Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu

<< < (9/11) > >>

MestariMerlin:
Ihan hyviä valintoja.. Itse tajusin tänään käydä testaamassa Tianaa joka oli saapunut pikavisiitille pk-seudulle.. ja eipä tarvinnut katua.
Mutta mitä h-vettiä! Olin päivän ainoa asiakas ja Tiana oli sitä mieltä ettei kannata stadissa juuri keikkailla koska asiakkaat tekevät niin paljon ohareita. Muuten kyllä kelpaisi. Sääli sinänsä koska parempaa naista saa kyllä hakea. Tämän neidon kanssa kaikki toimi. Hellempää ja kiireettömämpää GFE:tä ei ole tullut vastaan. 10/10. Joten Turkuun astiko pitää matkustaa uusintaa varten? Osaako tähän joku sanoa eroavatko pk-seudun asiakkaat muista vai onko Tianalla ollut vain aina huonoa tuuria?

Vieras1503:
En tiijä onko ollut paska tuuri vai pelkästään paska sää. Itsekin mietin tianan luona käymistä mut ei oikeen napannut lähteä eilen vesisateeseen tallaamaan pitkin hesadishun katuja. Tietty pk seudun alueelle varmaan mahtuu enemmän kaikkia persrunkkareita ketkä vaan haluu lähetellä viestejä huorille ja peruu sit aikoja myöhemmin.

teme696:
Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seudulla? Oma vakkari tietysti.  :inlove:

Paroni:
Inari+Julia syväkurkkuduo vois olla kyl aika kokemisen arvoinen. Siihen viel Jade lyömää löylyä tai piiskaa.

Jaatinen:

--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Elokuu 31, 2023, 02:16:55 ---Mutta mitä h-vettiä! Olin päivän ainoa asiakas ja Tiana oli sitä mieltä ettei kannata stadissa juuri keikkailla koska asiakkaat tekevät niin paljon ohareita.

--- Lainaus päättyy ---

Olisko ihan nyt vaan sitä että tarjonta etenkin PKS on tällä hetkellä enemmän kuin kohdillaan. Että jos kolmekymppinen ei nyt niin timmi mimmi enää on siellä listoilla niin hukkuu kyllä helposti massaan.
Toki jos laittaa hakuehtoihin että pitää olla 30+ arvostelua eikä pelkästään <50kg <20v (eli osaa arvostaa muutakin kuin kuntosalikelpoista persettä ja tiukkaa vatsaa), hän nousee aika harvalukuiseen joukkoon. Moni meistä ikävä kyllä hakee fyysisesti ihan jotain muuta kuin mikä kotona röhnöttää tai millaisten pikkareiden hieromiseen siviilissä muuten on realistinen mahdollisuus.

Itsekin uskon että antaisi varmasti hyvät kyydit mutta pelkkä perussetti kolmekybäsen mutta ihan ok kroppaisen PT:n kanssa ei saa mua liikkeelle. Mieluummin lähden hakemaan kemioiden kohtaamista tiukempikroppaisen ja mielellään myös Tianaa nuoremman mimmin kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta