Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Radiohiljaisuus
Jousimies2012:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Marraskuu 02, 2021, 08:50:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Marraskuu 02, 2021, 00:19:12 ---Sunnuntaina olin vapaalla ja kun olen vapaalla, tahdon sitä todella olla, en katso meilejä.
--- Lainaus päättyy ---
Sarkasmivaroitus.
Ei ei ei ja vielä kerran ei mitään vapaapäiviä. Asiakaspalvelijana sun pitää muistaa, että kun turska lähettää noin sata eri nimellä varustettu viestiä mahdollisesta tapaamisesta, sun pitää vaan kestää se ja vastata jokaiseen.
Ja sitten kun mahdollisesti vielä tapaat yhden näistä niin muista näyttää oikein freshiltä ja ole oikein ystävällinen ja muista aina antaa alennusta ja jotain myös ”tiskin alta”. Muista myös kiittää, että juuri tämä turska otti yhteyttä unohtamatta kehua kullin kokoa, kehon lihaksikkuutta ja ultimate panotaitoja. :laught:
--- Lainaus päättyy ---
Sinähän puhut ihankuin minun ja Milenan tapaamisesta 🤔 :inlove:
Villerius:
^
Olin kärpäsenä katossa... ::)
:laught:
Jousimies2012:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Marraskuu 02, 2021, 15:49:59 ---^
Olin kärpäsenä katossa... ::)
:laught:
--- Lainaus päättyy ---
Etkä sitten kerro kenellekään kuinka hauskaa meillä oli, ei maltettu millään lopettaa :inlove:
HeppiniHei:
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti -62 - Lokakuu 31, 2021, 20:41:54 ---2. Asiakaspalvelu on kuoleva ammattitauti tässäkin lajissa
--- Lainaus päättyy ---
Suurin osa palveluntarjoajista vastaa normaaleihin viesteihin suhteellisen nopeasti. Jos joku PT ei vastaa, suosittelen siirtymään seuraavaan
kohteeseen. Alalla on paljon todella hyviä ammattilaisia jotka ymmärtävät että asiakaspalveluun kuuluu muutakin kun jalkojen levittäminen, esim.
edes alkeellinen kommunikointi ja hygienia. Ei muuta kun nimi omalle ja kaverien 'do not call' listalle, varmasti business kuivuu näilläkin tarjoajilla pitkässä juoksussa.
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti -62 - Lokakuu 31, 2021, 20:41:54 ---Olen yrittänyt sopia huomiselle treffejä useamman hupakon kanssa (Milena, AdaIsabella, Lena_xo ja Emmiina) ja kaikilta vastauksena radiohiljaisuutta.
Tästä on kovin vaikea päätyä kovin moneen johtopäätökseen:
1. Kysyntää on sen verran että jos kyselyssä yhtään mikään jäi mietityttämään voi vaan ottaa seuraavan turskan jonosta
2. Asiakaspalvelu on kuoleva ammattitauti tässäkin lajissa
3. Joku Muu Mikä?
Onko se liikaa vaadittu että vastaa edes muutamalla sanalla viestiin? Ärsyttävää.
--- Lainaus päättyy ---
Aika rajallinen määre, ja kun enemmän halukkaita kuin tarjontaa, aina joku ilman. Voihan olla, että palveluntarjojat ovat jo lyöneet aikataulut lukkoon, joten eivät vastaile uusien turskien tiedusteluihin.
Viisaimmat ja suostuimmat hupsuista valikoisevat tarkalla kammalla satiaiset pois asiakkaista eikä siinä auta sporttipenojen ja muiden itkeä wööö :weightlifting: mutku mää on käynyt salilla koko vuoden, eikö rahat kelpaa?
Joku muu mikä? ja mitä olen ymmärtänyt: sähköposteja kaikki palveluntarjoajat eivät lue päivittäin ja viestejä yhdelle palveluntarjoalle voi tulla jopa satoja per päivä, joten kaikkiin ei jaksa vastata.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta