan?

Toisaalta suoraselkäistä kusetusta. Osa ulkkareista pyytää tunnin hintaa ja sitten 5 min päästä sanoo et aika loppu

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #24 : Marraskuu 21, 2021, 17:46:33 »
Mutta kyrvän toivossa, minulle saa lainata rahaa!

Paljonko laitetaan?  :laught:
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #25 : Marraskuu 21, 2021, 18:43:36 »
Mutta kyrvän toivossa, minulle saa lainata rahaa!

Paljonko laitetaan?  :laught:
Satkulla selviän hyvin. Kiitos mussu. Olet ihanana. Pus  :-*
Why so fragile?

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #26 : Marraskuu 21, 2021, 20:03:13 »
Mutta kyrvän toivossa, minulle saa lainata rahaa!

Paljonko laitetaan?  :laught:
Satkulla selviän hyvin. Kiitos mussu. Olet ihanana. Pus  :-*

Anytime hani! 😘
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #27 : Marraskuu 21, 2021, 21:08:42 »
^Mulle riittää keksi paketti ja nätti hymy maksuksi ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #28 : Marraskuu 21, 2021, 21:52:40 »
Aina jos palveluntarjoaja ottaa yhteyttä ja pyytää tapaamista kaikki ei ole hyvin ;) uusille vaan tiedoksi
Olen aina ajatellut että se edellinen kerta oli palveluntarjoalle nautintoa kun yhteyttä otetaan 😜
Mutta vaikka rahaa enemmän olen antanut niin kyllä se on maksettu äkkiä takaisin  :blowjob:
Joten järki käteen näissä hommissa, ei saisi antaa alapään hoitaa ajatustöitä.

^Mulle riittää keksi paketti ja nätti hymy maksuksi ;D
Onko kekseillä väliä?
Olisiko ensi viikolla vapaita aikoja? 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #29 : Marraskuu 22, 2021, 12:53:24 »
Ei kannata muuten lainata kanssaturskillekaan. Jopa pienen lainan takaisinmaksua voi joutua odeottelemaan toista vuotta.

Tai kenellekkään. Epärehelliset ihmiset osaa etsiä ne, keitä voi huijata saamatta seurauksia.

Jos haluaa lainata rahaa, menkööt pankkiin tai ottakoon pikavipin, perkele.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #30 : Marraskuu 22, 2021, 12:55:30 »
Tarkoitus on nimenomaan varoittaa muita, ettei vastavaa kävisi teille muille. Näissä hommissa tunne ja järki valitettavasti helposti sekoittuu.
Oppirahat on nyt osaltani maksettu.Ei tässä konkurssiin joudu tämän asian kanssa. Kyydit olivat joka kerta hyvät, tuli vaan vähän kalliimmaksi kertahinta. Pitää osata ajatella positiivisesti joka asiasta. :)
Kuten kirjoitin , sain kuitenkin yhden tapaamisen rahojen lainauksen jälkeen, että ei ollut ihan totaalikusetus.
Enkä nyt ihan yksityiskohtaisesti koko asiaa viitsi kertoa.
Tuntuu vaan ,että tällä naisella omien tekojen ymmärtäminen ja se että ymmärtäisi miltä hänen tekonsa muista tuntuu ,ei ole hallinnassa. Eikä anna mahdollisuutta kertoa miltä tuntuu, vaan on puolustusmekanismit pystyssä. Voi olla että häntä on kohdeltu jonkun toimesta huonosti.
Ei tässä tarvitse nimimerkkiä mainita, kunhan vaan muistaa että antaa rahaa vain saatua tavaraa vastaan.

Voisiko joku kirjoittaa aloittevan turskan oppaan?


Hyvä idea!

Jos tapaamispaikka oli hänen oma asunto, kannattaa tehdä huoli-ilmoitus. Kuulostaa siltä, että tällä naisella ei ole kaikki hyvin.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #31 : Marraskuu 22, 2021, 15:26:09 »
Ei kai tämä ollut se Cinderella -nimimerkkiä käyttävä nainen, kenestä jo aiemmin eräs turska täällä varoitteli?

Poissa Taaneli

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #32 : Marraskuu 23, 2021, 13:21:57 »
Minullakin vähän saman tyylinen kokemus takana. Parin vuoden aikana tutuksi tullut tsekkitytskä lähestyi viikko viimeisen tapaamisemme jälkeen pyytääkseen rahaa lainaksi joululahjahankintoja varten. Jo tässä vaiheessa olisi pitänyt tunnistaa klassinen kusetus :) No lainasin silti, kun oltiin tavattu jo liki kymmenen kertaa ja sovittiin, että tämä laina kuitattaisiin sitten luonnossa.

