Pari lyhyehköä viestiä voin lähettää. Puhelin on mielestäni paras väline yhteydenpitoon tällä sektorilla.
Uutiset:
Kapu

Foorumihierarkian huipulla
tane

Piristää muiden päivää
Naapurissa tuntuu olevan paljon amatöörejä jotka vastaa kerran tai ei kertaakaan. Kun kysyy suoraan hintoja ja palveluita menee vissiin liian suoraan asiaan kun pitäisi jotain romanttista paskaa jauhaa tms. Pistän silti maileja aina välillä ihan vain kokeeksi. On sieltä joskus ihan asiallinenkin pano löytynyt..
Minullakin on tuolta naapurista kokemusta. Saan tosi paljon yhteydenottoja sellaisilta turskilta, joille vastaan kerran tai en kertaakaan. Minulla siihen on aina joku syy

Kerro nyt turskallekin näitä syitä niin ymmärtää nöyremmin tarjota rahojansa. Ei saisi hintoja ja palveluita kysellä??

Vieras1703

Huikea tyyppi
tane

Piristää muiden päivää
. Ihan järkeviä syitä.

Vieras0028

Huikea tyyppi
Anaalikeisari
Kelpo kaveri
jarijari
Kelpo kaveri
Koskaan kukaan huora ei ole suomessa kysynyt, mitä minä haluaisin tai toivoisin.Outoa juttu. Minulta jokainen kotimainen huora kysyy mitä herralla olisi mielessä, onko jotakin toiveita tapaamisen suhteen. Muutamaa pieruverkkari (josta inisen kunnes henki lähtee) tapaamista lukuunottamatta asutoiveetkin on rintsikoita ja stringejä myöten otettu huomioon.
jarijari
Kelpo kaveri
Varsinkin kun autossa kirjoittelee ajossa, ei jaksa runoilla ja vastailla kysymystulviin .
MySweetMystery

Nauttii muiden arvostusta
Sillä eräällä sivustolla jota kutsun nyt tässä ainoastaan "naapuriksi" on runsaasti ilmoituksia ilman puhelinnumeroa ja yhteyttä on otettava sähköpostilla. Yleensä se vaatii vieläpä runsasta meilien vaihtelua ihan finaaliin saakka jos nyt edes sinne pääsee. Se vähän vaihtelee se.Ai tätä mieltä olin tuolloin ::)Nyt voin kertoa etten lähetä ensimmäistäkään viestiä päästäkseni panemaan. Paras olisi, että huorat löytyisivät Timmasta.
Oletko valmis tällaiseen meilisotaan päästäksesi tapaamaan jotakuta?
Mä kyllä oon vaikka pääsääntöisesti katselen vaan REn ilmot ja valitsen sieltä sitten.
Pamsuliini2.0
Kelpo kaveri
Silloin harvoin kun mulla ilmoitus on aktiivinen, en todellakaan laita siihen numeroani.
Kun numero on kaikkien vapaasti saatavilla verkossa, siihen voi tulla vaikka mitä. Aika on rahaa ja yksikin turha puhelu on pois oikeasti maksukykyiseltä asiakkaalta. Muhun saa siis yhteyden vain meilillä ja vastaus on vakioviesti, joka sisältää tarkemmat yhteystiedot ja muut tärkeät speksit.
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Miira N

Nauttii muiden arvostusta
Suomessa kun olisi niinpaljon kilpailua, että tyttö joutuisi miettiin millä erottuu, ja tulee toimeen, täällä joka ylipainoinen ja ei niin edustava , saa satoja viestejä ja siksi on noussut kusi päähän.
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Myyntikoulutus huorille olisi paikallaan, varsinkin jos noudattaisivat perusasioita.
Joka meilissä ja textarissa tulee aina vain mitä ei saa tehdä, mitä tyttö haluaa,
mikä ei sovi ja mistä joutuu estolistalle ja kaikkee pelkkää negatiivista.
Koskaan kukaan huora ei ole suomessa kysynyt, mitä minä haluaisin tai toivoisin.
Paljon ulkomailla huorissa käyneenä, voin sanoa että sielä aina kysytään mitä asiakas haluaa tai toivoo, no siellä onkin maksava asiakas kuningas.
Suomessa kun olisi niinpaljon kilpailua, että tyttö joutuisi miettiin millä erottuu, ja tulee toimeen, täällä joka ylipainoinen ja ei niin edustava , saa satoja viestejä ja siksi on noussut kusi päähän.
Ottakaa vaan herneet nokkaan, mutta myydä ette todellakaan osaa, tai olla edes kohteliaita, asusteista ja asunnosta puhumattakaan.
Ja ennenkuin joku ehtii vinkuun, toki on poikkeuksia , kyllä hyviä tyttöjä on kyllä, mutta ihan liian vähän.

MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Ratkaisu jarijarille on se, että lakkaa yrittämästä niitä amatöörejä, jotka on tavattavissa kun niitä huvittaa, ilman kestävää bisnesajattelua (eikä pahalla amatöörejä kohtaan, jokainen aloittaa jostain).
Jos laitat viestittelyeffortin ammattilaisten suuntaan, niin saat selkeät viestit, ja oltaisiin kaikki tyytyväisiä. Mekin arvostetaan teitä, jotka olette tosimielellä tulossa, ja toteutamme oikeasti mielellämme toiveita.
Terveisin turhautunut hupakko, joka puki taas kerran nätin asun turhaan 😖