Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska meilisodassa  (Luettu 19163 kertaa)

Poissa wiseguy78

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #80 : tänään kello 11:34:11 »
Jos mäkin tuon oman lusikan tähän soppaan.
Aika usein käynyt niin,kun lisäinfoa on kysynyt,yleensä sijaintia,
hintaa,kuuluuko suutelu valikoimaan,niin johonkin noista kysymyksistä
ei saa vastausta,usein se on tuo suutelu kysymys.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #81 : tänään kello 11:57:32 »
^ Sama.

Vastaus saattaa myös olla "mihin aikaan haluat tulla".

-> se luetun ymmärtäminen!
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
« Vastaus #82 : tänään kello 12:26:15 »
Onko löydettävissä korrelaatiota? Jos etsii GFE-palvelua, niin se alkaa jo viestittelystä? Oikeat pillunmyyjät suoraviivaisempia?😀
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #83 : tänään kello 13:04:59 »
Tai myyjä ei ymmärrä mitä asiakkaalle pitäisi myydä...
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #84 : tänään kello 14:58:40 »
"Mulla häviää peruskohteliaat käytöstavat aina, kun käy ilmi ettei ilmoitusta ole luettu. Just vastasin yhdelle sankarille etten tapaa lukutaidottomia ihmisiä 🙈 Että niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.."

Etpä näytä itsekkään lukea aiempia,  Eli ihan sama tyttöjen vastauksissa, eivät lue mitään mitä kirjoitat tai kysyt.

kuten kerroin , kun kysyy esim. kolmea asiaa,  esim. missäpäin kaupunkia, koska sopii, mitä hintoja pyydät, onko niitä ja näitä asuja jne.
saa 99% aina vastaukseksi pelkän hinnan,
  ei mitään mitä muuta on kysynyt, sitten alkaa lypsäminen ja pingiksen peluu kysymys vastaus,
johon vastataan aina yhdellä , kahdella sanalla ja taas kysyt samoja mitä aiemmissa,
eli niin metsä vastaa..... 

kyllä minäkin olen lopettanut viestittelyn tähän useasti ja soittanut tytölle joka vastaa ja mennyt käymään, helppoa ja nopeeta.

Mun Realin ilmoitus on laadittu niin, ettei tarvitse kysyä mitään. Riittää kun ymmärtää mun asettamat ehdot asiakkaille ja esittelee itsensä Fonectanrosta parilla sanalla ikä mukaan lukien ja kertoo mihin, milloin ja minkä pituisen ajan haluaa varata. Lukutaitoisten kanssa päästään maaliin parilla viestillä ja lukutaidottomat ei saa edes vastausta, koska mulla ei ole mitään mielenkiintoa ruveta lypsämään vastauksia, joita jo ilmoituksessa peräänkuulutan.

Naapurin ilmoitus on myös laadittu niin, että siitä käy ilmi, mitä on tarjolla ja millaisia asiakkaita otan vastaan. Hintatiedusteluihin vastaan, mikäli tiedustelija on mulle potentiaalinen asiakas. Jos laitetaan viesti että, haluan tavata huomenna. Niin siitä käy jo erittäin hyvin ilmi, että ilmoitusta ei ole edes luettu. 1. En ole huomenna tavattavissa. 2. Esittely ja ikä puuttuu.

Keep it simple 👌
@Kuusamo

Poissa palvelunostaja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #85 : tänään kello 18:00:24 »
En ole havainnut mitään yhteyttä kansalaisuuteen tai maahan jossa ollaan. Joskus kyssäreihin ei vaan tule vastausta. Koitan siksi pitää viestinnän mahdollisimman yksinkertaisena ja suoraviivaisena, kysyen vain kynnyskysymykset. Jos pt:stä on muuten hyvät vibat niin voin kysyä kerran uudestaan, mutta en mä lähde pelaamaan mitään pelejä. Ja jos pt:llä on liian kiire keskittyä edes parin lauseen viestiin, niin se on myös ihan pätevä vaataus.