Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu  (Luettu 3910 kertaa)

Poissa Vaitiolovelvollinen

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« : Marraskuu 12, 2021, 13:48:51 »
Törmäsin eräässä keskustelussa Kielletty Rakkaus -nimiseen seuranhakusivuun. Hieman oli ilmassa vihjettä, että kyse saattaisi olla kiimaisten miesten vedättämisestä, mutta tietenkin se oli omiaan vain lisäämään kiinnostustani. Sivulle voi tehdä profiilin ilmaiseksi, joten tuumasta toimeen. Osittainen kasvokuva, suorasukainen esittelyteksti ja valmista tuli.

Liittymislahjana uusi jäsen saa kasan "kolikoita", jotka siis toimivat valuuttana. Joka ikinen viesti maksaa lähettäjälle, mutta mitäpä kiimainen koiras ei pillun vuoksi tekisi. Tunnin turskailulla lähettää jo paljon viestejä, ja jos edes yksi sadasta naisesta on aito, on onnistumisen todennäköisyys vähintään Ässä-arvan keskisuuren voiton luokkaa. Tyydyin kuitenkin pelaamaan liittymislahjana saaduilla kolikoilla.

Eipä aikaakaan, kun sain ensimmäisen viestin. 20-vuotias kaunotar oli kiinnostunut varttuneemmasta miehestä. Kiinnostuksen kohteet tytöllä olivat paljolti samoja kuin minulla, mm. lähetyssaarnaaja ja takaapäin. Olen jonkin verran pyörinyt erinäisillä seuranhakusivuilla, joten olin totta puhuen äimän käkenä naisten aktiivisuudesta. Noin 75 % naisista, joiden profiileissa vierailin, laittoi minulle viestiä vielä samana iltana. Tämä on tietenkin selvä merkki siitä, että nyt ei ole kaikki kunnossa. Tällä sivulla toimintaperiaate on  erilainen kuin esim. Tinderissä, mutta toisaalta aika samanlainen kuin Suomi24Treffit- tai Deitti.net-sivuilla. Viestintä siis tapahtuu suoraan ihmisten välillä. Erotuksena vain tuo sivuston ansaintalogiikka eli se, että asiakas on tarkoitus saada maksamaan viesteistä. Muut sivuthan tarjoavat yleensä jotain maksullista jäsenyyttä, jolla saa extraominaisuuksia ilmaisjäsenyyden päälle.

Jos on keskustellut ihmisten ja tarkemmin naisten kanssa seuranhakusivustoilla, tietää ettei edes pelkkää seksiseuraa hakiessa voi kirjoittaa  mitä sylki suuhun tuo. Ne suorasukaiset "Anna pillua" ja "Istuisitko sä  mun naamalle" -tyyppiset aloitukset ovat ihan syystä päätyneet yleisen naureskelun aiheiksi feministisille Ig-sivuille. Kielletty Rakkaus -sivulla kaikki on toisin. Nopeasti tuli käsitys, että minun halutaan sanovan asiat suoraan. Vielä selvemmäksi kuitenkin tuli käsitys, että minun halutaan lähettävän viestejä, paljon viestejä. Ja kas, Jumalan ihme, kun ilmaiskolikot oli syöty, lakkasi myös viestien saapuminen naisilta. Niitä ei enää tullut, vaikka vierailin uusissa profiileissa. Tässä vaiheessa totesin, että vitsi ei enää naurata ja oli aika sulkea koko tili.

Ihmisen tyhmyyttä on vaikea yliarvioida, mutta silti tahtoisin uskoa, ettei kovin moni käytä oikeaa rahaa tällaisilla sivuilla. Silti aina löytyy joku, joka haluaa uskoa. Jospa se tällä kertaa olisikin totta. Ehkä Halunkistanin Maharadzan nuorin tytär todella on kaapattu, ja hänet voidaan vapauttaa vain minun rahoillani. Ehkä paskan alla onkin kultaa. Pitää vain lusikoida sinnikkäästi.

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1446
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« Vastaus #1 : Marraskuu 12, 2021, 14:54:56 »
Kiitos, tästä mielenkiintoisesta raportoinnista.
Ite ei tuu käytettyä maksullisia nettipalveluita, mutta oon just näin ajatellut näiden maksullisten juuri toimivankin.
Ihmisiltä niistetään rahaa viesti viestiltä. Siihen asti, kunnes hääpäivä oli sovittu ja vielä senkin jälkeen, kun morsian on saapumassa Suomeen.
Ja lippujen ostamisen jälkeen kukaan ei saavukaan lentokentälle :(

Sivujen aiheena on kielletty rakkaus, mutta sallittu rakkaus  -sivustoja on varmasri yhtä paljon,
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2021, 14:58:44 kirjoittanut Meeme »
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« Vastaus #2 : Marraskuu 12, 2021, 15:57:03 »
Tänks VV, hyvä rapsa varmasti isompaa osaa kiinnostavasta genrestä 👍
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« Vastaus #3 : Marraskuu 12, 2021, 15:58:43 »
Tiedä sitten miten rakkaus tähän liittyy mutta rakkaudesta lajiin  :inlove:
Why so fragile?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« Vastaus #4 : Marraskuu 12, 2021, 16:23:40 »
Kiitos, tästä mielenkiintoisesta raportoinnista.
Ite ei tuu käytettyä maksullisia nettipalveluita, mutta oon just näin ajatellut näiden maksullisten juuri toimivankin.
Ihmisiltä niistetään rahaa viesti viestiltä. Siihen asti, kunnes hääpäivä oli sovittu ja vielä senkin jälkeen, kun morsian on saapumassa Suomeen.
Ja lippujen ostamisen jälkeen kukaan ei saavukaan lentokentälle :(

