Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: APUA! Vaarallisia asiakkaita  (Luettu 19226 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #40 : Marraskuu 05, 2021, 09:45:18 »
Korkki on näköjään auki  :laught:
Why so fragile?

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #41 : Marraskuu 05, 2021, 09:55:29 »
Ennen vanhaa ihmiset käyttäytyivätkin enemmän kunnolla sen pelon vallassa, että nimi, naama tai yhteystiedot leviää, kun sikailee. Nykypäivänä uskalletaan olla päästä niin sekaisin, ettei nähdä vastuunkantoa omasta käyttäytymisestä, vaan koetaan oikeudeksi tehdä mitä tykkää, mutta suojellaan jälkeenpäin omaa henkilöllisyyttä siltä, ettei ihmiset juorua ja muut saa tietää mitä onkaan tullut tehtyä. :laught:

Ja mitäs se sitten on, kun miehet on kirjoitelleet huoran osoitetta nettiin. Itse en ole edes uskaltanut googletella mitään tietojani, kun pelkään teidän levittelevän niitä jossain........

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #42 : Marraskuu 05, 2021, 10:00:27 »
^Viisauren sanoja. Tussun myyminen on taitolaji  :inlove: näin ostajan näkökulmasta

Ja seksinostaminen niin, että huorat pysyy tyytyväisinä. Ja muista, että jotkut vanhat huorat, joiden ovella ei ole hetkeen käynyt porukkaa siten, kuten olisi tarve, tulevat kyllä mainonta mielessä taas asiakkaita puoleensa vetääkseen, epäreilusti toisten huorien "valitus ketjuihin" nuoleskelaan turskien perseitä. ^^ Että positiivinen huomio sinne ja pois minulta.  ;D Olinkohan taas nuorempi ja nätimpi.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #43 : Marraskuu 05, 2021, 10:05:44 »
Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä väkisin mieleen, että aloittajalle sopisi ehkä kuitenkin paremmin joku ihan muu työ, kun tuntuu kaikki olevan niin epämiellyttävää.

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #44 : Marraskuu 05, 2021, 10:08:02 »
Otsikko on hieman harhaanjohtava, sillä tuskin noista asiakkaista kumpikaan oli varsinaisesti vaarallinen? Uhkailu tai suoranainen väkivalta on asioita, jotka itse liittäisiin määritelmään "vaarallinen asiakas".
Nuo nyt vissiin menivät enemmänkin kategoriaan "huijari" tai "huonosti käyttäytyvä"?

Toki kuvauksista välittyi hyvin se, miksi aloittaja ei näitä veijareita enää halua uudelleen tavata. Eikä varmaan haluaisi moni muukaan. Numeroiden huutelu täällä julkisesti ja toisten foorumilaisten usuttaminen kimppuun ei ehkä ole kovin fiksua, jos kohta ei ollut sitä näiden turskienkaan touhut.

Kyllä nuo ihan vaarallisia asiakkaita ovat ja heistä syytä varoitella kaikkia, uskon, että moni huora haluaa jäädä saman kokematta. Kyllä jokainen huora ansaitsee sen maksun, jota pyytää, eikä asiakkaalla ole oikeus riistää ilmaiseksi huoralta seksiä. Minä en ole mikään köyhien miesten hyyssääjä, en itsekään vedä elämääni riman alta suorittaen, joten köyhä mies ei tule minulta inisemään almuja surkeuteensa, siinä missä muut miehet maksaa, ja jotkut antaa jopa tippiä! Olenkin kikatellut mielessäni, että mitähän nämä köyhät tinkarit siihen ajattelisivat, jos tietäisivät, että joku heitti tuosta noin vaan niiden hintojen lisäksi, joita hän ei suostu maksamaan, vielä 50 euroa tippiä! :O

Kyllä sopii sinunkin miettiä sitä huoran ja naisen näkökulmaa enempi, kun vielä naisilta jotain vaillakin on.

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #45 : Marraskuu 05, 2021, 10:18:18 »
Surullista jos asiakkaat ovat olleet hankalia.

 Ikävä kyllä kuka vain voi perustaa jonkun Niinaxxx-nimimerkin, kertoa surullisen tarinan ja julkaista tietämiään numeroita kostoksi.

Kieltämättä tulee samat vibat. Muutenkin tuo kirjoitustyyli "asiakkaista" sekä puhuu itsestään ja kollegoistaan prostituoituina ja huorina on aika epäilyttävä.

Mutta joo, poliisiin kannattaa ennemmin ottaa yhteyttä näissä tapauksissa.

