Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kunhan vuodattelen..  (Luettu 4436 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Kunhan vuodattelen..
« : Marraskuu 14, 2021, 22:31:18 »
Erottiin aikoinaan ex-vaimon kanssa. Oon varsinki tytölle (11v.) tosi tärkee ja hän hieman oirehtii erosta ja paikastaan maapallolla. Koulusta vetää kymppejä ja isänsä ihannoimassa lentopallossa on tuleva huippu.

Ex-vaimo sitten päätti (hieno ihminen ja tullaan tosi hyvin toimeen, mutta välillä pitää kertoo mitä hänen tulee ajatella kun ei itse tajua omassa kieroutuneessa kuplassaan), että tytön pitäs käydä psykologilla kun on kuulemma jotain ihme oireita. En oikeen tarttunut asiaan sillon, mutta jälkeenpäin olen ottanut asian vakavasti. En tytön kohdalla, vaan äitinsä.

"Vittu ei. Jokainen ihminen joka tällä maapallolla elää sen kuplan ulkopuolella missä sinä elät, tajuaa, että se johtuu avioerosta."

No anyways, se nyt on käyny siellä psykologilla kun opettajatkin olivat sitä mieltä, että on rauhaton. No ku ei ole, on isänsä tyttö joka ei tykkää ku tyhmät ihmiset kyselee tyhmiä (en ole vielä opettajien kanssa keskustellut, ja nyt tilanne on rauhallinen, niin toistaiseksi ei tarvitsekaan).

Yhteishuoltajuuden nojalla kutsuivat minutkin sitten psykologin juttusille ja ihan hyvä keskustelu olikin. Tää psykologi oli vaan 25-28v. nuori naisen alku jolla ei pysty olemaan mitään v**un käytännön kokemusta elämästä. Ei sitten mitään.

No olen, kuten aina aina, rauhallinen kuin viilipytty ja juteltiin niitä näitä. Keskustelun jälkeen hyvästeltiin toisemme, niin sosiaalipuolelta tuli soitto, että tämä psykologi on tehnyt minusta huoli-ilmoituksen (huoli-ilmoitus, ei siis lastensuojeluilmoitus, joka olisi vakavampi) ja minun pitäisi tulla haastatteluun. No mikäs siinä, tuumasin.

Paikalla oli keski-ikäinen nainen jolla oli vuosikymmenten kokemus vakavasti mieleltäänsairaista potilaista suljetulla osastolla.

"Moi" Moi"

-Tällänen ilmoitus tuli ja pitäs sua haastatella. No mikäpäs siinä, tuumasin. Sinusta tuli huoli-ilmoitus. Osaatko yhtään kertoa, että mistä moinen voisi johtua?
-En pysty lähteä arvailemaan kenenkään ajatuksia, joten pitäydytään faktoissa.
-No jos heittäisit jonku veikkauksen..
-No ehkä hänellä ei ole huumorintajua (ja kerroin mitä olin jutellut hänelle).

No juteltiin loppuaika niitä näitä, elämästä ja kuolemasta. Tän jälkeen kun lapset oli tulossa minulle, niin ex-vaimon kanssa soiteltiin ja ex-vaimo sanoi, että sosiaalipuoli oli soittanut ja kieltänyt antamasta lapsia minulle tänä viikonloppuna vaan he käsittelevät asiaa.

"ok, tuumasin"

Kolme päivää meni ja ex-vaimo soitti, että ilmoittivat sosiaalipuolelta, että asiat jatkuvat normaalisti ja lapset voi mennä isälleen. Minkähän kokoinen kavalkaadi siellä on ollut purkamassa meikäläisen mielenterveyttä, mutta lopputulema oli, että olen sangen terve yksilö hoitamaan lapsiani ;D No, kyllä mä sen tiesin.

Laitoin tuossa viestiä uudelle mielitietylle, että miten viikonloppu on mennyt:

"Nonni äiti haki lapsensa.

Sanoin tytölle jo ajat sitten, että nyt sinulla on kaksi iskää (exän nyksä) ja sinun olis hyvä tehdä isänpäiväkortti myös xx:lle. Illalla alko itkee sängyssä (nukutaan vielä vierekkäin (mut ei kyllä pitkään) (yhdessä saunominen piti jo lopettaa😁)) kun oli unohtanut tehdä isänpäiväkortit xx:lle ja ukille. Sanoin, että ehdit vielä huomenna.

