Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Radiohiljaisuus

<< < (7/10) > >>

dijon:

--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Joulukuu 01, 2021, 23:57:31 ---Off topic - Eikö Prisma olekaan sängyssä mukana?  :drinking:

--- Lainaus päättyy ---

Nyt täytyy rehellisesti sanoa, etten tajunnut  :drinking:

_
dijon on sinappi

HarryPotter:

--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Joulukuu 02, 2021, 00:15:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Joulukuu 01, 2021, 23:57:31 ---Off topic - Eikö Prisma olekaan sängyssä mukana?  :drinking:

--- Lainaus päättyy ---

Nyt täytyy rehellisesti sanoa, etten tajunnut  :drinking:

_
dijon on sinappi

--- Lainaus päättyy ---

Ok - sun pitää kattoa sitten se mainos  :headbang: 8)

Milena:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Marraskuu 02, 2021, 08:50:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Marraskuu 02, 2021, 00:19:12 ---Sunnuntaina olin vapaalla ja kun olen vapaalla, tahdon sitä todella olla, en katso meilejä.

--- Lainaus päättyy ---
Sarkasmivaroitus.
Ei ei ei ja vielä kerran ei mitään vapaapäiviä. Asiakaspalvelijana sun pitää muistaa, että kun turska lähettää noin sata eri nimellä varustettu viestiä mahdollisesta tapaamisesta, sun pitää vaan kestää se ja vastata jokaiseen.

Ja sitten kun mahdollisesti vielä tapaat yhden näistä niin muista näyttää oikein freshiltä ja ole oikein ystävällinen ja muista aina antaa alennusta ja jotain myös ”tiskin alta”. Muista myös kiittää, että juuri tämä turska otti yhteyttä unohtamatta kehua kullin kokoa, kehon lihaksikkuutta ja ultimate panotaitoja. :laught:

--- Lainaus päättyy ---

Hei kiitos kun palautit minut maan pinnalle!  :kiss:

Heräsin juuri yöuniltakin kun kuulin kik merkkiäänen kilahtavan, joku ihana asiakas laittoi viestin minulle ”paljon maksaa? ”, jonka jälkeen tuli viesti ”ootko hereillä?!?!”, no olenhan minä :) Vastasin siihen että hereillä ollaan ja sitten hän kysyi että voisinko kertoa kuka olen, kun hän on hukannut ilmoitukseni. Uudet työajat on nyt ma-su 00-24 ;)

dijon:

--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Joulukuu 02, 2021, 03:44:50 ---Hei kiitos kun palautit minut maan pinnalle!  :kiss:

Heräsin juuri yöuniltakin kun kuulin kik merkkiäänen kilahtavan, joku ihana asiakas laittoi viestin minulle ”paljon maksaa? ”, jonka jälkeen tuli viesti ”ootko hereillä?!?!”, no olenhan minä :) Vastasin siihen että hereillä ollaan ja sitten hän kysyi että voisinko kertoa kuka olen, kun hän on hukannut ilmoitukseni. Uudet työajat on nyt ma-su 00-24 ;)

--- Lainaus päättyy ---

Lähtökohtaisesti sähköposti- tai kik-viestiin heräämättömyys on vastaanottajan vastuulla. Jälkimmäisessä toimitusnotifikaatio(n puute) myös implisiittisesti vastaa kysymykseen "oletko hereillä".

Unet ovat paremmat muutenkin, jos sulkee 5G:n pois päältä yöksi ;)

_
dijon on sinappi

Viola:

--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Joulukuu 02, 2021, 07:48:14 ---
Unet ovat paremmat muutenkin, jos sulkee 5G:n pois päältä yöksi ;)

--- Lainaus päättyy ---

On syitä miksei tätä voi aina ja joka olosuhteissa tehdä.

Joka tapauksessa, pragmaattinen toimintatapa ja luonne sekä ostajalla että myyjällä, sillä pääsee hermostumatta pitkälle. Ehkä tyydyttävään lopputulokseen asti.  :behind:   :blowjob:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta