Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Radiohiljaisuus  (Luettu 8526 kertaa)

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #40 : Joulukuu 02, 2021, 16:01:28 »
^^ ihan huippu idea ! 😂
Jos annan viestipohjan niin laitetaan massit puoliksi? 😉
Tai siis massit sulle ja mä tuun hieroon 😜
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #41 : Joulukuu 02, 2021, 16:30:29 »
Tässä on nyt hyvä businessidea jollekin kokeneelle konkarille täällä, esittelyviestin kirjoituskurssi. Kurssilla käydään läpi PTn ilmoitus ja yhdessä laaditaan esittely jolla varmasti pääsee alaovelle ja pidemmällekin. Kurssilla käydään läpi niin viestin muotoilu kun iskevä sisältökin. Yhdessä pohditaan onko referenssien käyttö tarpeen jos turskalla on muuten heikot meriitit. Jos inboxiin ei tule PTltä positiivista vastausta 48 tunnin sisällä, palautetaan kurssimaksusta 50%.

Tässäkö se on, mun tieni miljonääriksi? :laught:

Wanhana nettideittailijana olen yleensä päässyt myös sihteerien audienssille, ja siitä eteenpäinhän pitäisi selvitä rahatukolla, jossei paskalle haise. Nuorempana naista kaatui deittipalstoilta välillä kuin heinää kun niille jaksoi lemmestä lurittaa. Sihteereille riittää hieman ytimekkäämpi esittely, mutta sellainen ei ole ”Annaks pillluuu? Mitä maksaa?” Ja dickpic liitteenä ::) Myöskään rakkauttaan ei tarvitse vannoa :D

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #42 : Joulukuu 02, 2021, 18:54:23 »

Hei! Vastasin vähän vitsillä viestiin, ei oteta kirjaimellisesti ;)

Täysin totta saattaa olla että heräsin keskellä yötä. Viestin pointti oli todellisuudessa miten turhien viestien ja spämmäyksen joukosta, mistä huomaa kuinka ilmoitusta ei ole edes luettu, välillä pitäisi löytää potentiaaliset uudet tuttavuudet. Musta Villeriuksen sarkastisesti kirjoitettu kommentti mulle oli hyvä ja halusin reagoida siihen  :inlove:


Ok, pitää kuitenkin muistaa, että naapurisivuston ilmoitukset on kirjoitettu kiertoilmauksin. Ja esim. väitetysti tärkein eli hinnasto puuttuu kokonaan.  ::)

"Kaikki seksi kumilla" mitä se edes tarkoittaa?

Kaikki doggystyleseksi, kaikki lähetyssaarnaajaseksi,... no tietenkin anaaliseksi. Suuseksiä taas en laske seksiksi — ja sitähän voi kielellä harrastaa ilman penetraatiota, mutta harva erottelee yhdyntää ja suuseksiä.*

Välillä tulee ensimmäinen vastaus ja vasta toisella suoralla kysymyksellä saa hinnaston lisäpalveluihin "tiskin alta". Joskus turhaudun ensimmäisen vastauksen ylimalkaisuuteen, enkä edes viitsi kysyä lisäkysymyksiä.

TLDR, monella naisellakin on varaa parantaa ilmaisuaan :D

_
dijon on sinappi

*) jos joku takertuu seksi-takaliitteeseen, niin vastaesimerkkini on puhelinseksi...



Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #43 : Joulukuu 02, 2021, 19:08:42 »
Tässä on nyt hyvä businessidea jollekin kokeneelle konkarille täällä, esittelyviestin kirjoituskurssi. Kurssilla käydään läpi PTn ilmoitus ja yhdessä laaditaan esittely jolla varmasti pääsee alaovelle ja pidemmällekin. Kurssilla käydään läpi niin viestin muotoilu kun iskevä sisältökin. Yhdessä pohditaan onko referenssien käyttö tarpeen jos turskalla on muuten heikot meriitit. Jos inboxiin ei tule PTltä positiivista vastausta 48 tunnin sisällä, palautetaan kurssimaksusta 50%.

Tässäkö se on, mun tieni miljonääriksi? :laught:

Mitä maksaa?” Ja dickpic liitteenä ::) Myöskään rakkauttaan ei tarvitse vannoa :D

Kun aloittaa viestin dickpickillä, mikä voisi mennä väärin?

Viestiksi:  Moro Horo!

Lähen tästä tulee ja oon siel viidentoista minuutissa, joten pistäs vähä äkäsee tulee koodia mis tavataan,  ja olihan sul horo klo 12-15 Happy Hour-hinnat? Kato mulle ei viiskybäsiä, niit voi rikkoo, ni maksan 50€/h.  Mähän saan sit ´tiskin´ alta palveluita tai ainakin vetää paljaalla, kato ei mul ole mitään tautei alapäässä herbistäkään. Voisit laittaa odotellessasi päälle vaik hoitsuasun, kato mul on sellainen hoitsufantasia ja pistää keitellä vaik mulle kahvit. Pisti sitä viestii jo, ei viitti tätä kaaraa turhaan pitää kato tyhjäkäynnillä. Nähään horo! T: naapurin Pena. :laught:

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #44 : Joulukuu 06, 2021, 20:30:33 »
Mulla voi mennä kauemmin vastata jos kaikki ajat on jo varattuna enkä oo kerennyt ottaa ilmoa pois, tai sit jos tapaamiset on jo sovittu (enkä enää seuraile viestejä) ja sitten tulee lisäviestejä tapaamisen sopineilta.

Oon tosi kiireinen ihminen ja mulle on haasteellista vastata monesti siviilielämässäkin kavereiden yms. viesteihin. Tapaamiset pyrin sopimaan ja sit ottamaan ilmon veke, mutta helposti voi vuorokausi vierähtää että en ehdi työluuria vilkaistakaan. Toki elän aika hektistä elämää muutenkin ja horoilu on melko satunnaista sivubisnestä mulle.

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #45 : Joulukuu 06, 2021, 20:58:30 »
Suurin ongelma hitaassa vastaamisessa lienee se että turska alkaa muutamien tuntien päästä tehtailla uutta viestiä toisesta emailista tai numerosta kun ei ole lottovoitto taaskaan tipahtanut omalle kohdalle. Sitten menee taas pidempi aika vastailla turhiin viesteihin ja noidankehä on valmis.