Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu  (Luettu 33513 kertaa)

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #40 : Elokuu 31, 2023, 02:16:55 »
Ihan hyviä valintoja.. Itse tajusin tänään käydä testaamassa Tianaa joka oli saapunut pikavisiitille pk-seudulle.. ja eipä tarvinnut katua.
Mutta mitä h-vettiä! Olin päivän ainoa asiakas ja Tiana oli sitä mieltä ettei kannata stadissa juuri keikkailla koska asiakkaat tekevät niin paljon ohareita. Muuten kyllä kelpaisi. Sääli sinänsä koska parempaa naista saa kyllä hakea. Tämän neidon kanssa kaikki toimi. Hellempää ja kiireettömämpää GFE:tä ei ole tullut vastaan. 10/10. Joten Turkuun astiko pitää matkustaa uusintaa varten? Osaako tähän joku sanoa eroavatko pk-seudun asiakkaat muista vai onko Tianalla ollut vain aina huonoa tuuria?

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #41 : Elokuu 31, 2023, 08:23:18 »
En tiijä onko ollut paska tuuri vai pelkästään paska sää. Itsekin mietin tianan luona käymistä mut ei oikeen napannut lähteä eilen vesisateeseen tallaamaan pitkin hesadishun katuja. Tietty pk seudun alueelle varmaan mahtuu enemmän kaikkia persrunkkareita ketkä vaan haluu lähetellä viestejä huorille ja peruu sit aikoja myöhemmin.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 31, 2023, 08:24:50 kirjoittanut vääräleuka2 »

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #42 : Elokuu 31, 2023, 08:43:44 »
Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seudulla? Oma vakkari tietysti.  :inlove:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #43 : Elokuu 31, 2023, 10:01:44 »
Inari+Julia syväkurkkuduo vois olla kyl aika kokemisen arvoinen. Siihen viel Jade lyömää löylyä tai piiskaa.

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #44 : Elokuu 31, 2023, 11:19:17 »
Mutta mitä h-vettiä! Olin päivän ainoa asiakas ja Tiana oli sitä mieltä ettei kannata stadissa juuri keikkailla koska asiakkaat tekevät niin paljon ohareita.

Olisko ihan nyt vaan sitä että tarjonta etenkin PKS on tällä hetkellä enemmän kuin kohdillaan. Että jos kolmekymppinen ei nyt niin timmi mimmi enää on siellä listoilla niin hukkuu kyllä helposti massaan.
Toki jos laittaa hakuehtoihin että pitää olla 30+ arvostelua eikä pelkästään <50kg <20v (eli osaa arvostaa muutakin kuin kuntosalikelpoista persettä ja tiukkaa vatsaa), hän nousee aika harvalukuiseen joukkoon. Moni meistä ikävä kyllä hakee fyysisesti ihan jotain muuta kuin mikä kotona röhnöttää tai millaisten pikkareiden hieromiseen siviilissä muuten on realistinen mahdollisuus.

Itsekin uskon että antaisi varmasti hyvät kyydit mutta pelkkä perussetti kolmekybäsen mutta ihan ok kroppaisen PT:n kanssa ei saa mua liikkeelle. Mieluummin lähden hakemaan kemioiden kohtaamista tiukempikroppaisen ja mielellään myös Tianaa nuoremman mimmin kanssa.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #45 : Elokuu 31, 2023, 11:49:29 »
On totta et pk seudulla on paljon tarjontaa mut ei mitenkään erityisen mahtavaa, hyviä kyllä on jonkin verran. Viime kesänä oli parempi mut sit vuodenvaihteen tapahtumien jälkeen ollut vähän laskusuunnassa. Nyt loppukesästä ollut ihan hyviä uutuuksiakin.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #46 : Elokuu 31, 2023, 15:19:25 »
RE:n stadin listoilta ei kyllä hyviä alle 30 v horoja löydy.. joten ilmoittavatko "naapurisaitilla"..? Itselleni ikä tai supertimmi varsi tosin ei ole niin tärkeä kuin asenne ja taidot.. Tiana oli huippua juuri näissä ja aiheutti väkevän onnen tunteen lievän leijumisen kera.  Yleisesti ottaen parhaat naiset ovat olleet juuri ikähaarukassa 30-35 mitä päässyt testaamaan..

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #47 : Elokuu 31, 2023, 15:26:16 »
RE:n stadin listoilta ei kyllä hyviä alle 30 v horoja löydy.. joten ilmoittavatko "naapurisaitilla"..? Itselleni ikä tai supertimmi varsi tosin ei ole niin tärkeä kuin asenne ja taidot.. Tiana oli huippua juuri näissä ja aiheutti väkevän onnen tunteen lievän leijumisen kera.  Yleisesti ottaen parhaat naiset ovat olleet juuri ikähaarukassa 30-35 mitä päässyt testaamaan..

Nuoremmista aina välillä RE:ssä ilmoittelee todella siro Oona Unelma.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #48 : Elokuu 31, 2023, 17:32:28 »
Ei noita turskia nyt taida liikaa olla liikenteessä kun edellinenkin tapaamani re-sivun neito jolla ikää 24 v kertoi että olen päivän ainoa asiakas. Onko porukalla lomien jälkeen rahat vähissä vai mikähän nyt vaivaa..? Voisi luulla että hinta laskisi jos kysyntää on vähän..
 
