Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Thai hierojat  (Luettu 6350 kertaa)

Poissa Cummo

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Thai hierojat
« : Marraskuu 10, 2021, 19:11:32 »
Missäköhän thaikku Rung mahtaa vaikuttaa tällä hetkellä, aivan loistavaa palvelua saanut häneltä :P

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Thai hierojat
« Vastaus #1 : Marraskuu 10, 2021, 19:53:44 »
Rungosta en tiedä, mutta mun lempi likka on näköjään tullut takaisin tähän paikalliseen. Tässä joutuu vaihtaa pieruverkkarit farkkuihin, ottamaan panetuksen kainaloon ja lähteä testaamaan vieläkö tyttö osaa lutkuttaa munaa :blowjob:
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Jakke57

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thai hierojat
« Vastaus #2 : Marraskuu 11, 2021, 15:16:48 »
Rungosta en tiedä, mutta mun lempi likka on näköjään tullut takaisin tähän paikalliseen. Tässä joutuu vaihtaa pieruverkkarit farkkuihin, ottamaan panetuksen kainaloon ja lähteä testaamaan vieläkö tyttö osaa lutkuttaa munaa :blowjob:

Mahtaisiko saada yv;llä mahdollisesti lisätietoa missä vaikuttaa / onko naapurisivustolla ilmoa?

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 522
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Thai hierojat
« Vastaus #3 : Marraskuu 11, 2021, 15:29:22 »
Missäköhän thaikku Rung mahtaa vaikuttaa tällä hetkellä, aivan loistavaa palvelua saanut häneltä :P

Nyt just ei oo ilmo aktiivisena.
Yleensähän tuo Lahdessa vaikuttaa, jos ei ole just siirtymässä muualle...eiköhän se ilmo kohta ilmesty.

Poissa Kyntäjä

  • Jr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thai hierojat
« Vastaus #4 : Joulukuu 13, 2021, 19:50:43 »
Rungosta en tiedä, mutta mun lempi likka on näköjään tullut takaisin tähän paikalliseen. Tässä joutuu vaihtaa pieruverkkarit farkkuihin, ottamaan panetuksen kainaloon ja lähteä testaamaan vieläkö tyttö osaa lutkuttaa munaa :blowjob:
Kuka on tämä thai nainen? Kiinnostaisi tavata hänet.