Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: De-armouring  (Luettu 5190 kertaa)

Poissa Prophat

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
De-armouring
« : Marraskuu 09, 2021, 19:12:15 »
Tuli bongattua tämä de-armouring ilmiö kun selailin muita juttuja. Lupailee "paljon" kun asiasta lukee, mutta onko joku audiensissa tätä kokeilllut ja koennut nautinnolliseksi/hyödylliseksi?
2025: 46
2026: ut:1

Poissa NinniNeiti

• Full Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: De-armouring
« Vastaus #1 : Marraskuu 09, 2021, 20:57:26 »
Olen aikanaan kokeillut ja siis olin positiivisesti yllättynyt. Itse käsittely muistutti normaalia lihashierontaa/käsittelyä lantionpohjan lihaksille. Itse siinä käsittelyssä ei varsinaisesti mitään mullistavaa kokemusta (eikä millään tavalla eroottista tai kiihottavaa) ollut mut sen jälkeen orgasmiherkkyys parani huomattavasti ja myös esim yhdyntä-orgasmit alkoi itsellä yleistymään. Oon itseasiassa pidempään miettinyt et haluaisin mennä käsittelyyn pitkästä aikaa. 🤔
Thank you 🙏🕊️

Poissa Jousimies2012

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Marraskuu 09, 2021, 22:11:11 »
Tämäpä vaikuttaa mielenkiintoiselta  :o
Pitääkin tutkia onko Pirkanmaalla tarjolla tätä 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Prophat

• Sr. Member
  • Galleria (1)
« Vastaus #3 : Marraskuu 10, 2021, 08:39:15 »
^^

Kiva kuulla, hieronta sinänsään voi olla aistikasta jo sellaisenaan, mutta mitä mainittiin aisti- / tunne-lukoista ja niitten mahd purku herätti mielenkiinnon. Jos sitten lisäksi orgasmin saanti muuttuu niin jaa... on varmaan  :inlove: sekin.

Laitetaan bucket listaan.

Poissa Aake04

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Huhtikuu 04, 2022, 11:22:39 »
Onkos kukaan miespuolinen kokeillut tuota?
Että millaisen kokemus oli.

Voi vastata myös yksityisviestillä.

Paikalla pitkam

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 17:17:04 »
Tällainen palvelu kiinnostaisi, mutta olisi mukava lisä saada loppuun huipennus.  :wanker:

Poissa Teräväpiirto

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : eilen kello 22:34:57 »
Kyseessähän on tantrinen de-armouring menetelmä, jolla pyritään hoitamaan esimerkiksi kehomuistissa olevia tunteita, traumoja ja lukkoja.
Tämä hoito, kuten ei aito varsinainen tantrahoitokaan, tähtää hoidon aikaiseen ejakulointiin lainkaan. Hoidosta kannattaa ennemminkin antaa kehon ja mielen ottaa kaikki hyöty irti, ja jättää fyysiset orgastiset hetket hoidon ulkopuolelle.

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : tänään kello 08:15:51 »
Olen testaillut muutaman kerran vuosia sitten. Oli tosiaan enemmän juuri tuollainen kokemus, mitä yllä on mainittu. Ei oikeastaan mitään eroottista. Enemmänkin kehonhuoltoa. Ei se siitä silti huonoa tehnyt. Ei vaan saa asennoitua niin, että on menossa saamaan jotain käsihoitoa tms.

Poissa Prophat

• Sr. Member
  • Galleria (1)
« Vastaus #8 : tänään kello 08:52:02 »
Ei saisi aliarvioida kehohoidon tarpeen, mutta jos happy ending tai erittäin happy ending toiveessa niin tämä ei ole oikea valinta.

(mutta menisin vielä toiste jos onni suo...)

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #9 : tänään kello 10:24:09 »
Kuten täällä on sanottu, dearmouring on hoitomenetelmä. Välillä varsin kivulias sellainen, sillä siinä vapautetaan ihmisen "panssaria" kipukehon kautta. Sillä voi vapauttaa kaikenlaista jumiin jäänyttä energiaa, niin fyysisiä kuin joskus myös henkisiä tuloksia. Itse ainakin sellaisten hoitojen aikana usein itken, nauraa hohotan, hikoilen ja huudan.

Oon myös itse käynyt dearmouring-kurssin. Satuin viime vkl antamaan tekemään hoitoa ystäväni jaloille. Ilmeisesti osui hyvin, sillä hän karjuu tyynyyn ja myös vaikersi "mä vihaan sua" kun painelin tiettyjä kohtia :D

En todellakaan yhdistäisi tätä käsihoitoihin samassa sessiossa, vaikka genitaalihoidossa erektio saattaakin olla läsnä.

Ensivierailu Suomen Chicagoon 17.-18.2.