Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakon kuvaaminen?  (Luettu 4963 kertaa)

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #20 : Marraskuu 09, 2021, 16:01:23 »
Kivahan se on saada kuvausapua 😊. Itse kun on niin hankala kuvata itseään ja tuloksena onkin yleensä vaan peilin kautta tai käden mitan päästä otettuja onnettomia napsuja 😂
Mäkin voin auttaa tässä hommassa mielelläni, löytyy vakaa käsi yms 😜
Järkkärikin löytyy tarvittaessa 🤪
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #21 : Marraskuu 09, 2021, 17:03:06 »
Kivahan se on saada kuvausapua 😊. Itse kun on niin hankala kuvata itseään ja tuloksena onkin yleensä vaan peilin kautta tai käden mitan päästä otettuja onnettomia napsuja 😂

Nyt rupes teleobjektiivi(kin) sojottamaan. Kun vielä tietäis mihin suuntaan 😅

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #22 : Marraskuu 09, 2021, 18:44:44 »
Itse olen suorastaan neuroottinen kuvaamisen kanssa eli aina kun olen asiakkaan tiloissa, katselen vaivihkaa ympärilleni ja mikäli huomaan mitään epäilyttävää, lähden välittömästi pois. Tai jos asiakas on mun tiloissa, pyydän jättämään vaatteet ja puhelimen makkarin ulkopuolelle eli tuolin selkänojalle vaatteita ei valitettavasti voi heittää eikä penkin päälle. Tällä haluan estää sen, ettei mahdollinen vaatteisiin kätketty kamera pääse taustalla tekemään työtään.

tuli vaan mieleen. https://www.fruugo.fi/1080p-hd-mini-kamera-lasit-silmalasi-dvr-videonauhuri-nvr-tallentaa-reaaliaikaisen-kameran/p-61143011-122760761?language=fi&ac=croud&gclid=EAIaIQobChMI5p2u7dyL9AIVlKiyCh2phgwKEAQYAiABEgLJo_D_BwE
kysyvälle vastataan

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2447
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #23 : Marraskuu 09, 2021, 18:59:11 »
^ Hienot turskarillit! Saakohan noita vahvuuksilla?  :laught:

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #24 : Marraskuu 09, 2021, 19:30:18 »
Itse olen suorastaan neuroottinen kuvaamisen kanssa eli aina kun olen asiakkaan tiloissa, katselen vaivihkaa ympärilleni ja mikäli huomaan mitään epäilyttävää, lähden välittömästi pois. Tai jos asiakas on mun tiloissa, pyydän jättämään vaatteet ja puhelimen makkarin ulkopuolelle eli tuolin selkänojalle vaatteita ei valitettavasti voi heittää eikä penkin päälle. Tällä haluan estää sen, ettei mahdollinen vaatteisiin kätketty kamera pääse taustalla tekemään työtään.

Toi on kyllä sinänsä ihan fiksua. ^^ :)

Ja eikös ystävällisiin tapoihin muutenkin kuulu turskalla pyytää lupa eikä tehdä mitään luvatta, jottei epäsosiaalisen ja käytöshäiriöisen kriteerin tunnusmerkit täyty? Jos joku ei tuota ymmärrä, niin tässäkin jonkinlainen valistaminen käyttäytymisen osalta ei liene pahitteeksi. Isompi moraalisaarna taas olisi jo hiton iso ongelma, mutta ei kai tässä oikein auta uskoa, että tämä sellaiseksi näyttäytyisi kenellekään ymmärryksen tasolla ja mikäli jos on vähänkin oppimiskykyinen.

Ja taas meidän hupakoiden osalta liiallinen epäluuloisuus voisi olla hieman haastavaa ja kenties rajoittavaa myös. Kaiketi kumminkin jonkinlaisen perusluottamuksen olisi hyvä säilyä puolin ja toisin. Se taas muodostuu siitä, että toimitaan eri tilanteissa sen mukaan, että se näyttäytyy ja on luottamuksen arvoista toimintaa. Tee niin kuin itsellesikin haluaisit tehtävän etc.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 09, 2021, 19:36:31 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #25 : Marraskuu 09, 2021, 19:32:29 »
Itse olen suorastaan neuroottinen kuvaamisen kanssa eli aina kun olen asiakkaan tiloissa, katselen vaivihkaa ympärilleni ja mikäli huomaan mitään epäilyttävää, lähden välittömästi pois. Tai jos asiakas on mun tiloissa, pyydän jättämään vaatteet ja puhelimen makkarin ulkopuolelle eli tuolin selkänojalle vaatteita ei valitettavasti voi heittää eikä penkin päälle. Tällä haluan estää sen, ettei mahdollinen vaatteisiin kätketty kamera pääse taustalla tekemään työtään.

