Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä odotat juuri nyt?  (Luettu 351354 kertaa)

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #3000 : eilen kello 15:52:41 »
Odotan vegaanista hampurilaistani Lavickan terassilla. :)
Is she really going out with him?

Poissa Granado

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3001 : eilen kello 16:34:22 »
^Hienoa. Lavicka on kyllä ihan parhautta Prahassa. Ja muutenkin tuo Prahan ravintolatarjonta on kokenut melkoisen myllerryksen sen viimeisen 15 vuoden aikana mitä minä olen siellä reissannut. Nyt Prahassa on tarjolla myös hyviä kasvisruokia ja italialainenkin ravintola löytyy lähes jokaisesta korttelista. Sellaisen perinteisen tsekkiläisen ruoan taikasanathan ovat vepro, kneldo ja zelo eli possu, knöödeli ja kaali, ja kun viikon veti niitä suolaisia kermalla maustettuja rasvaisia sapuskoja naamaansa, niin kotona kaurapuuro maistui ihmeen hyvälle. Netistä luin, että nyt Prahaa suositellaan hyvänä matkavaihtoehtona jopa kasvisruoan ystäville. Itse olen velipojan kanssa lähdössä Savonlinnaan katsomaan Macbethia ja ennen Giuseppe Verdin säveltämää oopperaa virittäydytään tunnelmaan käymällä syömässä pitkän kaavan mukaan italialaisittain Savonlinnan torin laidalla ravintola Perlina di Castellossa. Bon appetit herra Ström  :).
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3002 : eilen kello 16:47:27 »
Nyt nautin kuivaa valkoviiniä. Alkoi helvetillinen vesisade ja siirryin terassilta siihen katettuun sisätilaan. Prahassa on myös viinibaareja ettei tämä pelkkää Bernardin juomista ole.
Granadolle hienoa kulttuurikokemusta hienossa ympäristössä. :drinking:
Is she really going out with him?