Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anaaliseksi  (Luettu 61167 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #80 : Marraskuu 04, 2019, 21:05:50 »
Tämä sträpillä miehen peppuun on alistamista-juttu. Sehän on pään sisällä oleva tunne kokeeko sen alistamiseksi vai nautinnon hakemiseksi. Sitä ei voi kukaan ulkopuolinen sanoa miten sinun pitäisi tuntea siinä tilanteessa. Tai miten haluaisit tuntea.

Silloin kun kysytään sessiota Bdsm-kontekstissa, ellei muutoin tule ilmi, kysyn oletko hakemassa kokonaisvaltaista alistumista vai fyysistä nautintoa ja kokemusta. Ne ovat eri asia ja sessio rakennetaan eri asenteella.
Ensimmäinen on enemmänkin mentaalitasolle menevää jossa asiakas ei välttämättä aina edes halua orgasmia.
Jälkimmäinen on hyvin fyysinen, erilaista empiiristä tutkimusmatkaa juuri tuon asiakkaan kehoon. Mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Sattuisikaan anaali olemaan sillä tavalla rakentunut, että jopa anaaliorgasmi olisi mahdollinen.

Nyt meni varovaiseksi ja filosofikseksi :D Mutta joo. lyhyesti noin. Kukin kokee asiat eri tavalla. Itse en pysty asennoitumaan asiaan mitenkään alistumisen näkökulmasta. Ymmärrän toki sen miten monet sen niin kokevat. Tuo kuvaus nyt sitten ehkä sopii sellaiseen tilanteeseen, että oletetaan, että se asiakas on jossainmäärin ns ensikertaa tai kokematon. Mutta juu.

Anaaliseksi tuntuu hyvältä, kun se oikein toteutetaan, kyllä siitä kai tutkimusmatkan seksuaalisuuteen ja läheisyyteenkin saa jos oikein miettii ja luo sellaisen tunnelman. Tai sitten se vaan on hyvin orgasmikeskeinen nautinnon ja läheisyyden multihuipentuma. Kyllähän se miehen orgasmi on huomattavasti vahvempi, jos stimulaatiota tulee anaaliin.

Anaalinrakenteiden eroista vaikea sanoa, varmasti hyvin pitkälti harjoittelukysymys, ellei sitten ole luonnonlahjakkuus :D 

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #81 : Marraskuu 07, 2019, 16:04:59 »
Kerta ei kuulemma tee homoa?

Ei se oo homoo jos ei pallit koske :D

Ja jos pallit vahingossa vähän koskee, niin tilanteen voi vielä pelastaa sanomalla lopuksi: "En sit oo homo."

Huoh, tää on miesten kanssa aina tätä. Toisella on kyrpä perseessä ja toisen kyrpä on siellä perseessä mutta kummatkin hokee "en oo sit homo"

Olen tämän sanonut ennenkin ja sanon sen taas. En tiedä miksi näin on mutta panen perseeseen vain niitä naisia joihin rakastun. Jotenkin se on vaan niin romanttista.
Why so fragile?

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #82 : Marraskuu 09, 2019, 19:07:55 »
Aloitin anaaliseksinautinnot jo 20-vuotiaana, ja olen niitä siis harrastanut pidempään kuin moni tällä foorumilla liikkuva. Tykkään siitä kovasti, mutta ei missään nimessä päivittäin, ei edes viikottain, mutta ehkö tuo pari-kolme kertaa kuukaudessa. Olo on niin eläimellinen että melkein pyörryn.

Tykkään.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #83 : Marraskuu 11, 2019, 06:22:09 »
Aloitin anaaliseksinautinnot jo 20-vuotiaana, ja olen niitä siis harrastanut pidempään kuin moni tällä foorumilla liikkuva. Tykkään siitä kovasti, mutta ei missään nimessä päivittäin, ei edes viikottain, mutta ehkö tuo pari-kolme kertaa kuukaudessa. Olo on niin eläimellinen että melkein pyörryn.

Tykkään.

Ei edes viikoittain, nautit siitä suunnattomasti, mutta koet että pitää annostella ja nautiskella mahdollisimman harvoin? En ymmärrä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #84 : Marraskuu 11, 2019, 06:32:02 »
Jos kaikkea kivaa pitäisi tehdä koko ajan, niin tämä maa olisi täynnä lihavia alkoholisteja, rakkulakullirunkkareita ja saamattomia vätyksiä.