Laitto minulle isänpäivälounaaksi kanakastiketta enkä saanut mennä auttamaan vaan piti pysyä pois keittiöstä. Alko jossain vaiheessa itkemään ja huutamaan, että tämä meni pilalle, tuu auttamaan. Oli paistanut kanan ja laittanut kerman, mutta maustanut ei juuri ollenkaan.

Sano, että tämä kana maistuu hirveeltä ja koko ruoka on pilalla. No autanko? Joo! Pilko paprikaa ja kuullota sitä pannulla, niin minä lisään mausteita. Vähän lisää suolaa, sitruunapippuria ja kanamaustetta. Nakkaat ne paprikat tonne sekaan ja annat hautua hieman kokoon. (maistaminen). No oliko pilalla? Ei. Nonni, kato ku mausteita voi aina lisätä, mutta ei ottaa pois.

Ja niin söimme herkullisen tyttären valmistaman isänpäivälounaan.

Ruoan jälkeen poitsun kanssa  1vs.1 fudista kaukalossa ja sitten äiti tuli hakemaan.

Edusti aikalailla normaalia viikonloppua lasten kanssa.

Tytön kanssa draamaa ja pojan kanssa: "joojoo". Siinä ei pojan kanssa paljo tunteilla rällätä. Xx! No? Onko kaikki ok elämässä? Joo! Ok, muista sit kertoo jos tilanne muuttuu. Iskälle voi aina tulla sanomaan. Joo! Vieläkö se kummitus on käyny yöllä Xx:ssää (heidän uusi pikkusiskonsa) häiritsemässä? Ei. No hyvä, sinä ajoit sen siis pois, eli huolehdit siskosta, hieno juttu. Nii. Hyvää yötä! Hyvää yötä.

Nyt he on sitten taas taustalla seuraavat neljä viikkoa, mutta aina tarvittaessa videopuhelun päässä, jos he tarvitsee.

Et tämmötti on mun elämä lapsiviikonloppuina"

Tän siis laitoin mielitietylle, että mites viikonloppu. Sairainkaan ihminen ei liene saa minun ja lasteni vuorovaikutuksesta sellaista kuvaa, että olisin huono iskä. Ja sana tarkkaan tilanne isänä lasteni kanssa menee kuten edellä kirjoitin. Jos joku tulee muuta väittämään, että ei menisi sanatarkkaan näin, niin ottakoon syanidia jos elämä tökkii. En valehtele tai liioittele koskaan. Ja piste.

Nyt päästään teoreettiseen osuuteen.

Jos olisin tämän psykologin kanssa jatkanut keskustelua vielä joskus, niin olisin kysynyt:

"monenko vuosikymmenen kokemus sinulla on siitä miten keski-ikäinen mies ajattelee tai toimii?. Ei yhdenkään. Ymmärrätkö sinä, että sinä nuorena naisenalkuna, yliopiston teoreettisella koulutuspohjalla teet päätöksiä joilla saattaa olla arvaamattomia vaikutuksia ihmisten elämään? Olet teoreettisesti lukenut jostain kirjasta, että näin ja näin saattaisi olla, mutta sulla ei oo mitään hajua miten mies ajattelee. Ja sinun nuoren naisen feministinen egosi ei anna yhtään jälkeen ajatella sinun olevan väärässä. Onneksesi ammattilaiset ovat nyt todenneet minun olevan sangen kykeneväinen huolehtimaan lapsistani. Hanki elämänkokemusta ja ennenkaikkea kokemusta miehistä ennenkuin tulet milläänlailla puuttumaan heidän elämäänsä.

Kun sinulle on opetettu mitä sinulle on opetettu niin sinun täytyy ymmärtää, että lukemasi on vain jokin teoreettinen näkemys jostain mitä jokin itsensä tärkeäksi tekevä ihminen on kusipäisyydessään kirjoittanut kirjaksi ja joku tarkastaja jolla on ollu kiire lähtee panemaan hupakkoa, on sen hyväksynyt.

