^ En voisi olla enemmän samaa mieltä! Pentulive on yksi maailman parhaita asioita! Onpa mahtavaa että löytyy turska joka ymmärtää oikeasti hyvän päälle. 

Uutiset:
Et joku laittaisi minun uuden puhelimen toimintakuntoon 🤭Olen varsin taitava sim-kortin paikalleenlaittaja ja virran päällepano onnistuu sekin. Ei taida riittää?
Huomista sadepäivää, en aio nousta sängystä koko päivänä. 🤭
Et joku laittaisi minun uuden puhelimen toimintakuntoon 🤭Ai että; olisin tähän tarttunut ja lupautunut suorittamaan mutta olen estyneenä.
Et joku laittaisi minun uuden puhelimen toimintakuntoon 🤭Ai että; olisin tähän tarttunut ja lupautunut suorittamaan mutta olen estyneenä.
Pimun probleema on arvatenkin akuutti ja minä olen out alkavan viikon eli matkoilla.
Joku varmasti pääsee...
^^ malaga on kyllä poikkeuksellisen kaunis ja viehättävä kaupunki. ja concha fina on luultavasti maailman paras mereneläväTarkkaan en tiedä mikä concha fina on mutta oletan sen olevan simpukka?harmi että sitä ei oikein saa juuri muualta espanjasta. täytyis varmaan jossain kohtaa keväällä käydä taas tsekkailemassa maisemia siellä päin.