No niinhän tämä onkin.

Onneksi kuitenkaan kaikki eivät elä saman periaatteen mukaisesti.
Eläkkeellä.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #85 : Marraskuu 11, 2019, 13:34:26 »
Jos kaikkea kivaa pitäisi tehdä koko ajan, niin tämä maa olisi täynnä lihavia alkoholisteja, rakkulakullirunkkareita ja saamattomia vätyksiä.

No niinhän tämä onkin.

Onneksi kuitenkaan kaikki eivät elä saman periaatteen mukaisesti.

No näillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa harrastaako anaaliseksiä usein vai harvoin.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #86 : Marraskuu 11, 2019, 15:30:26 »
Anaaliseksi (naiselle antavana) on joskus kiva lisä suikkariin ja pilluun panemiseen yms. Muutamaan kertaan sitä siviilissä harrastanut ja tykännyt kyllä. Mutta ei se mikään must ole ja on jäänyt hupakoissa kokeilematta.
On noita hupakoitakin tullut perseeseen pantua. En vähään aikaan, mutta aikoinaan.

Minua siinä ei varsinaisesti viehätä muu kuin synnin tunne. Kaikki muu seksissä alkaa olla niin tavallista. Tosin nykyään anaali taitaa kuulua jo peruskoulun oppimäärään.

Vielä 80-luvulla muuten yksi suurimpia syitä miehillä käydä huorissa oli kun vaimot eivät ottaneet suihin. Eipä taida enää tilanne olla tämä. Anaalille käy sama.

Lainaus
kauan sitten annoin erään hupakon kokeilla sormettamista / eturauhashierontaa persreikäni kautta, mutta koin vain eriasteista kipua. Ei oo mun juttuni. My asshole is exit only.
Minulla kävi syksyllä erään seksihullun venäläisen huoran kanssa noin. Hän vaan lykkäsi sen sormen. En tuntenut kipua ja aluksi jopa mietin onko tämä ok. Ei se ollut. En halua enää toista kertaa. Exit only paitsi urologi.
Lainaus

No mutta sitten rimming... kai sekin on anaaliseksiä löyhästi tulkittuna? Joskus olen saanut niin taivaallista rimmingiä - ja vieläpä 69:ssä ilman kelmuja, että oksat pois. Ja annoin toki samaa hoitoa takaisin  8) Ja siis hupakoissa tämä...
Tästä on kokemusta ja aika moni nuolee. Kun huora ottaa suihin, kädellä voi ohjata päätä vähän alemmaksi ja siitähän se usein laskeutuu. Ei pakottamista kuitenkaan.

Itse en nuole. Ei ole sekään minun juttu ja minä maksan. Sitten huora maksaa minulle, voin harkita toisin päin.

Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #87 : Marraskuu 11, 2019, 16:22:00 »
Vielä 80-luvulla muuten yksi suurimpia syitä miehillä käydä huorissa oli kun vaimot eivät ottaneet suihin. Eipä taida enää tilanne olla tämä. Anaalille käy sama.

Ei tosiaan ole enää ihan yhtä karu tilanne kuin 1980-luvulla, mutta kyllä nämä molemmat ovat edelleen todella tavallisia syitä hakeutua ammattilaisen luokse.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #88 : Marraskuu 11, 2019, 16:26:39 »
^ Samaa meinasin tulla tähän kirjoittamaan. Suihinotto on kyllä edelleen voimissaan syynä tulla maksullisiin: sitä ei saa kotona.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #89 : Marraskuu 11, 2019, 16:48:14 »
^ ja ^^ No voi noita naisia. Ja vaikka olenkin ilmoittanut, että en ole Lassie, siviilisuhteessa nuolen jos toinen pyytää. En siitä itse mitenkään nauti, mutta jos toinen huvia saa, hoidan homman.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #90 : Marraskuu 11, 2019, 16:51:20 »
^ Samaa meinasin tulla tähän kirjoittamaan. Suihinotto on kyllä edelleen voimissaan syynä tulla maksullisiin: sitä ei saa kotona.