Onko sinulla Kreikkalaista ystävää joka kääntää raamattua työkseen muinaisesta Kreikasta ja Hepreasta Suomeksi ja joka sanoo, että se on käännetty päin vittua? Jaa ei vai? Minulla on. Ennenku haaveilet mistään jatkoviroista niin tee maailmalle palvelus ja ota kunnolla tattia hanuriin ja opettele mikä/mitä mies on. Hyvää päivänjatkoa"

Ehkä kuitenkin paras, että tuohon teoreettiseen osuuteen ei koskaan jouduttu ja ehkä on nostettava systeemille hattua, että tuollaiselle keskenkasvuiselle likalle on opetettu, että jos yhtään epäilyttää, niin ota ammattilaiset paikalle. Ne tietää..


Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #1 : Marraskuu 14, 2021, 22:39:35 »
..ihan täysin nauraen, niin ajatelkaa mitä vittua tää maailma olisi jos ihmiseltä otettaisiin lapset pois sen vuoksi, että keskenkasvuisella likalla ei oo huumorintajua ;D ;D ;D ;D

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #2 : Marraskuu 14, 2021, 23:07:34 »
Sun olis kannattanut siellä psykologin luona omien sanojesi mukaisesti pitäytyä faktoissa, eikä pelleillä, niin sen psykologin ei olisi tarvinnut tehdä huoli-ilmoitusta. Ei se voi arvioida, että hassutteliko se setä vai ei, vaan se laittoi asian lastensuojelun arvioitavaksi niin kuin pitääkin. Ei se hänen ikänsä tai kokemuksensa vanhoista äijistä liity tähän mitenkään. Kasva itse aikuiseksi, niin vältyt tällaisilta.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #3 : Marraskuu 14, 2021, 23:23:39 »
Kasva itse aikuiseksi, niin vältyt tällaisilta.

Ehkä noin. Kiitos mielipiteestä. Mut jos kaksi erillistä ihmistä arvioi saman lauseen kahdessa eri tilanteessa ja toisella on vuosikymmenten kokemus ja toisella ei niin lopputulos on eri. Lause vietiin kolmannen osapuolen arvioitavaksi ja lopputulos oli 2-1. Miten paljon maailmassa on tapauksia jossa niitä arvioidaan 1-0? Oikeusmaailmassa paljonkin. Mut on sielläkin hovi. Tää on kyllä toinen keskustelu johon olisi paljonkin juttuja.

Se mitä sanoin, ei ollut vitsi vaan sana tarkkaan meni kuten se on mennyt erillisessä keskustelussa. Olisiko minun pitänyt valehdella, että olisin saanut "terveen paperit" keskusteltaessa lapsistani?

Mut niinku sanoin, systeemi toimi ja päätös ei ollut yhden ihmisen tekemä ja hyvä niin. Saan kyllä ton sun ajatuksen aikuiseksi kasvamisesta mut se olis edellyttänyt valehtelua. Pitääkö ihmisen oppia valehtelemaan?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2021, 23:28:29 kirjoittanut Billheili »

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #4 : Marraskuu 14, 2021, 23:34:28 »
Se "vitsi" oli se, että istuin selvinpäin Tallinnan baaritiskillä ja jututin tutua tarjoilijaa. Siihen tuli keski-ikäinen rouva umpikännissä ja kertoi, että on just tapellut miehensä kanssa. Meikit valu naamalta ja sanoi, että: "me ollaan huolissaan sinusta". Vastasin, että jos on huolia niin kannattaa jutella lääkärille, en ole alan ammattilainen.

Psykologi kysyi, että onko joku sanonut olevansa huolissaan sinusta?..

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #5 : Marraskuu 14, 2021, 23:35:11 »
Kuule Billheili. Osittain olen samaa mieltä kanssasi, että kaiken maailman psyko-alkuiset ämmät (tarkoituksella valittu termi) pyrkivät usein hakemaan eronneesta miehestä jos jonkinlaista vikaa, jota ei ehkä nähdä siinä ämmässä (tarkoituksella valittu termi), jota lasten äitinäkin pidetään. Näitä ämmiä riittää neuvolassa, sossussa, terkkarissa janiinedelleen.

Kuitenkin tässä yhteiskunnassa on pakko elää myös niiden äm.. naisten kanssa ja välillä nieleskellä myös nuo termit. Sulle kuitenkin suosittelen asioittesi käsittelyä muualla kuin julkisella huorafoorumilla. Keskusteluapua / -seuraa löytyy erilaisista terapeuteista sekä mm. osoitteesta https://www.miessakit.fi/ , joiden toiminnassa pääsee vertaistuen piiriin eikä tartte sote-sektorin ämmien (tarkoituksella valittu termi) kanssa vääntää terminologiasta tai huumorintajusta.

