Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lola Souza  (Luettu 10575 kertaa)

Poissa Vieras1462

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Lola Souza
« : Marraskuu 08, 2021, 20:07:27 »
Kyseinen leidi oli pikaisella visiitillä suomessa. Taisi ehtiä jo vaihtaa maata. Pahoittelut etten ehtinyt rapsaa kirjoittaa heti kiireiltäni, mutta vahva suositus, kun tulee taas maisemiin. 5/5

Tsdatingissä ilmoitteli olevansa kotikaupungissani. Kuvat kertoivat jo mimmin olevan aivan täydellinen. Hieman tumma, hyvät silarit, iso peppu ja made in Brazil. Alakerran varustuksesta ei ollut kuvaa, mutta ajattelin ensikertalaisena, että mulle riittää vähän pienempikin.

Swikin puolella ei ollut yhtään rapsaa ja ajattelin, että onko trolli, tai huijaus yms. Whatsupilla laitoin viestiä, josta vastattiin aika nopeasti, että iltapäivällä aikoja parin kuuman kuvan ja videon kera.

Duunin jälkeen oitis pesulle ja lämmittelemään takamusta tapilla, ettei tarvi itkua vääntää tositoimissa.  ;D

Ehtoolla varmistus soitto mimmille ja whatsupissa screenshot osoitteesta. Jännitykset alko olemaan ihan älyttömät meno matkalla, että onko tämä totta, että menen rassattavaksi ekaa kertaa shemeilille ja annan samalla mitalla omalla melalla takaisin.

Rapussa ylimmän kerroksen ovi raollaan, jonne varovaisesti sisään. Sisällä vastassa jumalattoman kaunis muodokas vähän tatuoitu tummahko mimmi Calvin Cleineissä. Ulkovaatteet veks ja konehuoneeseen. Paperihommat pois alta ja sängylle mimmin päälle suutelemaan ja hivelemään tämän kroppaa.

Pikkuhousuissa tuntui jotain kovaa ja isoa, jonka hän vetäisi esiin ja käski imeä. Pyysin kumia varoiksi ja kumi paikalleen ja kulli suuhun. En ollut ammattilainen hommassa, mutta intohimoisesti yritin ja Lola alkoi rasvailemaan takamustani samalla. Imuttelun ja rasvailun jälkeen tuli käsky doggyyn ja seuraavat lähel puoli tuntia näin tähtiä ja voihkisin jumalattomasta poltteesta, joka alkoi vähän jopa sattua. 
:behind:

Hoiti hommansa dominoivasti monesta eri asennosta mm. seinäävasten painoi menemään läpsien persettäni Härskein kokemani asia ikinä!

Jossain kohtaan totesin, että nyt on perse niin hellänä, että mun vuoro. Imuttelua ja pientä kullien vertaila, jossa oma vei sentillä kahdella voiton.  ;)

Seinää vasten takaapäin sain nauttia tästä Brasilialaisesta isosta perseestä hänen runkatessaan. Tovin päästä hän heitti lastit ja minä pidin huolen, että koko rahalla painetaan loppuun asti. Loppuun imuttelut ja hänen avittaessa vatkaamista elämäni isoimmat lastit lensi lattialle.  :wanker:

Hommissa tuli hiki ja nopeat suihkut ja jälkipuinnit ja kuumat loppu suudelmat.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lola Souza
« Vastaus #1 : Marraskuu 09, 2021, 10:07:41 »
Nyt olis ollut sulla hyvä hetki kertoa se oma kullin koko kun se on kuitenkin aika oleellinen näissä. Että minkälainen ase siellä souzan konehuoneessa löytyy?

Seksikkäitä ja hyvä kroppaisiahan kyllä.löytyy paljonkin mutta sitten useimmiten se mela on ns normikokoinen tai pieni.

Poissa Vieras1462

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lola Souza
« Vastaus #2 : Marraskuu 09, 2021, 14:09:17 »
Nyt olis ollut sulla hyvä hetki kertoa se oma kullin koko kun se on kuitenkin aika oleellinen näissä. Että minkälainen ase siellä souzan konehuoneessa löytyy?

Seksikkäitä ja hyvä kroppaisiahan kyllä.löytyy paljonkin mutta sitten useimmiten se mela on ns normikokoinen tai pieni.

Kyllä kunnon taistelukiimassa melkeen 20cm mennään. Monella leidillä ilmoituksissa reippaasti yläkanttiin ilmoitettu ja kuvia photoshopattu. Lolan ilmoituksissakin kyllästyneen oloisesti oli kirjoitettu, että ei kullin kuvan ruinausta. 

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lola Souza
« Vastaus #3 : Marraskuu 12, 2021, 19:39:32 »
Nyt olis ollut sulla hyvä hetki kertoa se oma kullin koko kun se on kuitenkin aika oleellinen näissä. Että minkälainen ase siellä souzan konehuoneessa löytyy?

