Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Thai hierojat
(1/1)
Cummo:
Missäköhän thaikku Rung mahtaa vaikuttaa tällä hetkellä, aivan loistavaa palvelua saanut häneltä :P
Hetvield:
Rungosta en tiedä, mutta mun lempi likka on näköjään tullut takaisin tähän paikalliseen. Tässä joutuu vaihtaa pieruverkkarit farkkuihin, ottamaan panetuksen kainaloon ja lähteä testaamaan vieläkö tyttö osaa lutkuttaa munaa :blowjob:
Jakke57:
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Marraskuu 10, 2021, 19:53:44 ---Rungosta en tiedä, mutta mun lempi likka on näköjään tullut takaisin tähän paikalliseen. Tässä joutuu vaihtaa pieruverkkarit farkkuihin, ottamaan panetuksen kainaloon ja lähteä testaamaan vieläkö tyttö osaa lutkuttaa munaa :blowjob:
--- Lainaus päättyy ---
Mahtaisiko saada yv;llä mahdollisesti lisätietoa missä vaikuttaa / onko naapurisivustolla ilmoa?
molopää:
--- Lainaus käyttäjältä: Cummo - Marraskuu 10, 2021, 19:11:32 ---Missäköhän thaikku Rung mahtaa vaikuttaa tällä hetkellä, aivan loistavaa palvelua saanut häneltä :P
--- Lainaus päättyy ---
Nyt just ei oo ilmo aktiivisena.
Yleensähän tuo Lahdessa vaikuttaa, jos ei ole just siirtymässä muualle...eiköhän se ilmo kohta ilmesty.
Kyntäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Marraskuu 10, 2021, 19:53:44 ---Rungosta en tiedä, mutta mun lempi likka on näköjään tullut takaisin tähän paikalliseen. Tässä joutuu vaihtaa pieruverkkarit farkkuihin, ottamaan panetuksen kainaloon ja lähteä testaamaan vieläkö tyttö osaa lutkuttaa munaa :blowjob:
--- Lainaus päättyy ---
Kuka on tämä thai nainen? Kiinnostaisi tavata hänet.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
Siirry pois tekstitilasta