Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Radiohiljaisuus  (Luettu 8522 kertaa)

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #20 : Marraskuu 02, 2021, 10:48:04 »
Sunnuntaina olin vapaalla ja kun olen vapaalla, tahdon sitä todella olla, en katso meilejä.
Sarkasmivaroitus.
Ei ei ei ja vielä kerran ei mitään vapaapäiviä. Asiakaspalvelijana sun pitää muistaa, että kun turska lähettää noin sata eri nimellä varustettu viestiä mahdollisesta tapaamisesta, sun pitää vaan kestää se ja vastata jokaiseen.

Ja sitten kun mahdollisesti vielä tapaat yhden näistä niin muista näyttää oikein freshiltä ja ole oikein ystävällinen ja muista aina antaa alennusta ja jotain myös ”tiskin alta”. Muista myös kiittää, että juuri tämä turska otti yhteyttä unohtamatta kehua kullin kokoa, kehon lihaksikkuutta ja ultimate panotaitoja. :laught:
Sinähän puhut ihankuin minun ja Milenan tapaamisesta 🤔 :inlove:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #21 : Marraskuu 02, 2021, 15:49:59 »
^
Olin kärpäsenä katossa...  ::)

 :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #22 : Marraskuu 02, 2021, 16:21:00 »
^
Olin kärpäsenä katossa...  ::)

 :laught:
Etkä sitten kerro kenellekään kuinka hauskaa meillä oli, ei maltettu millään lopettaa  :inlove:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #23 : Joulukuu 01, 2021, 16:11:42 »
2. Asiakaspalvelu on kuoleva ammattitauti tässäkin lajissa

Suurin osa palveluntarjoajista vastaa normaaleihin viesteihin suhteellisen nopeasti. Jos joku PT ei vastaa, suosittelen siirtymään seuraavaan
kohteeseen. Alalla on paljon todella hyviä ammattilaisia jotka ymmärtävät että asiakaspalveluun kuuluu muutakin kun jalkojen levittäminen, esim.
edes alkeellinen kommunikointi ja hygienia. Ei muuta kun nimi omalle ja kaverien 'do not call' listalle, varmasti business kuivuu näilläkin tarjoajilla pitkässä juoksussa.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #24 : Joulukuu 01, 2021, 17:00:31 »
Olen yrittänyt sopia huomiselle treffejä useamman hupakon kanssa (Milena, AdaIsabella, Lena_xo ja Emmiina) ja kaikilta vastauksena radiohiljaisuutta.

Tästä on kovin vaikea päätyä kovin moneen johtopäätökseen:

1. Kysyntää on sen verran että jos kyselyssä yhtään mikään jäi mietityttämään voi vaan ottaa seuraavan turskan jonosta
2. Asiakaspalvelu on kuoleva ammattitauti tässäkin lajissa
3. Joku Muu Mikä?

Onko se liikaa vaadittu että vastaa edes muutamalla sanalla viestiin? Ärsyttävää.

Aika rajallinen määre, ja kun enemmän halukkaita kuin tarjontaa, aina joku ilman. Voihan olla, että palveluntarjojat ovat jo lyöneet aikataulut lukkoon, joten eivät vastaile uusien turskien tiedusteluihin.

Viisaimmat ja suostuimmat hupsuista valikoisevat tarkalla kammalla satiaiset pois asiakkaista eikä siinä auta sporttipenojen ja muiden itkeä wööö  :weightlifting: mutku mää on käynyt salilla koko vuoden, eikö rahat kelpaa?

Joku muu mikä? ja mitä olen ymmärtänyt: sähköposteja kaikki palveluntarjoajat eivät lue päivittäin ja viestejä yhdelle palveluntarjoalle voi tulla jopa satoja per päivä, joten kaikkiin ei jaksa vastata.

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #25 : Joulukuu 01, 2021, 17:24:51 »
Varmaan kalenterit täyttyy nopeasti, mutta siinä tapauksessa kannattaa ottaa ilmoitukset pois ja ilmoittaa jämä turskille että sori nyt on täyttä.

