Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rapsa naapurisivun Johanna hieroo  (Luettu 3082 kertaa)

Poissa Maximilian

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Rapsa naapurisivun Johanna hieroo
« : Marraskuu 11, 2021, 10:40:19 »
Kävin viime viikolla alkuillasta perjantaina vihdoin naapurisivustolla ilmoittelevan Johannan (Johanna hieroo otsikko) käsittelyssä.

Olimme muutaman viestin vaihtaneet ja kuva tästä naisesta oli hiukan tyly viestien perusteella.

Tapasimme sovitusti aika tyylikkään hotellin hisseillä ja vastassa oli iloinen sekä aidosti hymyilevä noin 35-vuotias nainen.

Varsinaista hierontaa ei ollut mistä pieni miinus mutta aitoja isoja rintoja sai hyvällä, samoin peppua.

Käsihoito oli harvinaisen hyvä ja juttelimme vielä rauhassa hetken ennen kuin poistuin suihkun kautta.

Hinta vähän korkeampi kuin olen yleensä tällaisesta maksanut mutta toisaalta tilat olivat hyvin siistit ja minulle jäi vaikutelma ettei tämä neito tee liukuhihnaa.

Suosittelen hyvälle käsihoidolle arvoa antaville.

En suosittele pitkää kokovartalohierontaa arvostaville.

Ymmärsin että suikkaria ja ehkä muutakin extra-setelillä olisi saanut.

Arvosana 4-10 asteikolla 8+. Plussa ehkä upeimmista rinnoista koskaan 😎

Poissa bast

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa naapurisivun Johanna hieroo
« Vastaus #1 : Marraskuu 11, 2021, 11:53:25 »
Toisinaan sitä havahtuu siihen, miten erilaiset kriteerit ja kokemukset ihmisillä voi olla.

Olen vieraillut hänen luonaan, myöskin hotellissa. Kyseessä vasta uransa alkuvaiheella oleva 35-40v neitonen.

Varasin hieronnan. Maksun jälkeen totesi ettei ole edes hierontaöljyä tai muutakaan mukana. Mm. Ylihintaista käsihoitoa sen sijaan oli tarjolla, joka sekin oli kohtalaista.

Ihan ok kokemus. Jos hintaa ei huomioisi niin antaisin ihan 8/10 puhtaasti amatöörimeiningin kiehtovuudesta. Kun huomioi hinnan, en varmasti palaa toiste. Hierontaa varten tuonne ei kannata lähteä. Jos todella ylihintainen käsihoito kiinnostaa niin siitä varovainen suositus.

Ulkonäköä en sen kummemmin kommentoi, ei erityinen muttei moitittavakaan. En kuitenkaan liioittelisi kutsumalla upeaksi.