Voisi kuvitella, että jos se parisuhteessa on 80 luvulla ollut ongelma, niin samassa parisuhteessa tuskin on tilanne parantunut 30+ vuodessa, :D Mutta toki alkanee olla kuitenkin aika normaalia ns tavalliseen parisuhteeseen kuuluvaa sanotaan nyt vaikka meille 80 luvulla syntyneille. Onhan niitäkin tullut vastaan neitokaisia siviilissä jotka toteavat, että eivät ota poskeen... Ok. No siinä vaiheessa pitää kyllä ihmetellä että mistä johtuu ja jos tulee vaan joku "en tykkää" niin aika vähiin jää todnäk tapaamiset. vaikka suihin otto ei edes ole ollut oikein koskaan mikään oma lemppari. Syynä lähinnä se, että ennen näitä hupakointiharrastuksia, siviilissä nyt vaan on se ongelma, että suurin osa naisista ei osaa ottaa suihin.... Omalla henkilökohtaisella experiencellä yleensä huonoimpia suihinottajia ovat olleet juuri ne yksilöt, jotka itse mainostavat olevansa erityisen taitavia suihin ottajia "mua on kehuttu" tarkoittaa yleensä sitä että pitää olla erityisen varuillaan ettei jää hampaan jäljet terskaan heti ensimetreiltä.


Pillun ja pyllyn nuoleminen (naisen) on kyllä kiihottavaa ja sitä tekee mielellään, mikäli on puhtaat paikat. Ja toki sekin hieman vaikuttaa, että minkälaiset ominais tuoksut ja maut on. Joidenkin pimppi vaan maistuu aivan taivaalliselle <3 Joskus on tullut kyllä sitten vähän häveliäämpiäkin tuhnuja vastaan, puhtaita ja varmasti vähemmänkin puhtaisiin nokka työnnettyä. Siinä kyllä voi salakavalasti siirtyä pusutteluun ja antaa omaa lääkettä :D

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #91 : Marraskuu 11, 2019, 19:30:28 »
Mikähän siinä suihinotossa parisuhteessa on niin vaikeaa? Usein olen kuullut ja jopa muutoman kerran itse kokenut sen kun parisuhde vakiintuu, niin suikkareiden määrä vähenee dramaattisesti. Sitten ihmetellään kun on äijä käynyt uittamassa slarbaa maksullisissa tai muualla. Jonkun asteista pillun nuolemista pidetään kuitenkin ihan itsestään selvyytenä, mutta toisinpäin roolit muuttuvat...
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #92 : Marraskuu 12, 2019, 08:08:49 »
Mikähän siinä suihinotossa parisuhteessa on niin vaikeaa? Usein olen kuullut ja jopa muutoman kerran itse kokenut sen kun parisuhde vakiintuu, niin suikkareiden määrä vähenee dramaattisesti. Sitten ihmetellään kun on äijä käynyt uittamassa slarbaa maksullisissa tai muualla. Jonkun asteista pillun nuolemista pidetään kuitenkin ihan itsestään selvyytenä, mutta toisinpäin roolit muuttuvat...

Ihmiset on mukavuuden haluisia, sitä suuhoitoa on todennäköisesti annettu sillon nuoruuden tai uuden pariutumisen kiihkossa vähän niinkuin lahjana, vaikkei itse siitä edes juurikaan nauti. Sitten kun vakiintuu niin tekee vaan sen välttämättömimmän. Jos ei satu olemaan mikään todellinen nympho... no mene ja tiedä, itse en ole vielä päässyt kokemaan pitkää vuosien parisuhdetta.

Mutta kyllä se parinvalinnassa vaikuttaa aika paljon, että omat mieltymyksen kohteet pedissä kohtaavat ainakin niin, että toinen tykkää siitä, että minä tykkään jostain tietystä, ja että jos vaikka minä haluan saada anaaliin niin onhan se aika essentiaalia pariutumisen kannalta että toinen antaa sitä mielellään.

Toki vaikea mennä sanomaan, edellisten varsinaisten parisuhteiden aikaan, en ollut vielä lyötänyt omaa anaaliseksiäni kuin niin että tytöt painoivat sormea sisään.  Ja kyllä täytyy sanoa että kyllä sanoisin että 7 kymmenestä sinne hakeutui ihan itse ja jos epäröivät niin kysyivät tai ujosti kokeilivat kepillä jäätä että mikä on vastaanotto.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #93 : Marraskuu 12, 2019, 09:23:48 »
Jos kaikkea kivaa pitäisi tehdä koko ajan, niin tämä maa olisi täynnä lihavia alkoholisteja, rakkulakullirunkkareita ja saamattomia vätyksiä.