Kaikkea ei kannata julkisuudessa jauhaa. Edes huorasaitilla.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #6 : Marraskuu 14, 2021, 23:38:40 »
Kuule Billheili. Osittain olen samaa mieltä kanssasi, että kaiken maailman psyko-alkuiset ämmät (tarkoituksella valittu termi) pyrkivät usein hakemaan eronneesta miehestä jos jonkinlaista vikaa, jota ei ehkä nähdä siinä ämmässä (tarkoituksella valittu termi), jota lasten äitinäkin pidetään. Näitä ämmiä riittää neuvolassa, sossussa, terkkarissa janiinedelleen.

Kuitenkin tässä yhteiskunnassa on pakko elää myös niiden äm.. naisten kanssa ja välillä nieleskellä myös nuo termit. Sulle kuitenkin suosittelen asioittesi käsittelyä muualla kuin julkisella huorafoorumilla. Keskusteluapua / -seuraa löytyy erilaisista terapeuteista sekä mm. osoitteesta https://www.miessakit.fi/ , joiden toiminnassa pääsee vertaistuen piiriin eikä tartte sote-sektorin ämmien (tarkoituksella valittu termi) kanssa vääntää terminologiasta tai huumorintajusta.

Kaikkea ei kannata julkisuudessa jauhaa. Edes huorasaitilla.

Tänks

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #7 : Marraskuu 15, 2021, 00:02:24 »
Kuule Billheili. Osittain olen samaa mieltä kanssasi, että kaiken maailman psyko-alkuiset ämmät (tarkoituksella valittu termi) pyrkivät usein hakemaan eronneesta miehestä jos jonkinlaista vikaa, jota ei ehkä nähdä siinä ämmässä (tarkoituksella valittu termi), jota lasten äitinäkin pidetään. Näitä ämmiä riittää neuvolassa, sossussa, terkkarissa janiinedelleen.

Kuitenkin tässä yhteiskunnassa on pakko elää myös niiden äm.. naisten kanssa ja välillä nieleskellä myös nuo termit. Sulle kuitenkin suosittelen asioittesi käsittelyä muualla kuin julkisella huorafoorumilla. Keskusteluapua / -seuraa löytyy erilaisista terapeuteista sekä mm. osoitteesta https://www.miessakit.fi/ , joiden toiminnassa pääsee vertaistuen piiriin eikä tartte sote-sektorin ämmien (tarkoituksella valittu termi) kanssa vääntää terminologiasta tai huumorintajusta.

Kaikkea ei kannata julkisuudessa jauhaa. Edes huorasaitilla.

Aa, nyt ymmärsin. Mulle siis sopii sangen hyvin, että elämäni on tälläistä ja aika jonka saan olla lasteni kanssa on enemmän kuin riittävää. En elä lasteni kautta enkä ajattele suppeasti, että mitä he ovat lapsena. Ajattelen pikemminkin kokonaiskuvaa, että mitä heistä tulee aikuisena. En halua, että lapset on elämäni ja eläisin heitä varten. Jos olisin tehnyt heistä itselleni seuraa, niin jonain päivänä heistä tulee kuitenkin aikuisia ja heillä on omat perheensä ja elämänsä. Jos nyt ajattelisin, että he ovat ovat elämäni niin mitä mulle jäis?? Ei mitään.

Lapsen elämä on lapsen oma :)

Pahoittelut jos ilmaisin itseni epätarkasti

EDIT: oon kuitenki se viikonloppuiskä joka ostaa pizzaa ja hampurilaisia. Äitinsä huolehtii niille vaatteet, kouluun ja kaikki perustarpeet. Ei ne sillä aikuisiksi kasva, että saa pizzaa ja hampurilaisia ja ei musta siihen olisi mitä äitinsä tekee :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2021, 00:08:30 kirjoittanut Billheili »

