Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
De-armouring
pitkam:
Tällainen palvelu kiinnostaisi, mutta olisi mukava lisä saada loppuun huipennus. :wanker:
Teräväpiirto:
Kyseessähän on tantrinen de-armouring menetelmä, jolla pyritään hoitamaan esimerkiksi kehomuistissa olevia tunteita, traumoja ja lukkoja.
Tämä hoito, kuten ei aito varsinainen tantrahoitokaan, tähtää hoidon aikaiseen ejakulointiin lainkaan. Hoidosta kannattaa ennemminkin antaa kehon ja mielen ottaa kaikki hyöty irti, ja jättää fyysiset orgastiset hetket hoidon ulkopuolelle.
samuel:
Olen testaillut muutaman kerran vuosia sitten. Oli tosiaan enemmän juuri tuollainen kokemus, mitä yllä on mainittu. Ei oikeastaan mitään eroottista. Enemmänkin kehonhuoltoa. Ei se siitä silti huonoa tehnyt. Ei vaan saa asennoitua niin, että on menossa saamaan jotain käsihoitoa tms.
Prophat:
Ei saisi aliarvioida kehohoidon tarpeen, mutta jos happy ending tai erittäin happy ending toiveessa niin tämä ei ole oikea valinta.
(mutta menisin vielä toiste jos onni suo...)
Vieras1954:
Kuten täällä on sanottu, dearmouring on hoitomenetelmä. Välillä varsin kivulias sellainen, sillä siinä vapautetaan ihmisen "panssaria" kipukehon kautta. Sillä voi vapauttaa kaikenlaista jumiin jäänyttä energiaa, niin fyysisiä kuin joskus myös henkisiä tuloksia. Itse ainakin sellaisten hoitojen aikana usein itken, nauraa hohotan, hikoilen ja huudan.
Oon myös itse käynyt dearmouring-kurssin. Satuin viime vkl antamaan tekemään hoitoa ystäväni jaloille. Ilmeisesti osui hyvin, sillä hän karjuu tyynyyn ja myös vaikersi "mä vihaan sua" kun painelin tiettyjä kohtia :D
En todellakaan yhdistäisi tätä käsihoitoihin samassa sessiossa, vaikka genitaalihoidossa erektio saattaakin olla läsnä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta