Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuumaa seuraa kuopio 60v  (Luettu 2943 kertaa)

Poissa JR63

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Kuumaa seuraa kuopio 60v
« : Marraskuu 15, 2023, 20:46:21 »
Tämä sama k.... yritti itseään Joensuussa kyllä on kaukana viihdykkeestä minä kerran kävin käännyin ovelta pois kyllä se pitää olla kohtuu kerjätessäkin
Älkää sotkeutuko tähän bbw tosiaan jos ei pakottava tarve mutta samalla hinnalla on paljon muitakin tarjolla

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 150
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuumaa seuraa kuopio 60v
« Vastaus #1 : Marraskuu 15, 2023, 22:21:25 »
Tämä sama k.... yritti itseään Joensuussa kyllä on kaukana viihdykkeestä minä kerran kävin käännyin ovelta pois kyllä se pitää olla kohtuu kerjätessäkin
Älkää sotkeutuko tähän bbw tosiaan jos ei pakottava tarve mutta samalla hinnalla on paljon muitakin tarjolla
Avaisitkos hieman tarkemmin mikä tapaamisen yrityksessä sitten loppupeleissä tökki, kerjääminen vaiko liian runsaat muodot?
-sloppy dicks racing team-

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 150
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuumaa seuraa kuopio 60v
« Vastaus #2 : Marraskuu 17, 2023, 22:06:33 »
Turskaveli JR63: Näpyttelisitkös yksityisviestinä minulle lähettämäsi vastauksen myös tähän viestiketjuun kaikkien nähtäville niin saavat muutkin turskakolleegat tietoa, sehän on tämän foorumin yksi perustarkoituksista.
-sloppy dicks racing team-

Poissa juhov001

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuumaa seuraa kuopio 60v
« Vastaus #3 : Maaliskuu 29, 2024, 08:19:36 »
Tämä lienee tämä täti joka naapurissa ilmoittelee, isot tissit liiveissä kuvalla.
Aion mennä hä tä tapaamaan mutta mikä tässä siis oli pielessä? Onko muilla kokemuksia?