Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska meilisodassa  (Luettu 17889 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #60 : Tammikuu 21, 2026, 21:43:59 »
Ratkaisu jarijarille on se, että lakkaa yrittämästä niitä amatöörejä, jotka on tavattavissa kun niitä huvittaa, ilman kestävää bisnesajattelua (eikä pahalla amatöörejä kohtaan, jokainen aloittaa jostain).

Jos laitat viestittelyeffortin ammattilaisten suuntaan, niin saat selkeät viestit, ja oltaisiin kaikki tyytyväisiä. Mekin arvostetaan teitä, jotka olette tosimielellä tulossa, ja toteutamme oikeasti mielellämme toiveita.

Terveisin turhautunut hupakko, joka puki taas kerran nätin asun turhaan 😖

Miten sä määrittelet amatöörin ja ammattilaisen? Mä olen tavattavissa sillon kun mua huvittaa, ilman kestävää bisnesajattelua. Ja noh, jarijarin historian tietäen, en laittaisi kauheesti paukkuja saadakseni hänet asiakkaaksi enkä kutsuisi häntä ottamaan yhteyttä yhtään kehenkään 😁 ❤️
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa Tulli

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #61 : eilen kello 09:49:08 »
Koskaan kukaan huora ei ole suomessa kysynyt, mitä minä haluaisin tai toivoisin.
Outoa juttu. Minulta jokainen kotimainen huora kysyy mitä herralla olisi mielessä, onko jotakin toiveita tapaamisen suhteen. Muutamaa pieruverkkari (josta inisen kunnes henki lähtee) tapaamista lukuunottamatta asutoiveetkin on rintsikoita ja stringejä myöten otettu huomioon.

Sama juttu, aina kyllä kysytty mitä toivoisin.
Ja toteutettu jos mahdollista.
Tissit 😍

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #62 : eilen kello 10:01:57 »
Eräs kysyy aina suikkarin jälkeen, haluanko seksiä. Yleensä olen halunnut.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Klikklak

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #63 : eilen kello 10:43:24 »
Koskaan kukaan huora ei ole suomessa kysynyt, mitä minä haluaisin tai toivoisin.
Outoa juttu. Minulta jokainen kotimainen huora kysyy mitä herralla olisi mielessä, onko jotakin toiveita tapaamisen suhteen. Muutamaa pieruverkkari (josta inisen kunnes henki lähtee) tapaamista lukuunottamatta asutoiveetkin on rintsikoita ja stringejä myöten otettu huomioon.

Todella outoo aina kysytty toiveita tapaamisen ja asutoiveiden suhteen. Yleensä kyllä laitan eka yhteydenottoon jo millainen tapaaminen  mielessä. En tiedä miten lähestyt ja millaisia palveluntarjoajia kun noin vaikeeta tuntuu olevan viestittely. Auttoisko ehkä hieman viilata lähestymistapaa 🤔

Poissa jarijari

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #64 : eilen kello 22:23:29 »
Mtiä lähestymistapaa?

Kysyy perusasioita ja hintaa , missähän päin ruuhkaa ja autopaikkaa ajatellen ei mitenkään stalkatakseen, jos on niin epäluuloinen että esim.  Jakomäki , niin ei voi tunnistaa sielläkään,
mitä pitäisi runoilla, varsinkin kun autossa ajossa  , joo laittomasti juu, kirjoittelee , niin ei jaksa mitään stooreja kirjoitella, josku on tullut tehtyä niitäkin ja saman tylyn hinnan saa niilläkin, ei juuri muuta.

Yleensä lähestyn asiallisesti perusasiolla, en tiedä mitä tarkoitat vai oletko herkkä jollekkin,  eikä tässä mitään seurustelua olla rakentamassa , vaikka monen ilmoitus on niin siloiteltu kauniiksi niihin vastauksiin nähden.

Poissa jarijari

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #65 : eilen kello 22:26:48 »

Sama juttu, aina kyllä kysytty mitä toivoisin.
Ja toteutettu jos mahdollista.

Valitettavasti ei huorat tiedä mitään kenenkään  historiasta, vaikka niin voi vähäisellä järjenjuoksulla päätellä,  luuletko tosiaan että tunnet ja tiedät kaikki, just joo ja onnee valitsemallesi uralle vaan.

Jos noin ahdistaa, sitten se on kohdallasi näin.

Poissa jarijari

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #66 : eilen kello 22:32:44 »
"Miten sä määrittelet amatöörin ja ammattilaisen? Mä olen tavattavissa sillon kun mua huvittaa, ilman kestävää bisnesajattelua. Ja noh, jarijarin historian tietäen, en laittaisi kauheesti paukkuja saadakseni hänet asiakkaaksi enkä kutsuisi häntä ottamaan yhteyttä yhtään kehenkään"

Et tod tiedä kenenkään historiasta yhtään mitään, tuskin omastasikaan....
luuletko ettei monella ole monia sposteja, nroita jne.

mistä tiedät vaikka olisin ollutkin asiakkaanasi.........

joskus vaan tulee vähän suoraan täällä kirjoiteltua kun olette niin itseänne täynnä ja kuvitteletette liikoja, tulee aika kun kukaan ei ole sinustakaan kiinnostunut, sori ja näin se vaan on.

Poissa Bbw-Pihla

• Full Member
  • Galleria (8)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #67 : eilen kello 22:41:42 »
Ihan vilpittömästä uteliaisuudesta jarijari kysyn, että miksi edes otat yhteyttä kotimaisiin huoriin jos me kaikki ollaan saatanasta? Ilmeisesti kuiten pillua saat ulkkaritaustaisilta, niin onko sulla joku sadomasokismin muoto, että sun täytyy viestitellä kotimaisille ja pahoittaa mieles joka kerta ja sitten tulla oksentamaan se paha olos tänne kaikkien suomihupakoiden niskaan?
Tiiätkö kun sä voit tehdä elämästäsi helpompaa ja pitäytyä sellaisessa josta tiedät saavasi hyvää fiilistä.
Satakunnan ja Pirkanmaan rajalta liikun sujuvasti avuksi.

Poissa jarijari

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #68 : eilen kello 22:44:40 »
"Miten sä määrittelet amatöörin ja ammattilaisen? Mä olen tavattavissa sillon kun mua huvittaa, ilman kestävää bisnesajattelua."

ammattilainen esim. huomaatko eroa huippukokin ruoassa ja abc: n ruoassa,
 et jos et ole syönyt
Tai erotatko  esim.ammattitaksikuskin  , autokoulun auton ajosta?

Aammattilainen huora , on muutakin kuin normi perusvaatteissa odotteleva joka ottaa vain huousut pois ja makaa,  jos ei ole kunnon ammattihuoralla käynyt ei todellakaan erota metsää puilta, eroa on kuin pikku tytöllä joka on juuri aloittanut täysikäisenä hommat ja sitten joka intohimolla on opetellut kaikki temput, toki vanhoja huoria on myös jotka vain makaavat  ilmeettöminä.

Ettei nyt ihan päiväsi mene pilalle, on paljon kiimaisia kivoja kuumia tyttöjä joita on kiva panna ja tunne on molemminpuolista, heitä on paljon ja ympäri suomea, tytöt on yleensä kivoja nussittavia,  muutamista tympeistä vaan tuli liikaa yleistettyä, sori.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #69 : eilen kello 22:52:05 »
^ Onneksi laitoit ton lopun kun mä jo vähän pahoitin mieleni ja pilasin päiväni. Tuli parempi mieli 🥰
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!