Sivujen aiheena on kielletty rakkaus, mutta sallittu rakkaus  -sivustoja on varmasri yhtä paljon,

NOIN siinä käy 99,9 % näistä on vain huijaukseen. laiskat palkkaa pari naista vastailemaan pihimmät vastailee

itse ja kyllä näissä miljoonat liikkuu vuosittain.
kysyvälle vastataan

Poissa Coolioinglesias

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« Vastaus #5 : Marraskuu 12, 2021, 20:37:47 »
Kiitos, tästä mielenkiintoisesta raportoinnista.
Ite ei tuu käytettyä maksullisia nettipalveluita, mutta oon just näin ajatellut näiden maksullisten juuri toimivankin.
Ihmisiltä niistetään rahaa viesti viestiltä. Siihen asti, kunnes hääpäivä oli sovittu ja vielä senkin jälkeen, kun morsian on saapumassa Suomeen.
Ja lippujen ostamisen jälkeen kukaan ei saavukaan lentokentälle :(

Sivujen aiheena on kielletty rakkaus, mutta sallittu rakkaus  -sivustoja on varmasri yhtä paljon,

NOIN siinä käy 99,9 % näistä on vain huijaukseen. laiskat palkkaa pari naista vastailemaan pihimmät vastailee

itse ja kyllä näissä miljoonat liikkuu vuosittain.

Tällaisista sivustoista on ollut juttua mm. Hesarissa ja siinä vastaajat olivat kylläkin miehiä. Ihmettelisin, jos tuollaisista löytyisi ainuttakaan aitoa naisen profiilia.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« Vastaus #6 : Marraskuu 12, 2021, 20:45:29 »
Pitää olla siis ihan saatanan tyhmä, että tälläisiin juttuihin lankeaa.
Mutta hölmöjähän on tällä planeetalla kuin meren mutaa.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Vaitiolovelvollinen

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« Vastaus #7 : Marraskuu 12, 2021, 20:46:00 »
Kävi kyllä mielessä perustaa itsekin tällainen sivu. Voisi palkata pimeästi muutaman päihdeongelmaisen  yliopistopudokkaan tai muun suht sujuvasanaisen veitikan vastailemaan. Jätkät sitten chattaisivat pilvipäissään palmun alta ja meikäläinen kierrättäisi tuotot vaikka kanaalisaarten kautta verottajalta piiloon.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« Vastaus #8 : Marraskuu 12, 2021, 20:58:44 »
Kävi kyllä mielessä perustaa itsekin tällainen sivu. Voisi palkata pimeästi muutaman päihdeongelmaisen  yliopistopudokkaan tai muun suht sujuvasanaisen veitikan vastailemaan. Jätkät sitten chattaisivat pilvipäissään palmun alta ja meikäläinen kierrättäisi tuotot vaikka kanaalisaarten kautta verottajalta piiloon.
Maksatko palkan per postaus vai 1centtiä kirjain tai 3 centtiä sana. Mul olis aikaa kirjoooooootella < aika monta ooooooota
Tarjouksena 0,10€ lause. Joskus se loppuu ja joskus ei.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2021, 21:01:09 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« Vastaus #9 : Marraskuu 13, 2021, 11:44:33 »
Nyt oli tehty tutkivaa journalismia ;D Järjestäenhän kusetusta noi erilaiset deittisivut käytännössä on. Jos joutuu penninkin laittamaan oikeaa rahaa, niin todennäköisesti et tule saamaan mitään vastineeksi.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vaitiolovelvollinen

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« Vastaus #10 : Marraskuu 15, 2021, 14:20:14 »
Nyt oli tehty tutkivaa journalismia ;D Järjestäenhän kusetusta noi erilaiset deittisivut käytännössä on. Jos joutuu penninkin laittamaan oikeaa rahaa, niin todennäköisesti et tule saamaan mitään vastineeksi.

On niitä toimiviakin sivuja eikä kaikilla tarvitse maksaa mitään. Se vaatii vain sen, että kaksi sopivaa ihmistä osuu samoihin aikoihin paikalle. Tinder on todettu toimivaksi, samoin Suomi24 ja Deitti.net. Homman juju on kuitenkin se, että näissä kaikissa joutuu yleensä panostamaan kaikenlaisiin soidinrituaaleihin. Jos sellaine ei napostele, on syytä miettiä esim. Seksisaitin edustamaa menetelmää.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« Vastaus #11 : Marraskuu 15, 2021, 18:19:14 »
^Tarkoitinkin nimenomaan noita maksullisia deitti sivuja.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Mikari69

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kielletty Rakkaus -seuranhakupalvelu
« Vastaus #12 : Marraskuu 17, 2021, 14:29:19 »
Oliko hyvä pano/mistä päin?