Nyt tapahtuneesta jo kohta 3 vuotta aikaa ja eipä ole kyseinen neitokainen tänne pohjoiseen saakka sen jälkeen poikennut. Selityksiä on kyllä riittänyt ja Etelä-Suomessa liki kuukausittain näyttää vierailevan. Lainatulla rahasummalla ei ole minulle suurta merkitystä, mutta tympäisee epärehellisyys.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #33 : Marraskuu 23, 2021, 14:11:19 »
Voi kuulkaapa pojat minä olen ollut paljon 'tyhmempi' kuin yksikään tässä ketjussa. Koronan alkaessa ilmoitin itse kahdelle vakkarille jääväni tauolle ja voivani maksaa muutaman käynnin etukäteen jos talous on tiukalla.

En tiedä kummankaan muista töistä tai taloudesta mitään tai ehkä epäilivät mun koettavan selvittää heidän taloustilannettaan mutta kumpikaan ei tarvinnut.

Varmaan tämä luottavaisuus ihmisiin ja omaan intuitioon jossain vaiheessa iskee näpeille, mutta itsepähän sitten maksan. Elämässä on isompiakin asioita kuin puolustaa apinan raivolla jokaista euroaan. Ja kyllä luottamukseni fiksusti toimiviin kotimaisiin ammattilaisiin on melkoisen kova.

Saas nähdä tuleeko nyt yhteydenottoja tuntemattomilta hupakoilta🙈😅
#maksuseksionihanaa

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2039
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #34 : Marraskuu 23, 2021, 17:20:47 »
Vastapainoksi mulla on onnistunut lainauskokemus. Yhden venäläisnaisen kanssa Helsingin päässä kävin vierailemassa noin kerran kuussa parin vuoden ajan.

Naiselle tuli sitten akuutti rahapula ja heitin hänelle 500 joka sovittiin maksettavan luonnossa. Sain maksun takaisin kovalla korolla (oikein hävettää itseänikin) mutta diili oli diili. Ja peitto heilui.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa runkqvist

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #35 : Marraskuu 23, 2021, 17:40:48 »
Lainasin kerran vähän päälle parikymppisenä nuorena miehenä teini-ikäiselle siviilihoidolle parikymppiä. En koskaan nähnyt sitä tyttöä enää. Mutta opin läksyni.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #36 : Marraskuu 23, 2021, 18:05:16 »
Voi kuulkaapa pojat minä olen ollut paljon 'tyhmempi' kuin yksikään tässä ketjussa. Koronan alkaessa ilmoitin itse kahdelle vakkarille jääväni tauolle ja voivani maksaa muutaman käynnin etukäteen jos talous on tiukalla.

En tiedä kummankaan muista töistä tai taloudesta mitään tai ehkä epäilivät mun koettavan selvittää heidän taloustilannettaan mutta kumpikaan ei tarvinnut.

Varmaan tämä luottavaisuus ihmisiin ja omaan intuitioon jossain vaiheessa iskee näpeille, mutta itsepähän sitten maksan. Elämässä on isompiakin asioita kuin puolustaa apinan raivolla jokaista euroaan. Ja kyllä luottamukseni fiksusti toimiviin kotimaisiin ammattilaisiin on melkoisen kova.

Saas nähdä tuleeko nyt yhteydenottoja tuntemattomilta hupakoilta🙈😅

LAINAA RAHAA!!!

Ei vaan, sä oot kyllä ihana. Maailma kaipaa kaltaistasi optimismia ja välittämistä ❤️  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #37 : Marraskuu 23, 2021, 23:55:07 »
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #38 : Marraskuu 24, 2021, 00:06:39 »
Yhdelle siviilinaiselle olen joskus erehtynyt lainaamaan rahaa ja sinne meni. Eipä kyse ollut isosta summasta, mutta kun se meni todennäköisesti päihteisiin, niin ois pitäny aiemmin tajuta ja kehottaa vaikka sossusta hakemaan ::)

Hupakoissa on kyllä luottoakin tarjottu joskus, mutta viinassa ja vitussa on yksi yhtäläisyys. Ne kun koukuttaa, niin on syytä maksaa kulutuksen mukaan eikä vedellä kumpaakaan velaksi.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Varoituksen sana uusille turskille
« Vastaus #39 : Marraskuu 24, 2021, 01:33:04 »