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #8 : Marraskuu 15, 2021, 00:19:45 »
Noi jutut on suureksi osaksi tuttuja omasta elämästäni, mutten sitä julkisesti avaa sen enempää. Mut ehkä kannattais oikeesti jutella face to face samoja kokeneille miehille. Noi miessakkien ryhmät on ihan hyviä eikä tartte asioita yksin tai seksisaitin nettiapinoiden kanssa kelata. Ei mulla muuta tähän keskusteluun, aikuinen mies valitsee itse.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #9 : Marraskuu 15, 2021, 01:01:56 »
Noi jutut on suureksi osaksi tuttuja omasta elämästäni, mutten sitä julkisesti avaa sen enempää. Mut ehkä kannattais oikeesti jutella face to face samoja kokeneille miehille. Noi miessakkien ryhmät on ihan hyviä eikä tartte asioita yksin tai seksisaitin nettiapinoiden kanssa kelata. Ei mulla muuta tähän keskusteluun, aikuinen mies valitsee itse.

Oikeesti tänks. Kiitos kun kirjoittelit😊

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #10 : Marraskuu 15, 2021, 06:50:47 »
Kasva itse aikuiseksi, niin vältyt tällaisilta.

Ehkä noin. Kiitos mielipiteestä. Mut jos kaksi erillistä ihmistä arvioi saman lauseen kahdessa eri tilanteessa ja toisella on vuosikymmenten kokemus ja toisella ei niin lopputulos on eri. Lause vietiin kolmannen osapuolen arvioitavaksi ja lopputulos oli 2-1. Miten paljon maailmassa on tapauksia jossa niitä arvioidaan 1-0? Oikeusmaailmassa paljonkin. Mut on sielläkin hovi. Tää on kyllä toinen keskustelu johon olisi paljonkin juttuja.

Se mitä sanoin, ei ollut vitsi vaan sana tarkkaan meni kuten se on mennyt erillisessä keskustelussa. Olisiko minun pitänyt valehdella, että olisin saanut "terveen paperit" keskusteltaessa lapsistani?

Mut niinku sanoin, systeemi toimi ja päätös ei ollut yhden ihmisen tekemä ja hyvä niin. Saan kyllä ton sun ajatuksen aikuiseksi kasvamisesta mut se olis edellyttänyt valehtelua. Pitääkö ihmisen oppia valehtelemaan?
Uskoisin, että ymmärsit että psykologi ei hakenut tuolla kysymyksellään kuvailemaasi tilannetta. Halusit vastata noin, koska olit valmiiksi ärsyyntynyt useammastakin asiasta. Ensinnäkin siitä, että lapsesi oli sinun mielestäsi vähän niin kuin painostettu psykologille, vaikka sun mielestä sille ei ollut tarvetta. Toiseksi sua ärsytti se, että sut marssitettiin myös psykologin puheille ja jouduit varmaan ikävästi marssimaan sinne puolijulkisesti pitkin koulun käytäviä. Kolmanneksi sua ärsytti se, että psykologi on nuori nainen, joka eikä sun maailmassa tietenkään ymmärrä mistään mitään. Tämä ärsyyntyminen sitten sai sut hoitamaan tilanteen tyhmästi.
Mieti tätä, niin huomaat, että tää on totta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #11 : Marraskuu 15, 2021, 08:10:45 »
Psykologin tarkoitus ei ole vastakkainasettelu. Taitava psykologi osaa "painaa tiettyjä nappeja" tai luoda "vittumoisia peilejä" jotta näitä tutkimattomia polkuja tutkittaisiin ja kipukohtia itsessään työstettäisiin. Tuntuuko se kivalta - EI. Haavojen puhdistaminen vähän kirpaisee.

Psykologi ei tarvitse omakohtaisia kokemuksia potilaan/asiakkaan kokemuksista. Hyötyä siitä saattaa toki olla MUTTA: Jos psykologi kantaisi kaikkien asiakkaiden kaikkia kokemuksia....olis aika raskas taakka.

