Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ikäerot maksullisessa seksissä  (Luettu 9264 kertaa)

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäerot maksullisessa seksissä
« Vastaus #40 : Heinäkuu 29, 2020, 17:25:07 »
Ei se ikä mikään este ole, kun vaan muuten synkkää. Tietysti alaikäisyys on eri asia.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ikäerot maksullisessa seksissä
« Vastaus #41 : Heinäkuu 29, 2020, 18:01:47 »
Ikähaitari taitaa olla parikymppisestä jonnekin kuusikymppiseen. Koen omaksi mukavuusalueekseni suunnilleen oman ikäiset ihmiset, näiden kanssa on helpoin jutella ja sitä kautta lähentyä muutenkin. Ehkä itseäni vanhempia voisi taas pitkästä aikaa tapailla.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ikäerot maksullisessa seksissä
« Vastaus #42 : Heinäkuu 29, 2020, 18:10:50 »
Tämä on herkullinen aihe. Itse reippaasti yli viisikymppisenä eroottinen viisarini ei värähdä nuorten miesten kanssa. Heillä taas tuntuu olevan hurrrrja halu äitiänsäkin vanhemman naisen luo.
Kauan sitten tein testin ja piruuttani laitoin ilmoon että alle 30-vuotiaille puolituntinen on 150€. He tulivat.

Voin tavata, voin olla hyvä seksissä, mutta mun erotiikka ei herää jos mies on liian nuori. Mun erotiikka on korvien välissä, se on syvä seksuaalisuus. Kosketus on myös hyvää seksuaalisuutta, mutta ei kosketa samalla tavalla.

Mies on parhaimmillaaan 37-vuotiaana ja siitä eteenpäin. Teille mun erotiikka syttyy.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ikäerot maksullisessa seksissä
« Vastaus #43 : Heinäkuu 29, 2020, 18:23:07 »
^
37v? Mielenkiintoisen tarkka rajaus tuohon spektrin alkupäähän... :)
Amator

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ikäerot maksullisessa seksissä
« Vastaus #44 : Heinäkuu 29, 2020, 18:58:57 »
^^ Siis hinnoittelit palvelusi tietylle asiakasryhmälle piruuttasi? :o Et sen perusteella, mitä katsot palveluidesi arvon olevan, etkä sillä perusteella, millä hinnalla katsot mielekkääksi tarjota seksipalveluita, vaan piruuttasi?

Oliko tämä nyt jotain sarkasmia, joka ei auennut minulle? Kuulostaa todella epäammattimaiselta ja asiakasta epäkunnioittavalta toiminnalta, mutta ehkä en vain hoksannut vitsiä.
Eläkkeellä.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ikäerot maksullisessa seksissä
« Vastaus #45 : Heinäkuu 29, 2020, 23:01:55 »
Eri ikäiset kyllä tullut vastaan ja pantu. Tarkkaa en osaa heidän ikää sanoa mutta arvelisin että pyörii 25-55 v välillä.
Kokemus kyllä sen on osoittanut että , okej saat tiukan pillun ja jonkun verran kokemattomuutta niissä reilut 20.sissä, mutta paras seksi on (melkein aina, löytyy joku poikkeus) saannut kokeneiden kanssa kun ikä on 35+ niin heiltä alkaa löytyä kokemusta ja osaavat itsekin heittäytyä ja nauttia sanoisinko että kantaavat naisellisuus, oma seksikkyys tyylillä.
Tärkein ikää katsomatta on posliini ja että saa antaa suuseksiä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ikäerot maksullisessa seksissä
« Vastaus #46 : Heinäkuu 30, 2020, 08:01:10 »
^
37v? Mielenkiintoisen tarkka rajaus tuohon spektrin alkupäähän... :)

Joo, tämä on minun kokemus, ja se on laaja ja pitkältä ajalta. 37-vuotiaana miehen seksuaalisuuden, eroottisuuden ydin siirtyy aivoihin kullin päästä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ikäerot maksullisessa seksissä
« Vastaus #47 : Heinäkuu 30, 2020, 08:03:05 »
^^ Siis hinnoittelit palvelusi tietylle asiakasryhmälle piruuttasi? :o Et sen perusteella, mitä katsot palveluidesi arvon olevan, etkä sillä perusteella, millä hinnalla katsot mielekkääksi tarjota seksipalveluita, vaan piruuttasi?

Oliko tämä nyt jotain sarkasmia, joka ei auennut minulle? Kuulostaa todella epäammattimaiselta ja asiakasta epäkunnioittavalta toiminnalta, mutta ehkä en vain hoksannut vitsiä.

Joo, se oli vitsi josta tulikin totta. Joten kannustan kaikkia milffejä laittamaan hinnaston niin, että alle 30-vuotiailla hinta on korkeampi. Toimii, koska milfkysyntä on suurta.

Persekuningattarelle tiedoksi *vitsi* tai sitten ei? Kuka tietää...

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ikäerot maksullisessa seksissä
« Vastaus #48 : Elokuu 01, 2020, 02:03:52 »
Mitä arvelen eli muistelen, niin 20-60 v-ikäluokkien sisään mahtuvat mun maksullisen seksin kokemukseni.
Juuri nyt, viestiä kirjoittaessani, mieluisinta olisi tavata tuon ikähaitarin yläpäässä olevia.
Huomenna mieli voi olla toinen, mutta minusta milffissä todella on sitä jotakin.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi