Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sugardaters  (Luettu 8869 kertaa)

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Sugardaters
« : Marraskuu 13, 2021, 11:52:37 »
En tiedä kuuluuko kategoriaan hyvät sivustot, mutta aiheeseen liittyvät sivusto kuitenkin ehkä ansaitsee oman ketjunsa.

https://sugardaters.com/fi

Ilmaiseksi saa tehtyä tilin, mutta sillä ei tee käytännössä mitään. Kuvia ei näe (ellei itse laita kuvaa) ja viestejä ei voi lähettää. 40 eurolla 4 viikkoa premiumia.

Otin mielenkiinnosta ton premiumin. Muutamalle olen laittanut viestiä, yksi vastaili ja halusi jatkaa sähköpostilla. Paljastui botiksi, joka halusi mun liittyvät toiselle sivustolle. Muuten noista ilmoituksista on mun ainakin aika vaikea sanoa, mitä siellä ollaan kauppaamassa. Nättejä nuoria tyttöjä kyllä, kun kasvot näkyvissä kuvissa.

Omat kokemukset siis aika heikot, mites muilla?

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sugardaters
« Vastaus #1 : Marraskuu 13, 2021, 13:59:18 »
En tiedä kuuluuko kategoriaan hyvät sivustot, mutta aiheeseen liittyvät sivusto kuitenkin ehkä ansaitsee oman ketjunsa.

https://sugardaters.com/fi

Ilmaiseksi saa tehtyä tilin, mutta sillä ei tee käytännössä mitään. Kuvia ei näe (ellei itse laita kuvaa) ja viestejä ei voi lähettää. 40 eurolla 4 viikkoa premiumia.

Otin mielenkiinnosta ton premiumin. Muutamalle olen laittanut viestiä, yksi vastaili ja halusi jatkaa sähköpostilla. Paljastui botiksi, joka halusi mun liittyvät toiselle sivustolle. Muuten noista ilmoituksista on mun ainakin aika vaikea sanoa, mitä siellä ollaan kauppaamassa. Nättejä nuoria tyttöjä kyllä, kun kasvot näkyvissä kuvissa.

Omat kokemukset siis aika heikot, mites muilla?

Jos ei laita kuvaa, tuskin saa vastauksia oikeilta tytyiltä, vaikka maksaakin. Ongelma tosiaan ovat feikkitilit, mutta tasan kaksi tosi hyvää onnistuin kesän aikana tapaamaan. Toisen hintapyyntö oli kyllä typerryttävä, mutten antanut sen häiritä.

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters
« Vastaus #2 : Marraskuu 14, 2021, 11:42:59 »
Yhden instababen olen sieltä löytänyt. Tiesi roolinsa ja tykkäs rahasta

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters
« Vastaus #3 : Lokakuu 18, 2022, 22:33:37 »
Useampi pitkä- ja lyhytaikainen sokerisuhde on löytynyt täältä. Tämä on ehkä kaikista sivistoista vähiten ärsyttävä, eikä itselle ole tullut vastaan feikkejä. Nykyään on vielä vähemmän sitä haittaa, kun ulkomaisten yhteydenotot voi estää.

Tarjonta riippuu paikkakunnasta, ja osa on tosiaan amatöörejä tai kokeilijoita, joiden kanssa juttu ei johda mihinkään. Eniten tarjontaa Helsinki-Tampere-Turku-akselilla.

Väittäisin tota kuukausimaksua ihan hintansa arvoiseksi. Nykyään palvelussa on ehkä enemmän sihtereeitä ja vanhempaa porukkaa kuin ennen, mikä saattaa perinteisempää sokerisuhdetta hakevaa häiritä. :sheep:

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters
« Vastaus #4 : Tammikuu 19, 2023, 13:37:59 »
Kerran eksynyt tänne sivustolle. Kuukausimaksut että pystyy edes nähdä viestit, täynnä huijareita ja oharoijia. Yhden "hyvän" löysin mutta tämäkin jäi lyhyeen.

Poissa Jesselaa

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters
« Vastaus #5 : Tammikuu 19, 2023, 23:01:29 »
Onko kukaan löytänyt Turusta hyviä tyttöjä SD sivulta

Poissa jagge

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters
« Vastaus #6 : Tammikuu 30, 2023, 16:52:25 »
Onko kukaan löytänyt Turusta hyviä tyttöjä SD sivulta

Aikoinaan kun olin siellä niin en löytänyt ainakaan sellaista joka olisi täyttänyt omat kriteerit. Ikä jotain 22-30 ja hoikka. Ne, jotka nuo kriteerit täytti niin olivat ainakin etsimässä enemmän kuin pelkkää seksiä tai sitten ei seksiä ollenkaan ja sitten joidenkin kanssa oli hieman vaikea keskustella kun jokainen sana piti kaivamalla yrittää kaivaa kun vastaukset olivat yhden-kahden sanan mittaisia. Tai sitten mä en vaan osannut :(

Stadista aikoinaan pari tyttöä sitten löysin jonka kanssa pidettiin vähän hauskaa  :behind:

Poissa Jesselaa

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters
« Vastaus #7 : Tammikuu 30, 2023, 22:56:57 »
Onko kukaan löytänyt Turusta hyviä tyttöjä SD sivulta

Aikoinaan kun olin siellä niin en löytänyt ainakaan sellaista joka olisi täyttänyt omat kriteerit. Ikä jotain 22-30 ja hoikka. Ne, jotka nuo kriteerit täytti niin olivat ainakin etsimässä enemmän kuin pelkkää seksiä tai sitten ei seksiä ollenkaan ja sitten joidenkin kanssa oli hieman vaikea keskustella kun jokainen sana piti kaivamalla yrittää kaivaa kun vastaukset olivat yhden-kahden sanan mittaisia. Tai sitten mä en vaan osannut :(

Stadista aikoinaan pari tyttöä sitten löysin jonka kanssa pidettiin vähän hauskaa  :behind:
Itselläni kokemus tuoreesti A alkavasta tytöstä ja aiemmin E alkavasta. Molemmat noin 25. Toisella silikonit, toinen petite teini. Upeita tyttöjä ja sängyssä petoja. Piti kuitenkin ensin tarjota illalliset ja kuluttaa turhanpäiväisyyksiin aikaa ennen seksiä.

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 173
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sugardaters
« Vastaus #8 : Toukokuu 28, 2023, 19:02:22 »
Liikaa pelkkiä kuvien myyjiä. Myös feikkejä tullut vastaan. Jäi lyhyeksi kokeilu.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sugardaters
« Vastaus #9 : Heinäkuu 06, 2023, 23:34:38 »
Yritin lisätä tuonne sivustolle kerran itseni, mutta en löytänyt sopivaa kategoriaa???

Oon siis itse (rahan) puutteessa oleva hotmama, joka etsii itselleen hemmottelevaa sugarboyta/-daddya tms.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Villeboy

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugardaters
« Vastaus #10 : Heinäkuu 26, 2023, 22:49:48 »
Sivustossa olisi parantamisen varaa. Paljon tyttöjä, jotka tyrkyttävät vain videoita ja pikkarien myyntiä sun muuta. Hyviä löytyy, mutta niitä saa hieman hakea. Hyvänä puolena se, että osa suostuu pitkiin tapaamisiin kohtuu edullisesti. Paremmat kategoriat profiileille, jonkinlainen kommentti/palautesysteemi ja sujuisi paljon paremmin. Kivaa löytyy kun jaksaa etsiä, paljon saa ensin hukata aikaa näihin joilla ei ole aikomustakaan tavata oikeasti.