HUOM. Jos psykon kanssa homma ei pelitä, psykon voi vaihtaa. Jos kenenkään psykon kanssa homma ei pelitä. Vika löytyy peilistä.
Jos elämän kokemuksista haluaa keskustella, ehdotan vierailua vanhainkotiin.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #12 : Marraskuu 15, 2021, 08:50:37 »
Tietyissä asioissa kokemus olisi hyväksi asialle. Tuollainen juuri valmistunut voi vetää vielä pitkään, tasan tarkkaan oppikirjoista ammennettua tietoutta hyväksi käyttäen. Siinä kohtaa olisi voinut olla hyvä pitää asia linjassa, niin ei tämä kallonkutistaja olisi tulkinnut merkkejä väärin.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #13 : Marraskuu 15, 2021, 09:02:58 »
Tietyissä asioissa kokemus olisi hyväksi asialle. Tuollainen juuri valmistunut voi vetää vielä pitkään, tasan tarkkaan oppikirjoista ammennettua tietoutta hyväksi käyttäen. Siinä kohtaa olisi voinut olla hyvä pitää asia linjassa, niin ei tämä kallonkutistaja olisi tulkinnut merkkejä väärin.
Psykologin tehtävä ei ole tällaisessa asiassa varmaan tulkita. Hän toimii sen mukaan mitä hänelle on kerrottu ja jos huoli herää, hän tekee ilmoituksen lastensuojeluun, jossa sitten arvioidaan asia. Psykologi ei Billin kuvailun mukaan syyttänyt ketään mistään. Hänellä vain huoli heräsi ja toimi sen jälkeen  niin kuin pitää toimia. Tilanne olisi sama, jos lapsi kertoisi jotain, josta heräisi huoli. Ilmoitus lastensuojeluun, joka arvioisi tilanteen. Ei tämä liity siihen onko psykologi nuori tai vanha vai mies vai nainen.
Billiä tietyt asiat ärsyttivät jo valmiiksi ja tämä johti käynnillä tietynlaiseen käytökseen.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2021, 09:05:06 kirjoittanut Hormonihiiri »

Poissa Vieras0234

  • Full Member
  • Viestejä: 308
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #14 : Marraskuu 15, 2021, 09:05:26 »
^^^Kyllä minä olisin kuitenkin vähän varuillani tuon vanhainkodin suhteen. Ei sitä enää tiedä, että minkälainen feministisen suuren egon omaava Martta-mummo siellä istuu kahvipöydän toisella puolen ja alkaa suolaamaan rehellistä persu-boomeria. Joku Miina Sillanpään fanittaja. Miina Sillanpäähän valittiin jo lähes sata vuotta sitten vuonna 1925 Suomen ensimmäiseksi naisministeriksi, ja siitä se tämä nykyinen rappio sai alkunsa. Nyt meillä on tyttöjen huulipunahallitus ja meno on sen mukaista. Mihinkään viranomaisiin ei kannata kyllä enää luottaa. Flunssarokotuksessakin pistävät tietenkin jotain estrogeenia äijien suoneen. Miina Sillanpää oli kyllä se kaiken pahan alku ja juuri. Toi tämän saatanallisen feminisminkin Suomeen. Perusti Turvakotisäätiön ja muuta. Enää edes kotona ei saa olla mies, vaan pitää vikistä naisen edessä kuin joku hiiri  >:(.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2021, 09:07:36 kirjoittanut Granado »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #15 : Marraskuu 15, 2021, 09:15:16 »
Sotken minäkin lusikkani tähän soppaan vaikka asiasta en mitään tiedä.
Tyttö teki vain työtään sillä kokemuksella mikä hänellä oli. Ylilyönti häneltä mutta myöskin psykologi oppii työssään. Kuinka muutoin sitä elämänkokemusta karttuisi ellei työtä (ja virheitä) tekemällä. Mitään vakavaa ei silti tapahtunut.
Parhaassa tapauksessa nuori psykologi oppii tästä tekemään parempia arvioita ja Billheili laukomaan parempia vitsejä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #16 : Marraskuu 15, 2021, 09:18:35 »
^^^Kyllä minä olisin kuitenkin vähän varuillani tuon vanhainkodin suhteen. Ei sitä enää tiedä, että minkälainen feministisen suuren egon omaava Martta-mummo siellä istuu kahvipöydän toisella puolen ja alkaa suolaamaan rehellistä persu-boomeria. Joku Miina Sillanpään fanittaja. Miina Sillanpäähän valittiin jo lähes sata vuotta sitten vuonna 1925 Suomen ensimmäiseksi naisministeriksi, ja siitä se tämä nykyinen rappio sai alkunsa. Nyt meillä on tyttöjen huulipunahallitus ja meno on sen mukaista. Mihinkään viranomaisiin ei kannata kyllä enää luottaa. Flunssarokotuksessakin pistävät tietenkin jotain estrogeenia äijien suoneen. Miina Sillanpää oli kyllä se kaiken pahan alku ja juuri. Toi tämän saatanallisen feminisminkin Suomeen. Perusti Turvakotisäätiön ja muuta. Enää edes kotona ei saa olla mies, vaan pitää vikistä naisen edessä kuin joku hiiri  >:(.
Aika homeisia nämä sun jutut. Painu politiikkaosastolle sinne nämä kuuluu.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #17 : Marraskuu 15, 2021, 10:19:16 »
^^^Kyllä minä olisin kuitenkin vähän varuillani tuon vanhainkodin suhteen. Ei sitä enää tiedä, että minkälainen feministisen suuren egon omaava Martta-mummo siellä istuu kahvipöydän toisella puolen ja alkaa suolaamaan rehellistä persu-boomeria. Joku Miina Sillanpään fanittaja. Miina Sillanpäähän valittiin jo lähes sata vuotta sitten vuonna 1925 Suomen ensimmäiseksi naisministeriksi, ja siitä se tämä nykyinen rappio sai alkunsa. Nyt meillä on tyttöjen huulipunahallitus ja meno on sen mukaista. Mihinkään viranomaisiin ei kannata kyllä enää luottaa. Flunssarokotuksessakin pistävät tietenkin jotain estrogeenia äijien suoneen. Miina Sillanpää oli kyllä se kaiken pahan alku ja juuri. Toi tämän saatanallisen feminisminkin Suomeen. Perusti Turvakotisäätiön ja muuta. Enää edes kotona ei saa olla mies, vaan pitää vikistä naisen edessä kuin joku hiiri  >:(.
Timanttia. Sopii hyvin foorumin yleishenkeen ja Vaari löysi paljon "itseään", silloin kun päästää Liftin ilman valvontaa näppiksen ääreen.