No se hyvä puoli ettei tarvitse kiirehtiä ulos saati käyttää valmiiksi märkää pyyhettä.. Tianankin kanssa meni jutellessa reilusti yliajalle.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #49 : Elokuu 31, 2023, 17:41:03 »
Ei noita turskia nyt taida liikaa olla liikenteessä kun edellinenkin tapaamani re-sivun neito jolla ikää 24 v kertoi että olen päivän ainoa asiakas. Onko porukalla lomien jälkeen rahat vähissä vai mikähän nyt vaivaa..? Voisi luulla että hinta laskisi jos kysyntää on vähän..
 
No se hyvä puoli ettei tarvitse kiirehtiä ulos saati käyttää valmiiksi märkää pyyhettä.. Tianankin kanssa meni jutellessa reilusti yliajalle.

Tänä aikana varmaan moni leikkaa menoja tämmöisestä harrastuksesta.
Kohta hupakot alkavat kilpailla turskista hinnoilla ja sehän on vain hyvä.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #50 : Elokuu 31, 2023, 18:09:29 »
Itselleni ikä tai supertimmi varsi tosin ei ole niin tärkeä kuin asenne ja taidot.. Tiana oli huippua juuri näissä ja aiheutti väkevän onnen tunteen lievän leijumisen kera.  Yleisesti ottaen parhaat naiset ovat olleet juuri ikähaarukassa 30-35 mitä päässyt testaamaan..

Samoilla linjoilla sun kanssa. Ei niin etteikö nuoressa ja timmissä välttämättä mitään vikaa olis, mutta pääsääntöisesti gravitoidun kohti kolmenkympin kieppeillä olevia ja siitä vanhempia. Edit. Lisätään vielä että ite olen 30v-40v puolivälin haarukassa.

Myöskin samaa mieltä Tianasta. Kävin vain suihinotolla ilman gfe-juttuja, mutta oli todella miellyttävä kokemus kaikkinensa. Aivan ihana naikkonen. Harmi jos ei pk-seudulla meinaa asiakkaita riittää.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #51 : Elokuu 31, 2023, 19:43:42 »
Itse asiassa Nuudelin lankavihjeen perusteella tämän testasin;) Kiitos siitä. Tiana on mukava likka eikä se vartalo tod. huono ollut. Nännilävistykset päälle kirsikkana.. Helppo on nyt sopia aikoja kun ei kauppa täällä käy. Huomenna uutta neitoa kehiin:) 

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #52 : Syyskuu 06, 2023, 13:04:07 »
Inari+Julia syväkurkkuduo vois olla kyl aika kokemisen arvoinen. Siihen viel Jade lyömää löylyä tai piiskaa.

Oijoi  :whipping:
Helsingissä <3

Poissa neitiJade

  • Newbie
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 25
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #53 : Syyskuu 06, 2023, 15:43:49 »
Inari+Julia syväkurkkuduo vois olla kyl aika kokemisen arvoinen. Siihen viel Jade lyömää löylyä tai piiskaa.

Täältähän tulee hyviä ideoita  :inlove: Inari ja Julia tosin sen verran ahneita muikkeleita imemään, että tuskin tarttee paljoa piiskata
Espoo

Poissa MacLovin

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
« Vastaus #54 : Huhtikuu 07, 2024, 20:05:18 »
RE:n stadin listoilta ei kyllä hyviä alle 30 v horoja löydy.. joten ilmoittavatko "naapurisaitilla"..? Itselleni ikä tai supertimmi varsi tosin ei ole niin tärkeä kuin asenne ja taidot.. Tiana oli huippua juuri näissä ja aiheutti väkevän onnen tunteen lievän leijumisen kera.  Yleisesti ottaen parhaat naiset ovat olleet juuri ikähaarukassa 30-35 mitä päässyt testaamaan..

Nuoremmista aina välillä RE:ssä ilmoittelee todella siro Oona Unelma.

Täällä uusi foorumilainen summaa kokemuksiaan Helsingin tarjonnasta. Aloitin maksullisen seksin parissa 10 kk sitten ja sinä aikana olen tutustunut kymmeneen palveluntarjoajaan. Viisi on Tampereelta (heistä erillinen postaus omassa ketjussaan) ja toiset viisi Helsingistä. Kaikki helsinkiläiset ovat olleet todella, todella taitavia, minulla ei ole ainoatakaan valituksen sanaa.

Ylivoimaisesti eniten olen tavannut vakkariani, edellä mainittua Oona Unelmaa, jonka luona olen ehtinyt käydä jo 12 kertaa. Ensi kertaa viime vuoden kesäkuun lopussa, viimeksi kolme päivää sitten. Ihana, ihana nainen. :inlove: Toivottavasti tapaamisia kertyy vähintään saman verran lisää.

Toiseksi useimmin olen tavannut ihanan positiivista, pirtsakkaa ja nuorta (ymmärtääkseni 25-vuotiasta) Sonja Sisua, jolla vahva suositus. Olemme tavanneet tähän mennessä kolmesti enkä löydä juurikaan valittamista. Varmaan tapaamme jatkossakin silloin kun Oona ei ole saapuvilla, kesällä voisi olla taas mukava vierailla Sonjan luona.

Yhden kerran tavattuja toistaiseksi Usva, Olivia ja Vilja. Näistä etenkin Viljan tapaisin mielelläni uudelleen, mutta aikataulut eivät ole vielä osuneet kohdilleen, hän on vähän liikkuvaista sorttia. Katsellaan sopivaa tilaisuutta.