Näyttää kuitenkin useimmilta suosituilta tarjoajilta hoituvan tuo emailivuoren hanskaaminen ihan sujuvasti, oli perse miten hyvän näköinen tahansa.


Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #26 : Joulukuu 01, 2021, 23:50:23 »
Paras suoritus oli eräs turkulainen hupakko joka jätti vastaamatta, mutta lisäsi kuitenkin ilmoitukseensa ystävällisesti kehotuksen ottaa yhteyttä uudelleen — 50% hinnankorotuksen kera :DDD

Joo, ei tää mikään Prisma ole, mutta joku hintatakuu vois olla niille, jotka huora vaan jätti vastaamatta

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #27 : Joulukuu 01, 2021, 23:55:46 »
Nauratti kun kukahan se oli, ku sanoi hupakon tokaisseen ovella: "ei kyllä sun kanssa"😁

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #28 : Joulukuu 01, 2021, 23:57:31 »
Paras suoritus oli eräs turkulainen hupakko joka jätti vastaamatta, mutta lisäsi kuitenkin ilmoitukseensa ystävällisesti kehotuksen ottaa yhteyttä uudelleen — 50% hinnankorotuksen kera :DDD

Joo, ei tää mikään Prisma ole, mutta joku hintatakuu vois olla niille, jotka huora vaan jätti vastaamatta

_
dijon on sinappi

Off topic - Eikö Prisma olekaan sängyssä mukana?  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #29 : Joulukuu 02, 2021, 00:05:17 »
Radiohiljaisuutta huonompi juttu on viime hetken peruutus, kun kaikki edelliset viestit on täynnä pusuhymiöitä ja tervetulotoivotuksia. Aikaa peruutukseen ois huorallakin ollut vaikka kuin, osoitekin ollut jo viikon tiedossa ::) Muodollisena syynä ”väsymys”, sentään anteeksipyynnön kera. Silti teki mieli lähettää lähinnä paska- ja keskisormihymiöitä vastauksena.

Radiohiljaisuuteen on jo tottunut, piruako sitä suremaan. Mut onhan tässä maassa kohta kova pillupula, jos radiohiljaisuus on kroonista sekä Tinderissä että huoramarkkinoilla :laught:

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #30 : Joulukuu 02, 2021, 00:15:33 »
Off topic - Eikö Prisma olekaan sängyssä mukana?  :drinking:

Nyt täytyy rehellisesti sanoa, etten tajunnut  :drinking:

_
dijon on sinappi

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #31 : Joulukuu 02, 2021, 01:04:50 »
Off topic - Eikö Prisma olekaan sängyssä mukana?  :drinking:

Nyt täytyy rehellisesti sanoa, etten tajunnut  :drinking:

_
dijon on sinappi

Ok - sun pitää kattoa sitten se mainos  :headbang: 8)
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #32 : Joulukuu 02, 2021, 03:44:50 »
Sunnuntaina olin vapaalla ja kun olen vapaalla, tahdon sitä todella olla, en katso meilejä.
Sarkasmivaroitus.
Ei ei ei ja vielä kerran ei mitään vapaapäiviä. Asiakaspalvelijana sun pitää muistaa, että kun turska lähettää noin sata eri nimellä varustettu viestiä mahdollisesta tapaamisesta, sun pitää vaan kestää se ja vastata jokaiseen.

Ja sitten kun mahdollisesti vielä tapaat yhden näistä niin muista näyttää oikein freshiltä ja ole oikein ystävällinen ja muista aina antaa alennusta ja jotain myös ”tiskin alta”. Muista myös kiittää, että juuri tämä turska otti yhteyttä unohtamatta kehua kullin kokoa, kehon lihaksikkuutta ja ultimate panotaitoja. :laught:


Hei kiitos kun palautit minut maan pinnalle!  :kiss:

Heräsin juuri yöuniltakin kun kuulin kik merkkiäänen kilahtavan, joku ihana asiakas laittoi viestin minulle ”paljon maksaa? ”, jonka jälkeen tuli viesti ”ootko hereillä?!?!”, no olenhan minä :) Vastasin siihen että hereillä ollaan ja sitten hän kysyi että voisinko kertoa kuka olen, kun hän on hukannut ilmoitukseni. Uudet työajat on nyt ma-su 00-24 ;)



Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #33 : Joulukuu 02, 2021, 07:48:14 »
Hei kiitos kun palautit minut maan pinnalle!  :kiss:

Heräsin juuri yöuniltakin kun kuulin kik merkkiäänen kilahtavan, joku ihana asiakas laittoi viestin minulle ”paljon maksaa? ”, jonka jälkeen tuli viesti ”ootko hereillä?!?!”, no olenhan minä :) Vastasin siihen että hereillä ollaan ja sitten hän kysyi että voisinko kertoa kuka olen, kun hän on hukannut ilmoitukseni. Uudet työajat on nyt ma-su 00-24 ;)

Lähtökohtaisesti sähköposti- tai kik-viestiin heräämättömyys on vastaanottajan vastuulla. Jälkimmäisessä toimitusnotifikaatio(n puute) myös implisiittisesti vastaa kysymykseen "oletko hereillä".

Unet ovat paremmat muutenkin, jos sulkee 5G:n pois päältä yöksi ;)

_
dijon on sinappi


Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #34 : Joulukuu 02, 2021, 08:05:10 »

Unet ovat paremmat muutenkin, jos sulkee 5G:n pois päältä yöksi ;)


On syitä miksei tätä voi aina ja joka olosuhteissa tehdä.

Joka tapauksessa, pragmaattinen toimintatapa ja luonne sekä ostajalla että myyjällä, sillä pääsee hermostumatta pitkälle. Ehkä tyydyttävään lopputulokseen asti.  :behind:   :blowjob:

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #35 : Joulukuu 02, 2021, 10:20:39 »

Lähtökohtaisesti sähköposti- tai kik-viestiin heräämättömyys on vastaanottajan vastuulla. Jälkimmäisessä toimitusnotifikaatio(n puute) myös implisiittisesti vastaa kysymykseen "oletko hereillä".

Unet ovat paremmat muutenkin, jos sulkee 5G:n pois päältä yöksi ;)

_
dijon on sinappi



Hei! Vastasin vähän vitsillä viestiin, ei oteta kirjaimellisesti ;)

Täysin totta saattaa olla että heräsin keskellä yötä. Viestin pointti oli todellisuudessa miten turhien viestien ja spämmäyksen joukosta, mistä huomaa kuinka ilmoitusta ei ole edes luettu, välillä pitäisi löytää potentiaaliset uudet tuttavuudet. Musta Villeriuksen sarkastisesti kirjoitettu kommentti mulle oli hyvä ja halusin reagoida siihen  :inlove:

Jos kommunikaatio olisi hyvää molemminpuolin myös tapaamisella olisi molemmilla mukavempaa :) sillä ei periaatteessa ole väliä Pt:n 5G yhteyden kanssa, pääasia että toimii.

Välillä ihmetyttää kun palveluntarjoajilta vaaditaan +10 työpanos mutta itse ei vaivaudu edes lukemaan mitä toinen tarjoaa, milloin (mikäli tämä on jotenkin kerrottu ilmoituksessa ) tai muista ylipäätänsä keille kaikille on viestitellyt.
Aikaa jäisi enemmän vastata viesteihinkin jos niitä tulee paljon, jos oikeasti edes yli puolet viesteistä olisi tapaamiseen johtavia, eikä vaan veisi palveluntarjoajan aikaa ja tukkisi viestintäväylää todella paikalle haluavalta asiakkaalta.
Mun linjaus on aika tiukka ja vastaan vain niihin viesteihin pikaviestimissäkin uusille missä todella esittäydytään kuten pyydän ilmoituksessa.





Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #36 : Joulukuu 02, 2021, 11:46:57 »
Heräsin juuri yöuniltakin kun kuulin kik merkkiäänen kilahtavan, joku ihana asiakas laittoi viestin minulle ”paljon maksaa? ”, jonka jälkeen tuli viesti ”ootko hereillä?!?!”, no olenhan minä :) Vastasin siihen että hereillä ollaan ja sitten hän kysyi että voisinko kertoa kuka olen, kun hän on hukannut ilmoitukseni. Uudet työajat on nyt ma-su 00-24 ;)

Sori et mä herätin. Olin just koodaillut Matildalle, Melissalle ja Melindalle mutta saanut pelkkää radiohiljaisuutta.

Tiesin että sä vastaat aina /jk

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #37 : Joulukuu 02, 2021, 14:09:25 »

Lähtökohtaisesti sähköposti- tai kik-viestiin heräämättömyys on vastaanottajan vastuulla. Jälkimmäisessä toimitusnotifikaatio(n puute) myös implisiittisesti vastaa kysymykseen "oletko hereillä".

Unet ovat paremmat muutenkin, jos sulkee 5G:n pois päältä yöksi ;)

_
dijon on sinappi



Välillä ihmetyttää kun palveluntarjoajilta vaaditaan +10 työpanos mutta itse ei vaivaudu edes lukemaan mitä toinen tarjoaa, milloin (mikäli tämä on jotenkin kerrottu ilmoituksessa ) tai muista ylipäätänsä keille kaikille on viestitellyt.
Aikaa jäisi enemmän vastata viesteihinkin jos niitä tulee paljon, jos oikeasti edes yli puolet viesteistä olisi tapaamiseen johtavia, eikä vaan veisi palveluntarjoajan aikaa ja tukkisi viestintäväylää todella paikalle haluavalta asiakkaalta.
Mun linjaus on aika tiukka ja vastaan vain niihin viesteihin pikaviestimissäkin uusille missä todella esittäydytään kuten pyydän ilmoituksessa.

Nonii pojat, jokos selkis?

Milenan ilmoituksen lukemalla ja ilmon ohjeita nouttamalla olisitte päässeet tapaamaan tätä upeaa kaunotarta ja olisitte saaneet nauttia laatuajasta upean donnan kanssa. Kieltämättä, kun nainen on noin kaunis Hesekin ihailee kauniita kuvia normaalia pitempää, mutta lukee silti ohjeet, jotta pääsee sinne pt luo. Ja jos pt ei tarjoa jotain palvelua, vaikka anaalia, miksi sitä tiedustella erikseen?       

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #38 : Joulukuu 02, 2021, 14:48:11 »
Nonii pojat, jokos selkis?

Milenan ilmoituksen lukemalla ja ilmon ohjeita nouttamalla olisitte päässeet tapaamaan tätä upeaa kaunotarta ja olisitte saaneet nauttia laatuajasta upean donnan kanssa. Kieltämättä, kun nainen on noin kaunis Hesekin ihailee kauniita kuvia normaalia pitempää, mutta lukee silti ohjeet, jotta pääsee sinne pt luo. Ja jos pt ei tarjoa jotain palvelua, vaikka anaalia, miksi sitä tiedustella erikseen?       

Tässä on nyt hyvä businessidea jollekin kokeneelle konkarille täällä, esittelyviestin kirjoituskurssi. Kurssilla käydään läpi PTn ilmoitus ja yhdessä laaditaan esittely jolla varmasti pääsee alaovelle ja pidemmällekin. Kurssilla käydään läpi niin viestin muotoilu kun iskevä sisältökin. Yhdessä pohditaan onko referenssien käyttö tarpeen jos turskalla on muuten heikot meriitit. Jos inboxiin ei tule PTltä positiivista vastausta 48 tunnin sisällä, palautetaan kurssimaksusta 50%.

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #39 : Joulukuu 02, 2021, 15:34:14 »
^^ ihan huippu idea ! 😂