Muista veli. Silloin kun kirjoitus herättää tunteita. Se on hyvä asia. Silloin on mahdollisuus henkiseen kasvuun.
Mutta nyt tämä äkäinen akka lähtee syömään lämpimän kanasalaatin ja hakemaan concertaa apteekista.
Sekä korin vergiä. Jotta voin kertoa mitä mieltä olen näistä suomalaisista akoista!
Why so fragile?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6709
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #18 : Marraskuu 15, 2021, 10:26:14 »
Bill - ensinnä harmi, että näin on päässyt käymään  :( Ei varmaan tilanne itsessään ole ollut kenellekään se mieluisin, varsinkaan sinulle. Enpä usko, että edes psykologillekaan, jonka tarkoitus lienee oli auttaa tilanteessa. Harmi, että tilanne eskaloitui syystä tai toisesta.

Se mitä itse olen kuullut, niin lapset saattavat tosiaan mennä pitkäksikin aikaa raiteiltaan avioeroprosessista eli se maailma, jossa he elivät todella onnellisena - särkyy pistaleiksi. Tämä voi näkyä erilaisena käytöksenä, sulkeutumisena, vihana, masentumisena jne. eli lapset kuten aikuisetkin purkaa pahaaoloaan jollakin tavalla.
Oikean ihmisen kanssa puhumalla uskoisin, että solmut aukeaa ajan kanssa.

Tsemppiä ja jaksamista syksyyn  :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kunhan vuodattelen..
« Vastaus #19 : Marraskuu 15, 2021, 11:10:06 »
yhteen osaan tartun 53v kokemuksella, EI kannata olla rehellinen itse olen ollut , joskus 30v olin jakson

katkolla tervalammella. no kokemus muiden joukossa mutta erehdyin jollekkin lääkärille kertomaan siitä.

kirjasi koneelle mistä seurasi ,20 vuotta kestänyt ongelma ihan sama olin mitä vaan vaivaa hoitamassa.

lääkäri luki sen koneelta, sit ajasta meni 80% vanhan asian vatvomiseen ja todisteluun en ole raitis

mutta ei ole ongelmaa. asia meni niin vitsikkääksi ,että jouduin 10 kertaa suunnilleen ravaamaan

jonkun päihdeneuvojan luona , ai sä käytät unilääkettä se ajetaan heti alas !! lopetin julkisella

käynnin ja nyt kaikki sujuu ok en palaa sille puolelle kun pakosta lanssilla.
kysyvälle vastataan