No niinhän tämä onkin.

Onneksi kuitenkaan kaikki eivät elä saman periaatteen mukaisesti.

No näillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa harrastaako anaaliseksiä usein vai harvoin.

Kyllä minulla ainakin tahtoo ns. perse revetä, jos sitä koko ajan rassaa. Eri kehot toimivat eri tavoilla.
Eläkkeellä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #94 : Marraskuu 12, 2019, 09:25:20 »
Ylläolevassa viestissä lukee muuten "perse" nimimerkissä, tittelissä, viestissä ja allekirjoituksessa :D Saanko palkinnon?
Eläkkeellä.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #95 : Marraskuu 12, 2019, 09:32:59 »
Itseäni tuo naisen peppureikä kiihottaa suunnattomasti. Sitä on kiva nuolla ja takaapäin pannessa sormella hyväillä ja ehkä työntää sisäänkin. Mitenkä yleensä naiset jotka ei anaalia tarjoa suhtautuvat tähän? 
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #96 : Marraskuu 12, 2019, 15:28:23 »
Eihän se pepareikä käytössä kulu... vai kuluuko? Onko kyseessä ns. kilometrirajoitus, jonka jälkeen suoli pettää ja joutuu käyttämään vaippoja, eli höyläyslukema täytyy pitää rajan alapuolella?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #97 : Marraskuu 12, 2019, 15:36:58 »
Ei se kulu, mutta minulla pylly ainakin menee vähän myttyyn aina anaalin jälkeen, ja sitten seuraavana tai sitä seuraavana päivänä pyllytuntuma palautuu takaisin normaaliksi. Minusta tämä on minun vartaloni tapa kertoa, että peppuseksin kanssa täytyy ottaa vähän rauhallisemmin kuin muun seksin kanssa.
Eläkkeellä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #98 : Marraskuu 12, 2019, 22:32:23 »
Mikähän siinä suihinotossa parisuhteessa on niin vaikeaa? Usein olen kuullut ja jopa muutoman kerran itse kokenut sen kun parisuhde vakiintuu, niin suikkareiden määrä vähenee dramaattisesti. Sitten ihmetellään kun on äijä käynyt uittamassa slarbaa maksullisissa tai muualla. Jonkun asteista pillun nuolemista pidetään kuitenkin ihan itsestään selvyytenä, mutta toisinpäin roolit muuttuvat...

Kyllä se pillun nuoleminenkin tuppaa pitkissä suhteissa unohtumaan.
Tai noh, multa nyt on suhteissa yleensä loppunut kaikki seksi kun miehet alkanu pihtaan.
Koputetaas puuta, kun nykyisin tää puoli on kunnossa jo useamman vuoden jälkeen. Ehkä toivoa siis on... 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #99 : Marraskuu 13, 2019, 08:36:15 »
Ei se kulu, mutta minulla pylly ainakin menee vähän myttyyn aina anaalin jälkeen, ja sitten seuraavana tai sitä seuraavana päivänä pyllytuntuma palautuu takaisin normaaliksi. Minusta tämä on minun vartaloni tapa kertoa, että peppuseksin kanssa täytyy ottaa vähän rauhallisemmin kuin muun seksin kanssa.

Epäilemättä anaali vaatii hieman enempi tarkkaavaisuutta ja erilaisen lähestymisen kuin pillu. Ja varmasti myös niitä henkilökohtaisia eroja on kaikilla ja kaikessa. Itse toki olen lähes kaikessa seksiin liittyvässä enempi nimimerkkini näkökulmalla, ja tuon pitäisi kertoa sitä että hitaasti hyvä tulee :D. Itse ainakin kiihotun juuri hitaista liikkeistä paljon enempi kuin ns rassauksesta. oli sitten kenen anaali tai kolo kyseessä. Ja epäilemättä eroja tulee siinä, jos sitä anaalia pitäisi tarjoilla useita kertoja päivässä. Tuosta en voi sanoa, että olisi kokemusta :D