Tässä yhteydessä sanat "asiakas", "prostituoitu" ja "huora" ovat yleismaailmallisia sanoja, joita näkyy käytettävän uutisissakin sekä tieteellisessä tutkimuksessa. Mitä epäilyttävää niissä muka on? Mitä sanoja olisi sitten pitänyt käyttää?

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #46 : Marraskuu 05, 2021, 10:21:05 »
Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä väkisin mieleen, että aloittajalle sopisi ehkä kuitenkin paremmin joku ihan muu työ, kun tuntuu kaikki olevan niin epämiellyttävää.

En ota ihan tuollaista sikailua vastaan. Se ei kestä ainakaan Suomen yhteiskunnassa päivän valoa. Kukaan ei nauti tulla huonosti kohdelluksi. Suomen työlainsäädäntö ei myöskään salli kaltoinkohteluanne........................

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #47 : Marraskuu 05, 2021, 10:23:25 »
Paheksun syvästi aloittajan kuvaamaa käytöstä, mutta siitä huolimatta veikkaisin tarinan olevan ihan sitä itseään. Kaikki muumit eivät selvästikään ole hänellä laaksossa.

Toivoisin tarkempaa analyysia siitä miksi minulla ei ole aloituksen perusteella kaikki muumit laaksossa?

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #48 : Marraskuu 05, 2021, 10:30:36 »
Tänne on nyt kahden päivän aikana ilmestynyt pari uutta tuntematonta "sihteeri" nimimerkkiä, jotka eivät ole vaivautuneet esittelemään itseään tai palveluitaan esittelyketjussa. Heti ensimmäisenä molemmat aloittavat uuden ketjun "pahoista" asiakkaista. Toinen on tämän ketjun aloittaja ja toinen vadelmalimonadi ketjuineen "Mistä tunnistaa kusipäät/creepyt asiakkaat?"
Anteeksi nyt vaan, mutta täällä haisee joku mätä kananmuna.

Hohho. Minua ei ole keskustelufoorumit vetäneet maksullisena, kuten muutenkaan puoleensa. Nyt oli pakko tulla, koska en näe mitään järkeä asiakkaideni käytöksessä ja siinä, että joutuisin vain sietämään sitä. Minulle tuli tarve hakea apua. En halua jäädä yksin kokemieni vääryyksien kanssa. Siksi rekisteröidyin tänne ja tulin avautumaan. Olen tavannut jo paljon asiakkaita, joten moni mies tietää minut. Niissä varmasti tämän fooruminkin kirjoittelijoita.

Tuntuisi mauttomalta tällaisen tarpeen ja hädän kanssa ensiksi rekisteröityä tänne ja hilpeästi olla kuin mitään ei olisi  ja esitellä ensiksi itseään ja palveluitani ja sitten vasta avautua kamaluuksista, joita varten tänne rekisteröidyin. Itse en maksullisessa seksissä tarvitse tukea muun kuin kaltoinkohtelu tilanteiden kanssa. Muutoin pärjään ja viihdyn oikein hyvin.

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #49 : Marraskuu 05, 2021, 10:37:19 »
Anteeksi nyt vaan, mutta täällä haisee joku mätä kananmuna.
Sama tunne heräsi myös minulla tän vuodatuksen luettuani.
Erikoinen tapa olisi hankkia asiakkaita.

Onko tää semmonen ultimaattinen gfe-kokemus? Mätkätetään koko ajan jostain, mutta illan hämärtyessä alkaa kiinnostamaan?  ;D Mutta tohonhan tarvii varata vähintään koko viikonloppu!
 :behind:

Siellä on kyllä se kaikkein säälittävin AM, jos koko aika vaan nuoleskelua huorilta olisi vailla! Seksin myyminen ei ole niin helppoa, että huora ihan _rehellisesti_ pystyisi vain sulosanoja asiakkailleen tuottamaan.

Kokeileppahan itse myydä seksiä. Ja ole siellä kiltti ja hyvin miellyttämisen haluinen huora. Ennemmin tai myöhemmin huomaat tulleesi hyvin hyväksikäytetyksi ja poljetuksi.

Minun asiakaspalvelu asenteeni on ollut erityisen hyvä. Ja ihan liiankin hyvä, kun uskallatte tulla ylitse ja hyväksikäyttää.

