Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!  (Luettu 10527 kertaa)

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Ehtoota!

Mettämies päätti pitkästä aikaa lähteä käymään maksullisen naisen luona mikä saattoi olla virhe!?
No varasin ajan hupakolle reilut kaksi viikkoa sitten ja otin suikkarin Ja hetken mielijohteesta otin sen owona toisen kerran hupakko historiassa kun tää hupakko niin vannoi ja vakuutti olevansa terve!(tämän hetken tietojen perusteella näin onkin) No kun hupakon luona vierailusta oli kulunut reilu viikko alkoi ilmaantumaan erinäisiä oireita alapäähän jotka sopisivat sp:tauteihin. Laitoin kyseiselle hupakollekin viesti, että minulle on ilmaantunut oireita käynnin jälkeen ja että aion mennä testein. Kehoitin myös häntä menemään varmuuden vuoksi. Testit olivat negatiiviset, mutta silti jäi takaraivoon kolkuttamaan ajatus siitä, että jospa sp tauti ei vielä näkynytkään testissä 12 päivän jälkeen mahdollisesta tartunnasta. Kysyin myös hupakolta, että onko hän käynyt testeissä ja sain vastauksen meen sitten kun kerkeän . Kyllä minä ainakin hupakkona olisin mennyt kiireesti testeihin. Mielestäni tuollainen vastaus osoittaa melkoista välinpitämättömyyttä muita ihmisiä kohtaan!!? Varsin kin kun häneltä olisi saanut panonkin ilman kumia!!Ja jos hänellä lopulta tauti on niin ei hän ainakaan ole sitä minulta saanut kun kerran minun testit olivat negatiiviset!

No mitä tästä opin? No sen, että ei todellakaan voi luottaa yhdenkään hupakon omaan sanaan 100% varmuudella taudittomuudesta. Ja sen, että käytän tästä eteen päin aina kumia hupakoissa käydessäni!

En kerro kyseisen hupakon nimeä jotta en saa mitään syytöksiä esim. kunnian loukkauksesta. Kerroin tämän tarinan vaan varoituksena, että ei kannata panna tai otaa suikkaria paljaalla! Ja toivottavasti tuo minun testi todellakin näytti jo todellisen tilanteen. Aion kuitenkin käydä vielä uudestaan testeissä jos nämä oireet eivät häviä mihinkään!

Tämä seikailu hupakko maailmassa ja riskin otto olisi saanut jäädä tekemättä!

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #1 : Marraskuu 04, 2021, 14:22:53 »
Rauhoitu!

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #2 : Marraskuu 04, 2021, 14:32:15 »
Elämä on suurissa määrin yhtä venäläistä rulettia...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #3 : Marraskuu 04, 2021, 14:54:20 »
Sun kyrvällä on elinikää n.viikko, ehkä vähemmän.

Onko se sitten välinpitämätöntä toimintaa jos menee testeihin kun kerkiää. Noin yleisesti ottaen teen elämässä kaiken sitä mukaa kun kerkiää. Joskus en kerkiä vessaan ja housuun tulee.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2021, 14:57:03 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #4 : Marraskuu 04, 2021, 15:10:12 »

Eli tuli epäily sp-taudista mutta testin perusteella ei ollut. Eiks se ole hyvä juttu. 👍

Jäikö mulla joku pointti nyt huomaamatta..?🤔
Amator

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #5 : Marraskuu 04, 2021, 15:11:40 »
Ehtoota!

Mettämies päätti pitkästä aikaa lähteä käymään maksullisen naisen luona mikä saattoi olla virhe!?
No varasin ajan hupakolle reilut kaksi viikkoa sitten ja otin suikkarin Ja hetken mielijohteesta otin sen owona toisen kerran hupakko historiassa kun tää hupakko niin vannoi ja vakuutti olevansa terve!(tämän hetken tietojen perusteella näin onkin) No kun hupakon luona vierailusta oli kulunut reilu viikko alkoi ilmaantumaan erinäisiä oireita alapäähän jotka sopisivat sp:tauteihin. Laitoin kyseiselle hupakollekin viesti, että minulle on ilmaantunut oireita käynnin jälkeen ja että aion mennä testein. Kehoitin myös häntä menemään varmuuden vuoksi. Testit olivat negatiiviset, mutta silti jäi takaraivoon kolkuttamaan ajatus siitä, että jospa sp tauti ei vielä näkynytkään testissä 12 päivän jälkeen mahdollisesta tartunnasta. Kysyin myös hupakolta, että onko hän käynyt testeissä ja sain vastauksen meen sitten kun kerkeän . Kyllä minä ainakin hupakkona olisin mennyt kiireesti testeihin. Mielestäni tuollainen vastaus osoittaa melkoista välinpitämättömyyttä muita ihmisiä kohtaan!!? Varsin kin kun häneltä olisi saanut panonkin ilman kumia!!Ja jos hänellä lopulta tauti on niin ei hän ainakaan ole sitä minulta saanut kun kerran minun testit olivat negatiiviset!

