Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vallitseva käytäntö seksin ostoon vai bordellit suomeen?  (Luettu 3211 kertaa)

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6824
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vallitseva käytäntö seksin ostoon vai bordellit suomeen?
« Vastaus #20 : Marraskuu 22, 2021, 17:50:56 »
Ihan rehellisesti, kuka ukkomies kehtaisi marssia pokkana bordelliksi tiedettyyn asuntoon? En minä ainakaan.
90% ukkomiehistä unohtaa kolmannen kaljan jälkeen olevansa ukkomiehiä. Dont worry. Kyllä sinut bordelliin saadaan. Otetaan vielä valokuvia kun pikkarit päässä käyt tyynysotaa kolmen huoran kanssa.

.....ja kaikilla oli niin muuukaaavaaaa!...

Osa ei välttämättä tarvitse edes enää kolmannen oluen jälkeen bordellia, vaikka kuinka haluaisi  :whipping:

Itse menisin samalla - toisaalta aikansa kutakin  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vallitseva käytäntö seksin ostoon vai bordellit suomeen?
« Vastaus #21 : Marraskuu 23, 2021, 23:19:29 »
Kyllä bordellit noutopalvelulla olisi hienoa.

Äpillä varaisi ajan mukavalta misulta, samalla ruuat ja juomat sen perään alakerrasta panon jälkeen nautittavaksi.

Auto hakisi tummilla  varustettuna vaikka toimistolta parin korttelin päästä ja veisi pelipaikalle siemailemaan viskiä hieman etuajassa, ja suoraan parkkihalliin auto toki jottei kiinnostuneet näkisi kuka tulee.

Ja sitten itse asiaan, täsmällisesti oikeaan  äpillä varattu nainen ilmestyy kaulalle baariin ja kuiskaa korvaan "mennään jätkä panemaan"

Pois sitten samalla kaavalla kun tultiinkin. Kuulostaako jotenkin ihanan tutulta?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2021, 23:22:17 kirjoittanut Pioneeri »
Aina etsimässä

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vallitseva käytäntö seksin ostoon vai bordellit suomeen?
« Vastaus #22 : Marraskuu 24, 2021, 07:01:35 »
... ja kuiskaa korvaan "mennään jätkä panemaan"

...

Tuosta kuiskauksesta palautui elävästi mieleen mukava muisto vaikka ei se liittynyt bordelliin vaan ihan incall tapaamiselle..😊
Amator