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #50 : Marraskuu 05, 2021, 10:52:19 »
Koin saaneeni törkimysmäisiä vastauksia paljon tähän ketjuun. Yksityisviestitse sain kauniita ja kannustavia viestejä vain. Mistä minä tiedän näistä vastanneista, että mitä he itse oikein ovat ja mitäs jos joku näistä inisiöistä onkin joku näistä minua kaltoinkohdelleista läskeistä, joka ansaitsisi kunnolla turpaan. Läskit ovat oikeasti hyvin laiskoja, ahneita ja itsekeskeisiä persoonia. Minua niin ällöttää se vuosien takainen Rakel Lieken Kuplassa tv-ohjelma, jossa käytiin läpi läskikiusaamista. Kuinka läski on hyvin vereslihalle revitty kiusaamisen uhri. Hyi vittu. MITÄ SAATANAA SE LÄSKI ITSE MUILLE TEKEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läski ei kanna vastuuta. Läski uskaltaa olla liikaa vailla muilta, eikä mieti miltä muista tuntuu. Seksityössä todistan ihan toisenlaisia läskejä, psykopaattisia, joilla ei mitkään läskistigmat ja sosiaaliset lainalaisuudet missään tunnu, vaan ennemminkin kostavat niitä kauniille, nuorille hoikille ja urheilullisille naisille, jos jossain tuntuvat. Ilman, että me olisimme tehneet heille mitään. Olemme viattomia uhreja. Itse ainakin. Olen ollut aivan liian hyveellinen. Ette ansaitse sellaista. Jatkossa alan kostamaan. Tämä jo riittää. Kuten on aiemmin ollut mielessä, mutten ole uskaltanut, kun olen niin kiltti, aion vastaedes ryhtyä takaisin väkivaltaiseksi. Mitäs muuta odotatte? Sitä saa mitä tilaa. On säälittävää alistaa naista. Minä todella toivon, että joku miehekäs mies käy vetään näitä kunnolla turpaan. Sen ovat ansainneet. Annan heidän numerot kaikille jotka pyytää. Saa yksityisviestinä tai naapurisivuston kautta, jossa olen Turussa, Tampereella ja Helsingissä tällä samalla nimimerkillä.

Alkuun hivenen tykästyin tähän foorumiin, kun sain niin kivoja yksityisviestejä. Mietin, että voisin välillä alkaa kirjoitella tänne ja huomasin, että tänne saa profiiliin lisättyä albumiin kuvia. Sain heti idean, että kun on aikaa, otan sinne itsestäni paljon kivoja kuvia niissä kaikissa uusissa kivoissa hepenissä, joihin teitä varten olen paljon viime aikoina rahaa tuhlannut, miehille ihasteltavaksi ja mainokseksi. Mutta tämän viestiketjun vastaukset nyt luettuani toteampa, että empä taidakaan!!!!!!!!!!!!!

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2052
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #51 : Marraskuu 05, 2021, 11:18:44 »
Tämähän alkaa käydä mielenkiintoiseksi  8)
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #52 : Marraskuu 05, 2021, 11:25:20 »
Hyvästi. Ei tuu ikävä.
Why so fragile?

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #53 : Marraskuu 05, 2021, 11:31:04 »
Tämähän alkaa käydä mielenkiintoiseksi  8)

Se on, kun näkee vaan sen oman näkökulmansa ja jättää samaistumatta muihin. Ja vaatii silti sosiaalista kanssakäyntiä muiden kanssa. o.O Mikä katastrofi. Psykologien ammattikunta kamaa.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3503
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #54 : Marraskuu 05, 2021, 11:32:53 »
Läskit on yksiä perkeleitä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #55 : Marraskuu 05, 2021, 11:33:08 »
Hyvästi. Ei tuu ikävä.

Ruma naama. Ooksä se yksinäinen juoppo mielenterveysongelmainen runopoika? Eiks sossutädit oo ollu sullekaan ystävällisiä? Onneksi sille pahalle ololle löytyy täältä tilaa! Muut AM:ät pitää siitä huolen. Yhdessä teette tänne huorien kustannuksella itsellenne tilaa.  ;D

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #56 : Marraskuu 05, 2021, 11:41:31 »
Mitä toi AM meinaa? Ei taida olla amplitude modulation tässä kohtaa :)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3503
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #57 : Marraskuu 05, 2021, 11:44:11 »
Jos tämä ei ole provoilija niin ei kukaan. Aivan samanlainen kuin NiinaK
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #58 : Marraskuu 05, 2021, 11:51:19 »
Identiteettivarkaus haiskahtaa Forssaan asti. Voisko joku prepaidin omistaja vinkata sille oikealle LuckyGirlille, että joku käyttää sen nimimerkkiä täällä, jotta asianomainen voi poistattaa viestit halutessaan.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #59 : Marraskuu 05, 2021, 13:55:31 »
Identiteettivarkaus haiskahtaa Forssaan asti. Voisko joku prepaidin omistaja vinkata sille oikealle LuckyGirlille, että joku käyttää sen nimimerkkiä täällä, jotta asianomainen voi poistattaa viestit halutessaan.


Laitoin
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?