Jos joku huora tulis mussuttamaan, mihin saan jättää vaatteeni, ensimmäinen ajatus olisi tietenkin se, että kaappi-Igor haluaa tonkia taskut rauhassa eteisessä...

Eräs huora tulikin mussuttumaan "luottamuksesta" kun huomasi minun nappaavan avaimet ja kännykän vessaan mukaan. No, avaimia ei tarttenutkaan sitten laskea, koska käännyin 360° kotia päin samantien.

_
dijon on sinappi


Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #26 : Marraskuu 09, 2021, 21:24:12 »
^ Lähtee mullakin lompakko, avaimet yms. mukaan suihkuhuoneeseen ainakin uuden huoran luona. Mistä noista tietää. No eri juttu on toki ”tunnetut tavaramerkit”, joista joku on tarjonnut menneisyydessä jopa luottoa, kun meinasin itse unohtaa maksaa 😅

Uuden huoran luona harvemmin on kyllä muuta mukanakaan, kuin huoraluuri, sovitut setelit ja auton avaimet.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #27 : Marraskuu 10, 2021, 10:16:23 »
Itse olen suorastaan neuroottinen kuvaamisen kanssa eli aina kun olen asiakkaan tiloissa, katselen vaivihkaa ympärilleni ja mikäli huomaan mitään epäilyttävää, lähden välittömästi pois. Tai jos asiakas on mun tiloissa, pyydän jättämään vaatteet ja puhelimen makkarin ulkopuolelle eli tuolin selkänojalle vaatteita ei valitettavasti voi heittää eikä penkin päälle. Tällä haluan estää sen, ettei mahdollinen vaatteisiin kätketty kamera pääse taustalla tekemään työtään.

tuli vaan mieleen. https://www.fruugo.fi/1080p-hd-mini-kamera-lasit-silmalasi-dvr-videonauhuri-nvr-tallentaa-reaaliaikaisen-kameran/p-61143011-122760761?language=fi&ac=croud&gclid=EAIaIQobChMI5p2u7dyL9AIVlKiyCh2phgwKEAQYAiABEgLJo_D_BwE

Ei menisi nuokaan mulla läpi. Pyytäisin ottamaan pois päästä ja jos se ei käy, homma jää sikseen.

Muutenkin jokainen järkevä ottaa lasit pois seksin ajaksi, voivat muuten herkästi mennä rikki kiihkeän ja rajun seksin tiimellyksessä. Linssi saattaa irrota tai sanka vääntyä tms.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #28 : Marraskuu 10, 2021, 10:54:35 »
Voisi kyllä olla ihan hauskaa jos saisi ottaa pari fotoa muistoksi, mut onneksi aivot osaavat taltioida tilanteet vielä sen verran terävästi, että ne riittävät ;D

Mitä taas tulee salakuvaukseen, niin siitä en ole jaksanut murehtia aikoihin. Nykyään kameroita saa jo niin olemattoman kokoisia, että niitä voisi huomaamatta olla 10 huoneessa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2606
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #29 : Marraskuu 10, 2021, 11:32:10 »
No emmä oikeesti ees tiedä mitä tekisin niil vaik saiskin pari kuvaa muistoks. Kuitenkin kaikki hupakot mitä oon tavannut, niin niistä on aika hyvin kuvia nähtävillä ja muutenkin pysyy kuvat (ja muodot) mielessä. Lähinnä nyt vaan siis kuvaaminen ns. sessiona on se juttu. luontoa, eläimiä ja maisemia tulee muutenkin kuvattua paljon ja ihmisiä ihan muuten eri paikoissa/tilanteissa, mutta eroottisia tms kuvia en oo koskaan kokeillut ottaa.
kaikenlainen salakuvaaminen jne taas ei tulisi mieleenikään ja onhan se laitonta muutenkin.
Mut juu tää juttu tuntu nyt hyppäävän suurimmaksi osin ihan sivuraiteille itse jutusta et jaksa tästä enempää laittaa :)
Hyvää loppuvaa syksyä/alkavaa talvea kaikille  :drinking:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #30 : Marraskuu 10, 2021, 12:53:19 »
Olen kuvannut hupakolle,hänen omalla kameralla kuvia hupakon omaan käyttöön.

Olen myös kuvannut videolla hupakolle runkkausmateriaalia myytäväksi, 90-luvun lopussa,sen ajan turskille tai minne hän itse niitä sitten lähettikään.Lisäksi samoilla vhs-kaseteilla on minun kyrpä esiintynyt samaisen hupakon pillussa.Itse olen samalla pitännyt visusti naamani piilossa.

Poissa taage

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #31 : Marraskuu 10, 2021, 15:23:50 »
Olen kuvannut monta kertaa amatöörihupakkoa kun kaverin kanssa kimpassa touhuttu. Videooo ja kuvia molempia.

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #32 : Marraskuu 11, 2021, 10:36:29 »
Nopealla haulla realilta. 30 huoraa tekee kuvausta ilman kasvoja. 6 huoraa kuvausta, jossa kasvot näkyy. Ja nämä kuvat saat pitää.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #33 : Marraskuu 23, 2021, 13:19:27 »
Tuo kertakäyttöfilmikameran mukanaan, ja jättää sen mulle, siinä tapauksessa voisin harkita kuvaamista :)

Joiltain muistikorteilta kuvat pystyy palauttamaan, joten en ikinä antaisi kenenkään kuvata omalla kalustollaan.

Joko ostan ammattilaisen palvelut erikseen, tai kuvaan itse.

Jos asiakas lähestyisi kertoen tälläisestä kuvausfetissistä, ja olisi halukas filmikuvaussessioon niin joo, voisin tosiaan harkita. Ja toki multa löytyy itseltä filmijärkkäri, se on hyvin eri asia, kenen käsiin sitä lasken :)
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #34 : Marraskuu 24, 2021, 08:22:56 »
Näin valokuvaajan kannalta jotenkin jännää keskustelua tässä tredissä.

Itse en ikinä antaisi kuvia suoraan kamerasta kenellekään, vasta valmiit kuvat on tarkoitettu muiden nähtäväksi.
Kameran näytöltä voi tietysti mallille/asiakkaalle kuvia näyttää, ja monesti näin tulee tehtyäkin, mutta kauhealta kuulostaisi antaa käsittelemättömiä raaka kuvia jollekin toiselle.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #35 : Marraskuu 24, 2021, 18:55:39 »
Mitenkäs onnistuisi filmikameralla, räpsii koko rullan ja antaa se neitoselle joka voi sitten (halutessaan) viedä sen kehitettäväksi. Saa sitten kuvavalmistamon pojat runkata kuville ja kopioida ne itte ihan rauhassa...  ;D
Kyllä ennen oli paremmin kun ei tarvinnut huolehtia digitaalisesta jalanjäljestä...
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #36 : Marraskuu 24, 2021, 19:19:55 »
Onko kukaan koskaan kuvannut salaa horon persereikää lykkiessään takaapän, siis pelkää bebaholee?

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #37 : Marraskuu 24, 2021, 19:56:58 »
Näin valokuvaajan kannalta jotenkin jännää keskustelua tässä tredissä.

Itse en ikinä antaisi kuvia suoraan kamerasta kenellekään, vasta valmiit kuvat on tarkoitettu muiden nähtäväksi.
Kameran näytöltä voi tietysti mallille/asiakkaalle kuvia näyttää, ja monesti näin tulee tehtyäkin, mutta kauhealta kuulostaisi antaa käsittelemättömiä raaka kuvia jollekin toiselle.

Usko tai älä, moni kamera tallentaa kuvat JPEG-muodossa haluamallasi kuva-asetuksilla ja jopa lähettää ne suoraan eetteriin. Vaikkapa muotiviikoilla kuvat tulevat Vogueen parin minuutin viiveellä eikä siinä ole aikuisella miehellä aikaa avata Lightroomia :D

Tuo kertakäyttöfilmikameran mukanaan, ja jättää sen mulle, siinä tapauksessa voisin harkita kuvaamista :)

Joiltain muistikorteilta kuvat pystyy palauttamaan, joten en ikinä antaisi kenenkään kuvata omalla kalustollaan.

Joko ostan ammattilaisen palvelut erikseen, tai kuvaan itse.

AP:n kuvausfetissin päämäärä ei liene tyydyttää huoran valokuvakansiota vaan oman elämänsä Terry Richardsonia. Mutta miksei vanha tyhjä filmijärkkäri kelpaa? Et voi olla niin skitso, että pelkäät asiakkaan ninjalataavan filmin sisälle kun katseesi välttää? :D

_
dijon on sinappi

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakon kuvaaminen?
« Vastaus #38 : Marraskuu 25, 2021, 06:39:42 »

AP:n kuvausfetissin päämäärä ei liene tyydyttää huoran valokuvakansiota vaan oman elämänsä Terry Richardsonia. Mutta miksei vanha tyhjä filmijärkkäri kelpaa? Et voi olla niin skitso, että pelkäät asiakkaan ninjalataavan filmin sisälle kun katseesi välttää? :D

Siinä on aikuisella tytöllä jonossa niin paljon turskaa, että ei ole aikaa avata pimiön ovea ja alkaa filmiä leikkaamaan.