No mitä tästä opin? No sen, että ei todellakaan voi luottaa yhdenkään hupakon omaan sanaan 100% varmuudella taudittomuudesta. Ja sen, että käytän tästä eteen päin aina kumia hupakoissa käydessäni!

En kerro kyseisen hupakon nimeä jotta en saa mitään syytöksiä esim. kunnian loukkauksesta. Kerroin tämän tarinan vaan varoituksena, että ei kannata panna tai otaa suikkaria paljaalla! Ja toivottavasti tuo minun testi todellakin näytti jo todellisen tilanteen. Aion kuitenkin käydä vielä uudestaan testeissä jos nämä oireet eivät häviä mihinkään!

Tämä seikailu hupakko maailmassa ja riskin otto olisi saanut jäädä tekemättä!

On kyllä hurjan kuuloista🙄
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Paikalla jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #6 : Marraskuu 04, 2021, 15:24:58 »
Mä en ymmärrä mistä noita paljaalla tarjoajia oikein löytää, kun mulle ei ole tullut ensimmäistäkään sellaista vastaan ikinä.

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #7 : Marraskuu 04, 2021, 15:44:53 »
Outoa on kyllä kun nykyään ei tarjota edes suutelua ;D

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #8 : Marraskuu 04, 2021, 15:45:07 »
Otit owon mimmiltä ketä tarjoaa myös paljaalla? En ymmärrä tätä ihmisten naiviutta "ei mulla oo mitään tauteja". Vaikka olisit just ennen tapaamista ottanut testit ja ne näyttäisi negaa niin ne ei kerro sen hetken tilannetta vaan tilanteen viikkoja (hivin tapauksessa jopa kuukausia sitten). Koska itämisaika.

Eli käytännössä ei ole mitään keinoa siihen et voisit mennä takuuseen yhtään kenestäkään ettei olisi tauteja.

Ja siis jokainen tekee tyylillään ja ottaa niitä riskejä mitä haluaa mut tässä keississä pata kattilaa soimaa "välinpitämättömyydestä".
Thank you 🙏🕊️

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #9 : Marraskuu 04, 2021, 16:04:19 »
^



Tämä seikailu hupakko maailmassa ja riskin otto olisi saanut jäädä tekemättä!

No niinhän mä tuossa lopussa kirjoitin, että olisi pitänyt jättää riski ottamatta. Omaa tyhmyyttä koko homma! Mutta se on varma ettei tule toistumaan!

Poissa Vieras1541

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #10 : Marraskuu 04, 2021, 16:11:56 »
Törmäsin ensimmäistä kertaa hupakkoon, joka olisi antanut panna paljaana ja owoa ilman ekstraa. Kiusaus oli kova, mutta onneksi järki voitti. Mitä lie mahdollisia tauteja olis tullu..

Jos joku tarjoaa pipariaan tuosta noin vaa paljaana, niin todennäköisesti löytyy myös mukava tuliainen kotiin. Koskettaa niin hupakoita kuin ei-hupakoita.

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #11 : Marraskuu 04, 2021, 23:55:01 »
Nämä jutut ovat henkilökohtaisia valintoja. Ukkomiehillä suurin pelko liittynee siihen, ettei veisi ”tuliaisia” vaimolleen, joutuisi ulkoruokintaan ja maksamaan taloaan kahteen kertaan ::) Olen ollut itsekin ukkomies ja pelännyt samoja asioita.

Täällä saitilla toisaalla mm. Ylilääkäri on käsitellyt suojaamattoman suuseksin riskejä, ja ne ovat varsin pienet. Toki mm. tippuri ja klamydia sekä herpes voivat tarttua suuseksissäkin, muttei siitä mitään tappavaa saa. Mm. HIV ei juurikaan suuseksissä tartu.

Mitä tulee paljaalla panemiseen, se tuntuu olevan tabu tässäkin skenessä. Paheksunnan ja jeesustelun aihe, vaikka sitä silti tapahtuu. Ihmisiähän me vain olemme ja joskus tilanne vain kehittyy itsekseen. Onpa tuo lipsahtanut itseltänikin jokusen kerran, tosin tutun ja luotettavan hupsun kanssa. Kerran hän sai oireita ja molemmat kävivät testeissä, jotka näyttivät negaa. Se siitä, turha vaivata päätään asialla sen enempää ja maalata piruja seinille.