Seksikkäitä ja hyvä kroppaisiahan kyllä.löytyy paljonkin mutta sitten useimmiten se mela on ns normikokoinen tai pieni.

Kyllä kunnon taistelukiimassa melkeen 20cm mennään. Monella leidillä ilmoituksissa reippaasti yläkanttiin ilmoitettu ja kuvia photoshopattu. Lolan ilmoituksissakin kyllästyneen oloisesti oli kirjoitettu, että ei kullin kuvan ruinausta.

Niin olisihan se aika mielenkiintoista, että jos ei sitten ainuttakaan kuvaa löydy itse meisselistä, että se tuskin sillon on koskaan ainakaan mikään lähelläkään niitä yleisiä mainostettuja mittoja. Koska kuullostaisi aika hullulta jättää markkinointikikka käyttämättä. Mutta onnittelut isosta kullistasi  :headbang:

Poissa tv_tiia

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lola Souza
« Vastaus #4 : Huhtikuu 27, 2022, 22:16:56 »
Lola Souza piipahti Suomessa, tänään näköjään viimeistä iltaa Tampereella.

Kuvien perusteella upea leidi, onko uusia kokemuksia?

Poissa WildDude26

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lola Souza
« Vastaus #5 : Toukokuu 21, 2022, 11:34:46 »
Sen verran "kokemusta" että kysyin ystävällisesti whatsapissa vehkeen kokoa niin alkoi niin kova vittuilu että voin vain kuvitella millainen asenne Livenä löytyy..Lola käski ettiä Hevosen ja ilmoitti että ei antaisi edes tuplamaksusta koska olen idiootti :)

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lola Souza
« Vastaus #6 : Toukokuu 27, 2022, 11:11:55 »
Sen verran "kokemusta" että kysyin ystävällisesti whatsapissa vehkeen kokoa niin alkoi niin kova vittuilu että voin vain kuvitella millainen asenne Livenä löytyy..Lola käski ettiä Hevosen ja ilmoitti että ei antaisi edes tuplamaksusta koska olen idiootti :)

En mäkään idioottia panisi. Hyvä että Lolalta riitti selkärankaa kertoa asian laita.

Poissa Jokelixx

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lola Souza
« Vastaus #7 : Toukokuu 31, 2022, 17:45:09 »
Sen verran "kokemusta" että kysyin ystävällisesti whatsapissa vehkeen kokoa niin alkoi niin kova vittuilu että voin vain kuvitella millainen asenne Livenä löytyy..Lola käski ettiä Hevosen ja ilmoitti että ei antaisi edes tuplamaksusta koska olen idiootti :)

Olen tavannut Lolan useita kertoja hän ei työskentele kyrvällä vaan kauneudella. Itse en kysy noin tyhmiä kysymyksiä millä saadaan Lola suuttumaan.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lola Souza
« Vastaus #8 : Elokuu 25, 2022, 13:01:58 »
Sen verran "kokemusta" että kysyin ystävällisesti whatsapissa vehkeen kokoa niin alkoi niin kova vittuilu että voin vain kuvitella millainen asenne Livenä löytyy..Lola käski ettiä Hevosen ja ilmoitti että ei antaisi edes tuplamaksusta koska olen idiootti :)

Olen tavannut Lolan useita kertoja hän ei työskentele kyrvällä vaan kauneudella. Itse en kysy noin tyhmiä kysymyksiä millä saadaan Lola suuttumaan.

Tyhmiä kysymyksiä? ei se nyt ole mielestäni erityisen tyhmä kysymys, jos se vaikuttaa merkittävästi ostopäätökseen, että onko vastassa 15cm vai 20+. Se on tyhmää jo omassa ilmoituksessaan ärhennellä, että "ei sitten mitään kullin koko kyselyitä".

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lola Souza
« Vastaus #9 : Elokuu 25, 2022, 18:41:06 »
Sen verran "kokemusta" että kysyin ystävällisesti whatsapissa vehkeen kokoa niin alkoi niin kova vittuilu että voin vain kuvitella millainen asenne Livenä löytyy..Lola käski ettiä Hevosen ja ilmoitti että ei antaisi edes tuplamaksusta koska olen idiootti :)

Olen tavannut Lolan useita kertoja hän ei työskentele kyrvällä vaan kauneudella. Itse en kysy noin tyhmiä kysymyksiä millä saadaan Lola suuttumaan.

Tyhmiä kysymyksiä? ei se nyt ole mielestäni erityisen tyhmä kysymys, jos se vaikuttaa merkittävästi ostopäätökseen, että onko vastassa 15cm vai 20+. Se on tyhmää jo omassa ilmoituksessaan ärhennellä, että "ei sitten mitään kullin koko kyselyitä".

Setä on tästä samaa mieltä. Aloittelevalle transunjahtaajalle mikaela fariaksen paksu 18 senttiä on aivan vitusti liikaa, varsinkin kun se tyttö ei himmaile mitenkään. Mutta taas kokeneelle miesvitun levittelijälle noiden aasialaisten pikkupilit ei aiheuta kuin harmitusta.

Palveluntarjoajan kuuluu imho vastata asiallisesti kikkelin koko-viesteihin.

Se kikkeli on kuitenkin 95% siitä syystä, miksi mennään kullitydylle eikä pillutydylle

Poissa Hommeblanc

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lola Souza
« Vastaus #10 : Elokuu 28, 2022, 19:05:20 »
Lola Souza piipahti Suomessa, tänään näköjään viimeistä iltaa Tampereella.

Kuvien perusteella upea leidi, onko uusia kokemuksia?

Lola oli viikon täällä Oulussa, kävin eilen peuhaamassa hänen kanssaan. Hän ottaa vain kolme asiakasta päivässä, joten liukuhihna meininki loisti poissaolollaan. Kuvat eivät valehtele, uskomattoman kaunis leidi meisselillä varustettuna. Valtaosan ajasta nuolin ja palvoin hänen täydellistä persettään. Mukavasti hän voihki, kun kieleni laukkasi vuoron perään hänen anuksessa ja palleissaan. Kertakaikkiaan uskomaton hanuri : :inlove:  Täällä on kyselty hänen kalun kokoaan. Itselläni keskiverto 15cm, HK-sinisen paksuudella. Hänen kalunsa oli selvästi ohuempi kuin omani ja pituutta ei varmasti enempää kuin sen pari senttiä omaani verrattuna. Kaltaiselleni aloittelijalle sopiva peli ja tiukka perseeni on vieläkin tulessa. Yhtään isompaa ja paksumpaa en sisääni ota ;D

Minulle tämä oli vasta toinen kokemus t-tytyn kanssa. Eka kerta oli thaikun kanssa, huono kokemus. Lolan kanssa fantasia muuttui todeksi. . Oli jopa niin hyvä kokemus, että transtypyjen kanssa peuhaaminen taitaa osaltani jäädä tähän. Suunta ei voi olla kuin alaspäin ja turhaa on pettymyksistä maksaa :D

Summa summarum, suosittelen ehdottomasti käyntiä Lolan luona, jos kalun koko ei ole pääasiallinen kriteeri.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lola Souza
« Vastaus #11 : Elokuu 31, 2022, 19:11:38 »
Hyvä rapsa,

Ei se kalu omalla kohdalla pääasiassa ole, mutta olen todennut kohtuu isomelaistenkin kohdalla ettei se oikein tunnu kovin kummalliselta (eli kaukana taivaallisesta, joka saavutetaan riittävän kokoisella dildolla straponissa) mikä on ehkä ongelma omall kohdallani, miksi etsin toivottomasti tällä genrellä sitä seksikästä ja timmiä mutta naisellista sihteeriä monsteritykillä  :weightlifting:.

Että 15-17c ja kapea kikuli on aika yks hailee, menen sitten mielummin ihan pimpilliselle 😅🤔

Esim. Mikaella oli kaunis ja mukava ja kemia oli ihan jees, mutta kulli ei riittähävä. Ja monet ovat isoksi kehuneet. Isompi toki kun omani, mutta se on sitten toinen keskustelu 🤣

Mitä tulee lolan kokoon, se on jännä (toisaalta yleinen harha) kun täälläkin joku sanonut että "oma on kiimassa 20cm ja lolalla samankokoinen... Ja paksu kanssa." Ja sitten esim teikäläinen sanoo että oma n 15 ja lenkki... Mutta lolalla kapeampi ja ehkä 17. Niin siiinä taas tullaan siihen että varmaan täälläkin moni joka luulee omaavansa ison kullin nii oikeesti on aika normi perus tykki mutta mittaillut aivan väärin.  :sheep:

Noh odottelen sitä hetkeä kun suomeen löytää tiensä jolu seksikäs, hoikka, timmiperseinen, kauniskasvoinen oikeasti väh 20cm ja paksuus kokoluokkaa oikeasti iso. Halkaisijahan se on oikeastaan se melkeenpä tärkein faktori. Mutta ei saa olla kuitenkaan nysäkään kun maksullisesta puhutaan.

Ja ei kyllä mies peruukissa tai ilman kiinnosta yhtään. Ei ole helpoksi tehty.

Fetissi eläköön ja meanwhile voi vedellä straponilla tiukkojen tsekittärien kanssa  :inlove:

Poissa FrankLopez

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lola Souza
« Vastaus #12 : Syyskuu 03, 2022, 08:35:14 »
Millaista hintaa neiti pyytää ajastaan? Ei se tosin voi olla kuin +50e normaalihintaan

Poissa Hommeblanc

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lola Souza
« Vastaus #13 : Syyskuu 04, 2022, 14:47:54 »
Millaista hintaa neiti pyytää ajastaan? Ei se tosin voi olla kuin +50e normaalihintaan

200€/250€ 30min/45min.