Mutta vain testit kertovat asioiden todellisen laidan, ja niissä on syytä käydä ajoittain, jos ylipäätään harrastaa maksullista seksiä tai muita irtosuhteita. Mutta jos testi näyttää negaa ja oireita on edelleen, lienee syytä lähinnä rauhoittaa oma päänuppinsa. Se päänuppi kun vaikuttaa ihan kaikkiin oireisiin, olipa taustalla fyysistä tautia tai ei.

Paljon huolestuneempi kuin SP-taudeista huoraskenessä olen nykyään mm. Covid -19 - tartunnoista, jotka leviävät jo ovella halaillessa niin ollakseen ja johtavat erityisesti rokottamattomilla helposti sairaalahoitoon, ehkä myös teholle.

Omasta mielestäni ois helpompi pyydellä parisuhdekumppaniltakin anteeksi huorista saatua SP-tautia kuin tunnustaa hiukan ennen hengityskoneeseen kytkemistä ja tajunnan sammumista (ehkä lopullisesti), että sain koronan ehkä huorista. Goodbye, ehkä me vielä nähdään. Tai jos ei, niin voitko antaa anteeksi…? 🙄

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #12 : Marraskuu 05, 2021, 06:58:43 »
Avataan uusi ketju - huorien välinpitämättömyys covid 19 kohtaan (huom. Huorien välinpitämättömyys!)
Why so fragile?

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #13 : Marraskuu 05, 2021, 07:27:02 »
Mä en ymmärrä mistä noita paljaalla tarjoajia oikein löytää, kun mulle ei ole tullut ensimmäistäkään sellaista vastaan ikinä.

Kyllä niitä vain löytyy. Tälläkin viikolla eräs kotimainen neitonen mainosti extroina myös paljaana panemista. Tuli kyllä täysin yllättäen tämä tarjous, mutta hyvä että mainitsi, koska osasin sitten jättää sen käynnin väliin.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #14 : Marraskuu 05, 2021, 08:27:19 »
Avataan uusi ketju - huorien välinpitämättömyys covid 19 kohtaan (huom. Huorien välinpitämättömyys!)

Mites olisi ”Pakko-käydä-töissä-tai-muuten-ei-saa rahaa-ja-joutuu-kadulle”- ketju?
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #15 : Marraskuu 07, 2021, 12:11:37 »
Mitä siitä marisemaan jos on valmis uittamaan moloaan hupakossa ilman suojausta. Sitten kun kikkeli muistuttaa kukkakaalia, voi harmitella itsekseen.

Niitä idiootteja kuitenkin on olemassa, jotka jopa haluavat levittää tauteja :whipping:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #16 : Marraskuu 07, 2021, 12:56:08 »
Paljaalla tarjoaminen on ihan pirun huono liikeidea. Sukupuolitauti ei ole yksityisasia, siinä sotkussa on mukana paitsi asiakas, asiakkaan mahdollinen kumppani, oma kumppani, panokaveri jne jne.

Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #17 : Marraskuu 07, 2021, 13:05:58 »
Niin kuin olen itse kirjoittanut niin oli tosi tosi tyhmää minulta antaa ottaa ilman kumia suihin! Mutta vielä tyhmempää on ainaki mun mielestä se ettei kyseinen hupakko suostu meneen testeihin vaikka kuinka pyytää! Ja kun vielä ystävällisesti hänelle ilmoitin siitä että on pieni mahdollisuus siihen, että hänellä on sp-tauti.Vastuuntuntoinen hupakko menis varmasti viipymättä testeihin?? Tai ainakin niin luulisin? No itsehän sain negatiivisen tuloksen 12 päivää mahdollisen tartunnan jälkeen joten kyllä kait tässä saa olla ihan rauhassa??
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2021, 13:08:28 kirjoittanut Mettämies »

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #18 : Marraskuu 07, 2021, 13:13:42 »
^Vastuuntuntoisen seksityöntekijän tulee käydä testeissä säännöllisesti. Olisi kyllä kiva tietää kenestä on kyse, voitko kertoa oliko kotimainen vai ulkomaalainen? Hitokseen vaikeaa uskoa että kukaan kotimainen ottais tämmöistä riskiä..  ???
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakon välinpitämättömyys mahdollisia tauteja kohtaan!
« Vastaus #19 : Marraskuu 07, 2021, 13:15:46 »
^Vastuuntuntoisen seksityöntekijän tulee käydä testeissä säännöllisesti. Olisi kyllä kiva tietää kenestä on kyse, voitko kertoa oliko kotimainen vai ulkomaalainen? Hitokseen vaikeaa uskoa että kukaan kotimainen ottais tämmöistä riskiä..  ???

Miksi ulkomaalainen ottaisi?